III Forum Marketing Zintegrowany

III Forum Marketing Zintegrowany

9 ‑ 10 marca 2011 / Warszawa, Hotel Le Meridien Bristol

III Forum Marketing Zintegrowany
 / 9 ‑ 10 marca 2011 / Warszawa

Cel

W dniach 9-10 marca, w Hotelu Le Meridien Bristol odbyło się III Forum Marketingu Zintegrowanego. To już kolejna edycja Spotkania - pod szyldem ECU Marketing i SMB - które wpisało się w kalendarz najciekawszych wydarzeń dedykowanych marketingowcom.
Tradycyjnie już, Forum było doskonałą płaszczyzną wymiany doświadczeń i opinii na temat planowania strategii marketingowej w oparciu o wielokanałową komunikację.

Program Spotkania oparliśmy na czterech modułach tematycznych, wskazujących najbardziej istotne i aktualne elementy marketingu zintegrowanego: social media, digital marketing, video marketing i mobile marketing.
Tak istotna dawka praktycznej wiedzy, poparta była oczywiście omówieniem najbardziej inspirujących kampanii, o których głośno było w ostatnich miesiącach.
Swoim doświadczeniem podzielili się praktycy z firm: PZU, KRAFT, Microsoft, Sharp, Royal Unibrew, Grupa Żywiec, Agora SA, PTC Era, BSH, Grupa o2.pl - na co dzień odpowiedzialni za pomysł, kreację, wdrożenie i nadzorowanie danej kampanii.

Na szczególną uwagę zasłużyło wystąpienie p. Wojciecha Pronobisa, Dyrektora Zarządzającego ds. Marketingu, Grupa PZU, przybliżające ciekawą koncepcję integracji mediów tradycyjnych z nowymi kanałami, czyli mówienia jednym głosem na wiele sposobów.
Wojciech Pronobis w swoim wystąpieniu wskazał, jak ważne są niestandardowe pomysły, by wyróżnić się na tle konkurencyjnych firm w sektorze ubezpieczeń.

Prelekcją najgłośniej omawianą w kuluarach była kompleksowa kampania „Milka. Razem dla Tatr”. Patrycja Nowakowska, reprezentująca firmę KRAFT udowodniła, że do wsparcia ciekawej akcji marketingowej można zaangażować największe media. Kampania Milki to doskonały przykład, jak wspierać szczytne cele, a jednocześnie przyczyniać się do wzmacniania przyjaznego wizerunku marki.

Kolejnym istotnym punktem Forum, będącym jednocześnie wystąpieniem najbardziej oczekiwanym była prelekcja dr Dana Hermana – autora rewolucyjnej książki „Outsmart MBA Clones”.
Dan Herman został już okrzyknięty godnym następcą Kotlera, a jego dwugodzinna, oparta na licznych case studies prezentacja stanowiła wzorzec innowacyjnych prawd marketingowych.

Forum zgromadziło liczne grono uczestników i dzięki żywej interakcji zgromadzonych na sali słuchaczy, często przeradzało się w otwartą dyskusję odnoszącą się do wystąpień zaproszonych Prelegentów.

Pragniemy jeszcze raz podziękować Prelegentom za pomoc w stworzeniu niezwykle ciekawego programu Forum, za merytoryczny wkład i fachowe rady, a uczestnikom za aktywny udział.
Już teraz zapraszamy na kolejną edycję w przyszłym roku!

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Miejsce

Hotel Le Meridien Bristol


Warszawa

Partner

Patron Merytoryczny

Patron Medialny