
II Kongres Prawo Konsumenckie
Cel
Z dniem 1 stycznia 2023 r. weszło w życie wiele nowych przepisów regulujących obowiązki przedsiębiorców zawierających umowy z konsumentami. Jednocześnie w ostatnim czasie obserwujemy wzmożoną liczbę interwencji Prezesa UOKiK związanych z ochroną konsumentów. Zmiany w prawie oraz interwencje dotyczą wszystkich branż.
Aby zapewnić zgodność działań z prawem konsumenckim , uczestnicy rynku (w tym przede wszystkim reprezentujący ich prawnicy wewnętrzni i zewnętrzni) muszą na bieżąco śledzić i prawidłowo interpretować zmieniające się przepisy, aktualne orzecznictwo i wytyczne organów ochrony konsumentów i Komisji Europejskiej.
Podczas II Kongresu Prawo Konsumenckie prelegenci, grono doświadczonych i cenionych ekspertów z renomowanych kancelarii prawnych a także prawnicy in-house, akademicy, przedstawiciele organizacji branżowych, przedstawiciele UOKiK oraz organizacji konsumenckich, podzielą się z uczestnikami praktyczną wiedzą na temat aktualnych zagadnień i trendów prawa konsumenckiego. Podczas Kongresu nie zabraknie również przestrzeni do dyskusji oraz wymiany doświadczeń.
Zapraszamy do udziału w wydarzeniu, podczas którego prelegenci odpowiedzą na wiele aktualnych pytań, m.in.:
- Jakie są plany w zakresie ochrony konsumentów na najbliższe lata
- Czy wysoka inflacja uzasadnia podwyżki cen
- Ceny omnibusowe - jak prawidłowo wyznaczyć cenę omnibusową i jak prawidłowo informować o obniżkach
- Jak prawidłowo oznaczać treści reklamowe
- Dlaczego dark patterns są tak niebezpieczne
- Umowy zawierane poza lokalem przedsiębiorstwa – nowe reguły
- Jak będzie działać nowy mechanizm zbiorowego dochodzenia roszczeń
- CCD 2 – nowe regulacje w zakresie kredytu konsumenckiego
Kto powinien wziąć udział w kongresie
W trakcie Kongresu swoją wiedzę wzbogacą i zaktualizują:
- Dyrektorzy Działów Prawnych
- Radcy Prawni
- Adwokaci
- Prawnicy Zewnętrzni i Wewnętrzni
- Prezesi
- Członkowie Zarządu
- Dyrektorzy Zarządzający
- Dyrektorzy Marketingu
- Rzecznicy konsumentów
- Wszystkie osoby zainteresowane pogłębieniem i aktualizacją wiedzy w tej szeroko rozwijającej się dziedzinie prawa
Zapewniamy uczestnikom konferencji bezpłatny parking na terenie hotelu
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?
Lata doświadczenia
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..
Profesjonalizm w każdym calu
W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..
Tysiące zadowolonych klientów
Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..
ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT
OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW
MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM
Kontakt
Miejsce
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Novotel Warszawa Airport
ul. 1 Sierpnia 1
Warszawa
-
WKB Lawyers
Jesteśmy jedną z największych polskich kancelarii prawnych o międzynarodowym zasięgu. W ramach ponad 130-osobowego zespołu ekspertów i prawie 30 praktyk oferujemy naszym klientom kompleksowe i szyte na miarę rozwiązania prawne. Prawo konkurencji i prawo konsumenckie to jedna z naszych wiodących specjalizacji. Zajmuje się nią 15-osobowy, ekspercki zespół, który w wielu liczących się rankingach zaliczony został do elitarnego grona najlepszych z najlepszych kancelarii (Top Tier/ Elite). Nasze unikalne doświadczenie budujemy od wielu lat pracując w strategicznych projektach dla największych polskich i zagranicznych przedsiębiorców, często łącząc siły z prawnikami innych specjalizacji. Mamy za sobą setki zleceń realizowanych dla liderów różnych branż – od sektora energetycznego czy finansowego po branżę e-commerce. Są wśród nas także osoby, które zdobywały doświadczenie pracując w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów (w tym Dorota Karczewska, była Wiceprezes UOKIK odpowiedzialna za pion konsumencki). Klienci cenią nas nie tylko za naszą ekspercką wiedzę, ale także za to, że potrafimy byś pragmatyczni, praktyczni i skuteczni. Znamy ich biznesy, bo często towarzyszymy im od wielu lat. Lubimy z nimi pracować!
Przeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy