IV Kongres Private Labels 2010

IV Kongres Private Labels 2010

23 ‑ 24 września 2010 / Warszawa, Hotel Gromada, Warszawa Centrum

IV Kongres Private Labels 2010
 / 23 ‑ 24 września 2010 / Warszawa

Cel

Szanowni Państwo,

Aktualne badania i analizy wskazują, że spowolnienie gospodarcze w istotny sposób wpłynęło na koszyk zakupowy konsumentów — pojawiło się w nim znacznie więcej produktów segmentu private labels. Polski rynek marek własnych przeżywa więc dynamiczny rozwój — znacząco zmienił się udział produktów PL w koszyku zakupowym, a najważniejszym kryterium wyboru towaru stała się jego jakość.
Nadszedł więc najlepszy moment na inwestycję w półkę marek własnych, na jej rozwój i rozszerzenie asortymentu. Warto przyjrzeć się i czerpać z doświadczeń rynków rozwiniętych, na których udział segmentu PL wynosi nawet 40%!
Doskonałą okazją do poznania najnowszych trendów i skutecznych strategii rozwoju sektora marek włanych jest Kongres Private Labels 2010.
Serdecznie zapraszam Państwa do udziału w tym wyjątkowym wydarzeniu, które odbędzie się w dniach 23-24 września 2010 r.
Do grona Prelegentów Kongresu zaprosiliśmy wybitnych Ekspertów, m.in. przedstawicieli PLMA, PFPŻ, Żabka Polska, Intermarche, Organic Farma Zdrowia, Specjał, Makarony Polskie oraz Hean, którzy podzielą się z Państwem bogatymi i praktycznymi doświadczeniami. Wspólnie rozważą aktualne i kluczowe zagadnienia:

  • które wzory i w jaki sposób powinniśmy czerpać z rynków rozwiniętych, jakie są globalne trendy w rozwoju private labels
  • czy istnieje klucz do skutecznej współpracy na linii producent —detalista, czy niska cena rzeczywiście nie wyklucza wysokiej jakości
  • jakiej marki własnej poszukuje Twój klient, jak zwiększyć udział marek własnych w jego koszyku zakupowym Zapraszam do wspólnej debaty nad tymi i wieloma innymi zagadnieniami z wybitnymi przedstawicielami branży.

Liczę na spotkanie z Państwem w dniach 23 —24 września 2010 r. w Warszawie.


Z poważaniem,

Justyna Piechocka

Project Manager



W programie m.in :
  • Nowe trendy i perspektywy rozwoju europejskiego rynku marek własnych zaprezentują przedstawiciele PLMA, AC Nielsen, Intermarche i PFPŻ
  • Jaka jest percepcja marki własnej przez Twojego klienta?
  • Jak ją skutecznie wyeksponować i zwiększyć udział private labels w koszyku zakupowym? Na podstawie praktycznych doświadczeń odpowiedzi wskażą Sylwia Piskulska z Intermarche oraz Piotr Haman z Cursor SA
  • Producent —detalista —jak efektywnie współtworzyć innowacyjny produkt private label? Odpowiedzi udzielą Eksperci: Monika Latosińska z Hean, Marek Marzec z Metron Consulting oraz Paweł Nowakowski z Makaronów Polskich
  • Marka własna czy produkt brandowy —który segment jest obecnie najbardziej opłacalny dla detalisty? Swoimi doświadczeniami podzielą się przedstawiciele sieci handlowych: Krzysztof Tokarz, Specjał oraz Jerzy Roguski, Żabka Polska
  • Marki własne nowej generacji w praktyce: case study innowacyjnych produktów w kategorii kosmetyczniej, bio, welness, fitness, DIY

IV Kongres Private Labels 2010 rekomendują:

Magdalena Winnicka
Kierownik Działu Sprzedaży
Scan Anida Sp. z o.o.

"Kongresy Private Labels odbywają się od kilku lat i zawsze z zainteresowaniem śledzę tematy na nich poruszane. Marka własna przechodzi właśnie transformację na polskim rynku. Konsumenci zaczynają zauważać, że oferuje ona nie tylko najtańsze, pośledniej jakości produkty. Jest to ważna zmiana i wyzwanie dla twórców nowego oblicza marki własnej : producentów i detalistów.
Tegoroczny Kongres zapowiada się bardzo interesująco. Spodziewam się wielu ciekawych opinii producentów i detalistów, a także wskazówek, w jakich kierunkach rozwija się marka własna na rynkach, na których jest dużo dłużej niż w Polsce. Pójdziemy zapewne podobną drogą."

Doc. dr Urszula Kłosiewicz-Górecka
Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur

"We wrześniu br. w Warszawie planowany jest IV Kongres Private Labels, który jest doskonałą okazją do podjęcia dyskusji o roli marek własnych w zaspokajaniu potrzeb konsumentów w warunkach spowolnienia rozwoju gospodarczego kraju, znaczeniu marek własnych w rozwoju przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych, w podnoszeniu ich konkurencyjności. Tegoroczny program prezentuje nowe zagadnienia. Na tle trendów i perspektyw rozwoju europejskiego rynku marek własnych, przewidziana jest dyskusja na temat percepcji produktów marek własnych w Polsce, współpracy partnerów biznesowych w efektywnym współtworzeniu innowacyjnych produktów marek własnych, merchandisingu marek własnych. Udział znakomitych ekspertów oraz przewidziane prezentacje licznych case study czyni IV Kongres wartościowym i atrakcyjnym, a przede wszystkim użytecznym dla wszystkich osób pracujących nad doskonaleniem produktów oznakowanych marką własną. Warto zatem zaktualizować swoją wiedzę na temat marek własnych."

Sławek Monikowski
Niezależny ekspert

"Czwarta edycja Kongresu Private Labels 2010 to wyśmienita okazja do wymiany poglądów zarówno w temacie wiodacym jak i innych, mniej lub bardziej powiązanych, których wśród ludzi "z branży" nigdy nie brakuje. Ciekawa tematyka i forma prelekcji oraz niewymuszona atmosfera sprzyjają swobodnym i twórczym dyskusjom. Doświadczenia z poprzednich edycji, jakie zebrałem jako uczestnik i prelegent skłaniają mnie do stwierdzenia, że tu na sali plenarnej dzieje się to czego gdzie indziej można doświadczyć jedynie w kuluarach. Osobiście uważam, że nie ma lepszej rekomendacji. Po prostu warto tam być!"

Kto powinien wziąć udział:
  • Producenci marek własnych
  • Producenci marek brandowych z sektora food i non-food
  • Przedstawiciele sieci handlowych odpowiedzialni za następujące obszary biznesowe:
    - business development
    - zakupy
    - zarządzanie asortymentem
    - sprzedaż
    - marketing
    - promocję
    - category management
    - trade marketing
    - key account management
    - brand management
    - product management

oraz

  • Prawnicy
  • Konsultanci dla sektora retail, FMCG
Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat potwierdzający udział w konferencji.

Serdecznie zapraszam Państwa do udziału w konferencji
Justyna Piechocka - Project Manager

Szczegółowe informacje:
tel.(22) 333 97 77
fax.(22) 333 97 78
e-mail: info@informedia-polska.pl

Zapraszamy do współpracy w zakresie Promocji, Reklamy, Sponsoringu:

Dział Sponsoringu
tel.(22) 333 97 87
fax.(22) 333 97 78
e-mail: sponsoring@informedia-polska.pl

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Miejsce

Hotel Gromada, Warszawa Centrum


Warszawa

Patron Medialny