
Jak pisać zrozumiałe i skuteczne e-maile służbowe
11 czerwca 2021 / online
149 zł netto do 11 czerwca (cena udziału online)
Jak pisać zrozumiałe i skuteczne e-maile służbowe
/ 11 czerwca 2021 / online / 149 zł netto Zarejestruj sięCel
Myśląc o korespondencji mamy teraz na myśli głównie korespondencję e-mail. Każdy z nas, w pracy zawodowej, korzysta z tej formy dziesiątki razy dziennie.
Pandemia dodatkowo wzmocniła rolę korespondencji mailowej nad kontaktem słownym.
W trakcie webinaru praktycznie odpowiemy na pytania:
Jak zatem pisać zrozumiale, skutecznie i efektywnie?
Jak nie popełniać rażących błędów?
Jak być postrzeganym jako osoba kompetentna i profesjonalna?
Jak spowodować by odbiorca chciał przeczytać nasz komunikat do końca ?
Udział pozwoli Ci m.in:
- ulepszyć codzienny warsztat pracy
- zadbać o spójność wypowiedzi
- sformułować rzeczowy temat, który odpowiada treści wiadomości
- uzyskać poprawność językową
- pisać wzorcowe e-maile z gratulacjami, podziękowaniami i kondolencjami
- komunikować się skutecznie
- pisać jasno i zrozumiale
- nie zanudzić odbiorcy
Swoją praktyczną wiedzą i bogatym doświadczeniem podzieli się uznana Ekspertka.
W trakcie dwugodzinnego webinaru poznasz dobre praktyki dotyczące pisania elektronicznej korespondencji w biznesie.
Będzie twórczo i praktycznie, a pozyskana wiedza pozwoli Ci pisać o wiele skuteczniej.
Zapraszamy do zgłoszenia już dziś !
Program
Piątek, 11 czerwca
Jak pisać zrozumiałe i skuteczne e-maile służbowe
- Joanna Wrycza-Bekier, doktor nauk humanistycznych, trenerka biznesu; autorka siedmiu książek, które pomagają lepiej pisać, m.in. Magia słów, Fast Text, Webwriting oraz wielu artykułów na temat języka w internecie.
E-mail odpowiada często za pierwsze wrażenie, jakie zrobisz na przyszłym kliencie czy współpracowniku. Te kilka akapitów mówi o Tobie bardzo wiele: czy wydajesz się osobą kulturalną i zorganizowaną, czy raczej nieelegancką i chaotyczną. Także w codziennej korespondencji zrozumiała i przejrzysta wiadomość ułatwi Ci życie. Zmniejszy liczbę niepotrzebnych pytań i zaoszczędzi czas.
W programie o tym, jak:
- stosownie przywitać się i pożegnać (Witam, Szanowny Panie, a może Dzień dobry?, Pozdrawiam serdecznie czy Z poważaniem?)
- zadbać o spójność dzięki słowom kluczom i wskaźnikom zespolenia
- otwierać akapity za pomocą uogólnień, które ułatwią zrozumienie
- używać prostego, lecz precyzyjnego języka
- zamieniać przecinki na kropki
- rozbić tekst na przejrzyste akapity
- sformułować rzeczowy temat, który odpowiada treści wiadomości
- zadbać o poprawność językową (właściwie zapisywać nazwy i daty oraz częste sformułowania, np. w załączniku zamiast w załączeniu)
- pisać wzorcowe e-maile z gratulacjami, podziękowaniami i kondolencjami
Otrzymasz wskazówki, którą będziesz mógł wykorzystać podczas pisania każdego firmowego e-maila, a więc dziesiątki razy dziennie!
- 120 min.
Prelegenci
-
Joanna Wrycza-Bekier
doktor nauk humanistycznych, trenerka biznesu; autorka siedmiu książek, które pomagają lepiej pisać, m.in. Magia słów, Fast Text, Webwriting oraz wielu artykułów na temat języka w internecie.
Analizuje teksty branżowe i podpowiada, jak ująć skomplikowane treści bardziej przystępnie. Łączy wiedzę akademicką z podejściem biznesowym. Jej blog Poradnik Pisania (http://poradnikpisania.pl), istniejący od 2011 roku, ma kilka tysięcy czytelników, których łączy pasja pisania.
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?
Lata doświadczenia
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..
Profesjonalizm w każdym calu
W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..
Tysiące zadowolonych klientów
Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..
ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT
OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW
MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM
Kontakt
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- konferencje@pb.pl
- PB konferencje
149 zł netto do 11 czerwca
Zarejestruj sięPrzeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy