Jak pisać zrozumiałe i skuteczne e-maile służbowe

Jak pisać zrozumiałe i skuteczne e-maile służbowe

11 czerwca 2021 / online

149 zł netto do 11 czerwca (cena udziału online)

Cel

Myśląc o korespondencji mamy teraz na myśli głównie korespondencję e-mail. Każdy z nas, w pracy zawodowej, korzysta z tej formy dziesiątki razy dziennie.

Pandemia dodatkowo wzmocniła rolę korespondencji mailowej nad kontaktem słownym.

W trakcie webinaru praktycznie odpowiemy na pytania:

Jak zatem pisać zrozumiale, skutecznie i efektywnie?

Jak nie popełniać rażących błędów?

Jak być postrzeganym jako osoba kompetentna i profesjonalna?

Jak spowodować by odbiorca chciał przeczytać nasz komunikat do końca ?

Udział pozwoli Ci m.in:

  • ulepszyć codzienny warsztat pracy
  • zadbać o spójność wypowiedzi
  • sformułować rzeczowy temat, który odpowiada treści wiadomości
  • uzyskać poprawność językową
  • pisać wzorcowe e-maile z gratulacjami, podziękowaniami i kondolencjami
  • komunikować się skutecznie
  • pisać jasno i zrozumiale
  • nie zanudzić odbiorcy

Swoją praktyczną wiedzą i bogatym doświadczeniem podzieli się uznana Ekspertka.

W trakcie dwugodzinnego webinaru poznasz dobre praktyki dotyczące pisania elektronicznej korespondencji w biznesie.

Będzie twórczo i praktycznie, a pozyskana wiedza pozwoli Ci pisać o wiele skuteczniej.

Zapraszamy do zgłoszenia już dziś !

Program

Piątek, 11 czerwca

10:00 12:00

Jak pisać zrozumiałe i skuteczne e-maile służbowe

  • Joanna Wrycza-Bekier, doktor nauk humanistycznych, trenerka biznesu; autorka siedmiu książek, które pomagają lepiej pisać, m.in. Magia słów, Fast Text, Webwriting oraz wielu artykułów na temat języka w internecie.

E-mail odpowiada często za pierwsze wrażenie, jakie zrobisz na przyszłym kliencie czy współpracowniku. Te kilka akapitów mówi o Tobie bardzo wiele: czy wydajesz się osobą kulturalną i zorganizowaną, czy raczej nieelegancką i chaotyczną. Także w codziennej korespondencji zrozumiała i przejrzysta wiadomość ułatwi Ci życie. Zmniejszy liczbę niepotrzebnych pytań i zaoszczędzi czas.

W programie o tym, jak:

  • stosownie przywitać się i pożegnać (Witam, Szanowny Panie, a może Dzień dobry?, Pozdrawiam serdecznie czy Z poważaniem?)
  • zadbać o spójność dzięki słowom kluczom i wskaźnikom zespolenia
  • otwierać akapity za pomocą uogólnień, które ułatwią zrozumienie
  • używać prostego, lecz precyzyjnego języka
  • zamieniać przecinki na kropki
  • rozbić tekst na przejrzyste akapity
  • sformułować rzeczowy temat, który odpowiada treści wiadomości
  • zadbać o poprawność językową (właściwie zapisywać nazwy i daty oraz częste sformułowania, np. w załączniku zamiast w załączeniu)
  • pisać wzorcowe e-maile z gratulacjami, podziękowaniami i kondolencjami

Otrzymasz wskazówki, którą będziesz mógł wykorzystać podczas pisania każdego firmowego e-maila, a więc dziesiątki razy dziennie!

  • 120 min.
online, ,

Prelegenci

  • Joanna Wrycza-Bekier

    Joanna Wrycza-Bekier

    doktor nauk humanistycznych, trenerka biznesu; autorka siedmiu książek, które pomagają lepiej pisać, m.in. Magia słów, Fast Text, Webwriting oraz wielu artykułów na temat języka w internecie.
    Analizuje teksty branżowe i podpowiada, jak ująć skomplikowane treści bardziej przystępnie. Łączy wiedzę akademicką z podejściem biznesowym. Jej blog Poradnik Pisania (http://poradnikpisania.pl), istniejący od 2011 roku, ma kilka tysięcy czytelników, których łączy pasja pisania.

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Ewelina Stęplewska
Ewelina Stęplewska

Project Manager

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

149 zł netto do 11 czerwca

Zarejestruj się