III Employer branding w praktyce

III Employer branding w praktyce

26 listopada 2020 / Online

1395 zł netto do 26 listopada (cena udziału online)

Cel

Odpowiedzialny pracodawca – pracownicy, jak nigdy dotąd oczekują wsparcia od swojej firmy i bacznie obserwują działania różnych marek na rynku. Employer branding staje się narzędziem komunikacji z Twoim pracodawcą. Wykorzystaj to, by wzmocnić swój wizerunek i zostać pracodawcą marzeń.


Jeśli jesteś managerem, który odpowiada za realizację projektów z obszaru EB, HR czy komunikacji dołącz do grona uczestników konferencji i wraz z ekspertami employer brandingu z Orange, Bank, Pekao, Revolut, Swarovski, Huuuge Games, LACROIX Electronics, Mondi Group wypracuj zintegrowane działania budowania wizerunku Twojej marki.


Podczas konferencji m.in.:

  • Praca hybrydowa i nowa rola działów HR w dobie po pandemii
  • Techniki angażowania Twoich pracowników
  • Metody budowania wyróżniającego wizerunku Twojej marki na rynku
  • Zaangażowanie społeczne i środowiskowe firmy a employer branding
  • Narzędzia online skutecznego employer brandingu

Program

Czwartek, 26 listopada

08:30

Przywitanie uczestników

Online, ,
08:35

Motywacja pozafinansowa w EVP jako fundament strategii employer brandingowej

  • Małgorzata Bieniaszewska, Przedsiębiorczyni z branży motoryzacyjnej, właścicielka MB Pneumatyka
  • EVP jako paliwo EB czyli po co w czasach pandemicznych definiować korzyści dla pracowników?
  • Korzyści racjonalne i emocjonalne z Employee Value Proposition (EVP), przykłady
  • Motywacja pozafinansowa jako kuczowe korzyści emocjonalne EVP
Online, ,
09:05

Silna marka pracodawcy czyli jak tworzyć spójną strategię employer brandingową w Twojej firmie?

  • Katarzyna Gajos, Senior Communication & EB Senior Specialist, Mondi Świecie
  •  Jak stworzyć strategię employer brandingową, która będzie spójna z celami biznesowymi Twojej firmy?
  • Metody podnoszenia reputacji pracodawców i budowania marki w Twojej organizacji
  • Jak skutecznie angażować pracowników wewnątrz organizacji i interesariuszy na jej zewnątrz?
  • Jak skutecznie wdrażać i zarządzać EVP (Emotional Value Proposition) w ramach polityki employer brandingu?
Online, ,
09:50

Praca hybrydowa i nowa rola działów HR w dobie pandemii

  • Moderator: Bartłomiej Brach, Founder, CEO, Brightlight

*panel dyskusyjny

  • Wpływ COVID-19 na strategię i pracę działów employer brandingowych
  • Nowy organizacja pracy
  • Narzędzia digitalowe, które wykorzystasz w pracy online i wzmocnisz swoje działania
Online, ,
10:40

Przerwa na kawę

Online, ,
10:55

Employer Branding – od reputacji do dotrzymywania obietnic

  • Magdalena Marszałkowska, Communications Manager, Swarovski Global Business Services
  • Czy pracownicy działów HR powinni być urodzonymi marketingowcami?
  • Influencer marketing w recruitingu czyli jak zachęcać, a nie zmuszać pracownika do bycia ambasadorem firmy?
  • Czy w kampaniach EB na pewno docieramy do większości naszych potencjalnych pracowników?
  • Czy działania PR liczą się także w Employer Brandingu?
  • Czy potrzebujemy EB landing page?
  • Rzeczywistość online w EB i jak pomagają nam w tym Meet upy? 
  • Jakich narzędzi wciąż boimy się używać w EB?
  • Czy każdy pracownik musi przejść przez pełny onboarding?
  • Jak byc szczerym w EB i dotrzymywać obietnic?


Online, ,
11:40

Zakładka kariera wiecznie żywa – czyli jak efektywnie zaplanować i wdrożyć ją w Twojej organizacji, aby była narzędziem budowania marki pracodawcy

  • Olga Przeździak, Główny Specjalista, Departament Strategii HR, Bank Pekao S.A.
  • Zakładka kariera a budowanie marki pracodawcy na zewnątrz organizacji – jak za pomocą strony internetowej wzmocnić Twój wizerunek jako pracodawcy?
  • Jak wykorzystać informacje pozyskane za pomocą zakładki do działań employer brandingowych w Twojej organizacji?
  • Na co zwrócić uwagę przy projektowaniu i budowie architektury strony?
  • Jak skutecznie wdrożyć i zakomunikować nową zakładkę w Twojej firmie?
  • W jaki sposób wykorzystać zakładkę kariera do budowania wizerunku w social mediach?
  • Jak mierzyć skuteczność zakładki i operować realnymi wskaźnikami?
Online, ,
12:25

Let’s Orange – jak skutecznie zaangażować liderów w działania employer brandingowe wśród potencjalnych kandydatów?

  • Renata Gąsecka, Ekspert ds. Projektów Rekrutacyjnych i Wizerunku Pracodawcy, Orange
  • Zaangażowanie liderów jako managerów
  • Modele skutecznego budowania programu praktyk dla studentów
  • Webinary, targi, eventy - jak skutecznie zachęcić przyszłych pracowników to podjęcia pracy w Twojej organizacji?
  • Z offline do online - jakie elementy programu praktyk można przekształcić do formuły zdalnej a jakie należy pozostawić w wersji stacjonarnej?
Online, ,
13:10

Przerwa na lunch

Online, ,
13:40

Employee Engagement vs. Employer Branding czyli jak skutecznie budować zaufanie pracowników w Twojej firmie?

  • Jacek Mrzygłód, Employer Branding Manager, Huuuge Games
  •  Pracownik = ambasador Twojej marki – w jaki sposób ich skutecznie angażować w działania employer brandingowe Twoich pracowników?
  • Exit Interview – w jaki sposób pozostawić dobre wrażenie na temat marki u pracownika, który odchodzi w Twojej organizacji?
Online, ,
14:25

Twoi pracownicy – jak skutecznie budować wewnętrzną sieć społeczną, która wzmocni Twoje działania employer brandingowe?

  • Łukasz Kłos, HR Development Specialist, LACROIX Electronics
  • Emocjonalne nastawienie do pracy versus do organizacji czyli operacjonalizowanie emocji w organizacji jako data set do analizy marki pracodawcy
  • Perspektywa „in” HR-owca kontra „out” dziennikarza – wiarygodność marki pracodawcy tak silnej, jak zgodnej z tym co powtarza najniższy szczebel pracowników; o przejściu od gaszenia pożarów, do ustawiania marki firmy w alejce premium rynku pracy
  • Budowanie poczucia solidarności i ducha współpracy w wielopiętrowej, dwutysięcznej organizacji produkcyjnej: rachunek sumienia z implementacji wartości w LACROIX Electronics
  • Milczenie organizacyjne – odkręcanie spirali milczenia, przełamywanie lodów, otwieranie puszek Pandory – słowem demontaż min podłożonych pod wizerunek pracodawcy
Online, ,
15:10

Przerwa na kawę

Online, ,
15:25

Wyróżniający i autentyczny wizerunek Twojej marki czyli jak efektywnie prowadzić kampanię employer brandingową Twojej marki na rynku?

  • Katarzyna Dyrcz, Employer Branding Manager, Revolut
  • Planowanie omnikanałowego budowania komunikacji z kandydatami i ocena ryzyka
  • Jak skutecznie zarządzać zewnętrzną kampanią employer brandingową, by zmaksymalizować swoje działania promocyjne?
  • Trudne pytania? Czyli jak przygotować się do kryzysów w obszarze employer brandingu
  • Programy ambasadorskie
Online, ,
16:10

Zaangażowanie społeczne i środowiskowe firmy a employer branding

  • Justyna Markowicz, Employer Branding Expert, Podcaster, Zrównoważony Biznes Podcast
  • Dlaczego sam CSR to za mało?
  • Jak wykorzystać potencjał pracownika aktywisty?
  • Jak komunikować swoje działania, by nie zostać posądzonym o greenwashing?
Online, ,
17:00

Zakończenie konferencji

Online, ,

Prelegenci

  • Małgorzata Bieniaszewska

    Małgorzata Bieniaszewska

    Przedsiębiorczyni z branży motoryzacyjnej, właścicielka MB Pneumatyka
  • Bartłomiej Brach

    Bartłomiej Brach

    Founder, CEO Brightlight
  • Katarzyna Dyrcz

    Katarzyna Dyrcz

    Employer Branding Manager Revolut
  • Katarzyna Gajos

    Katarzyna Gajos

    Senior Communication & EB Senior Specialist Mondi Świecie
  • Renata Gąsecka

    Renata Gąsecka

    Ekspert ds. Projektów Rekrutacyjnych i Wizerunku Pracodawcy Orange
  • Łukasz Kłos

    Łukasz Kłos

    HR Development Specialist LACROIX Electronics
  • Justyna Markowicz

    Justyna Markowicz

    Employer Branding Expert, Podcaster Zrównoważony Biznes Podcast
  • Magdalena Marszałkowska

    Magdalena Marszałkowska

    Communications Manager Swarovski Global Business Services
  • Jacek Mrzygłód

    Jacek Mrzygłód

    Employer Branding Manager Huuuge Games
  • Olga Przeździak

    Olga Przeździak

    Główny Specjalista, Departament Strategii HR Bank Pekao S.A.

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Paulina Mocka
Paulina Mocka

Project Manager

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Online

1395 zł netto do 26 listopada

Zarejestruj się

Patron Medialny