Inteligentne strategie optymalizacji kosztów logistyki

Inteligentne strategie optymalizacji kosztów logistyki

4 ‑ 5 marca 2014 / Warszawa, Redakcja Pulsu Biznesu ul. Kijowska 1, Warszawa

Inteligentne strategie optymalizacji kosztów logistyki
 / 4 ‑ 5 marca 2014 / Warszawa

Cel

Optymalizacja logistyki obejmuje projekty ukierunkowane na wzrost, wydajność, efektywność procesów logistycznych. Istotą optymalizacji logistyki jest wykorzystanie posiadanych zasobów przez przedsiębiorstwo w sposób ukierunkowany na możliwie jak najwyższe efekty. To szereg procesów logistycznych całego przedsiębiorstwa. Obejmuje zaopatrzenie, produkcję, magazynowanie i dystrybucję. Może także odnosić się do wybranych aspektów logistyki, na przykład do kosztów logistyki czy kosztów transportu to postęp w technikach optymalizacji, badanie technik łańcucha dostaw i wyzwań logistycznych w przedsiębiorstwie.

W oparciu o dane raportu 2014 opublikowanego przez PPML na temat "Inwestycje w automatykę magazynowa w Polsce" odpowiemy Państwu na poniższe pytania:

  • Jak polskie firmy inwestują w automatykę magazynową
  • Jakie są największe bariery w takich przedsięwzięciach?
  • Jak wygląda proces decyzyjny?
  • W ponad połowie przypadków realizacja inwestycji trwa dłużej niż planowano !!!
  • Jak wyglądają relacje z dostawcami automatyki?
  • Jakie są rzeczywiste efekty wdrożeń automatyki?
  • Jak nie przekroczyć planowanego budżetu wdrożenia automatyki?
  • Jakie są koszty późniejszych modyfikacji przedsięwzięcia?
W trakcie warsztatów opowiemy również jak przekuć zdobytą wiedzę na praktyczne rozwiązania. Pokażemy jak najprostszymi metodami zyskać: Czas! Pieniądze! Spokój!
Warsztaty na przykładach zrealizowanych prac projektowych. Dyskusja z uczestnikami, prezentacja narzędzi, które można zastosować przy budowie racjonalnego modelu.

Serdecznie zapraszam,
Aneta Nitschke

Warsztaty skierowane są głównie do dyrektorów, kierowników i managerów:
  • Logistyki
  • Transportu i spedycji
  • Łańcucha dostaw
  • Zakupów
  • Zaopatrzenia
  • Dystrybucji


Zapraszamy do współpracy w zakresie Promocji, Reklamy, Sponsoringu:

Dział Sponsoringu:

Anna Niewodzka
T +48 22 333 9889
K +48 600 013 301
a.niewodzka@pb.pl

Dział Marketingu:

Anna Pietrzak
T +48 22 333 9828
a.pietrzak@pb.pl


Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Aneta Nitschke

Project Manager

Miejsce

Redakcja Pulsu Biznesu ul. Kijowska 1, Warszawa


Warszawa

Patron Medialny