II Forum Customer Experience Management

II Forum Customer Experience Management

II Forum Customer Experience Management
 / 28 ‑ 29 listopada 2012 / Warszawa

Cel

UWAGA! Więcej niż jeden uczestnik z firmy = oszczędność!
Druga zarejestrowana osoba otrzyma 20% zniżki, kolejne - 30%!
  • Pomiędzy marketingiem, obsługą klienta a sprzedażą – czy w tej konfiguracji brakuje w Twojej firmie ogniwa, które zapewni spójność i efektywność działań?
  • Planujesz wdrożenie Customer Experience Management – nie wiesz jednak jak przekonać do tego zarząd i inne działy Twojej organizacji oraz jak stworzyć skuteczną strategię implementacji?
  • Twoja firma poznała już CEM i jego siłę – jesteś na nieustającej drodze do poprawy doświadczeń klienta, wciąż szukasz nowych możliwości maksymalizowania i wykorzystania strategii CEM w Twojej firmie?

Jeżeli odpowiadasz TAK na te pytania – z całą pewnością II Forum Customer Experience Management jest wydarzeniem, na którym nie może Cię zabraknąć!

Zapraszam do udziału i zachęcam, abyś dowiedział się jak doświadczeniami swoich klientów zarządzają m. in. Orange, Canal+, Groupon, Piotr i Paweł, Pekao S.A., LUX MED, DB Schenker.

Formuła spotkania została przygotowana z myślą zarówno o początkującyh praktykach CEM, jak również o tych zaawansowanych – spersonalizowanie programu umożliwi Ci równoległa sesja warsztatowa.

Spotkajmy się wspólnie z zaproszonymi ekspertami w Warszawie w dniach 28 – 29 listopada 2012 r.

Jeżeli pełnisz funkcję dyrektora, managera i specjalisty:

  • customer experience management, zarządzania oraz badania doświadczeń, opinii i satysfakcji klientów
  • badań i rozwoju
  • obsługi klienta, rozwoju procesów obsługi klienta
  • marketingu
  • programów i operacji lojalnościowych
  • sprzedaży
  • wsparcia sprzedaży i marketingu
  • zarządzania wartością klientów
  • rozwoju segmentów klientów
  • planowania i analiz
  • zarządzania kontaktami z klientem
  • customer intelligence, business intelligence

powinieneś wziąć udział w Forum, aby wzbogacić swoją wiedzę i doświadczenia!

Aneta Wereszka – Project Coordinator

tel.: +48 22 333 97 77, fax: +48 22 333 97 78

a.wereszka@pb.pl

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Tomasz Jakubiak

Product Manager

Miejsce

Hotel Courtyard by Marriott Warsaw Airport


Warszawa

Patron Medialny