Jak transformować biznes opierając się na danych

Jak transformować biznes opierając się na danych

3 czerwca 2020 / online

300 zł netto do 3 czerwca

WEBCAST

Cel

Mamy przyjemność zaprosić Państwa do udziału w webinarze poświęconym zarządzaniu danymi w firmie. Uzyskacie Państwo bardzo konkretne, metodologiczne podpowiedzi jak przejść efektywnie przez cały proces budowania organizacji opartej o dane. W trakcie webcastu przedstawimy zakres niezbędnych działań, koniecznych aby przeprowadzić skuteczną transformację w tym zakresie. Każda transformacja jest inna, jednak składają się na nią elementy, które są niezbędne i takie, które mogą stanowić jej istotne ryzyko. Na warsztacie skupimy się na wszystkich tych elementach, które muszą być wzięte pod uwagę przez decydentów i osoby realizujące program oparcia się na danych.

Webcast jest dedykowany przede wszystkim :

  • liderom transformacji
  • szefom komórek analitycznych
  • managerom IT
  • managerom komórek biznesowych
  • ambitnym analitykom i badaczom danych

Założenia tematyczne warsztatu :

  • Przykłady wielu projektów transformacyjnych mających na celu eksploatację danych dla celów biznesowych
  • Cztery główne aspekty, niezbędne dla pomyślnego procesu transformacji opartej na danych:

CELE BIZNESOWE składające się na strategię

DANE układające się w procesy

TECHNOLOGIA elementy tworzące architekturę

LUDZIE współpracujące zespoły

Metodologia stosowana podczas webcastu:

  • Dyskusja
  • Mini wykład interaktywny
  • Sesja pytań i odpowiedzi


KAŻDY ZAREJESTROWANY UCZESTNIK OTRZYMA DOSTĘP DO STRONY Z WEBCASTEM.

Jeśli zgłosisz i opłacisz swój udział, a nie będziesz mógł wziąć udziału w szkoleniu on-line - nie martw się! Będzie ono dostępne dla Ciebie także później, do obejrzenia w dowolnym momencie przez dwa tygodnie od szkolenia.

Zapraszamy do zgłoszenia już dziś !


Program

Środa, 3 czerwca

11:00 13:00

Jak transformować biznes opierając się na danych

  • Mariusz Jażdżyk, Autor książki Chief Data Officer, dyrektor architektury danych i platform w wiodącej grupie reklamowej.

4 kluczowe etapy procesu transformacji organizacji w oparciu o dane

1. Cele biznesowe składające się na strategię:

Niezbędna część biznesowa każdej transformacji to znalezienie miejsc w których decyzje mogą być poprawione dzięki wnioskom wynikającym z danych. Aby połączyć możliwości algorytmów i siły drzemiącej w danych omówimy:

  • wizję, strategię firmy, roadmapę celów
  • wsparcie decyzji biznesowych
  •  stawianie hipotez biznesowych i ich weryfikację
  • wynikające z nich wymagania biznesowe dotyczące niezbędnych zmian we wspierającej firmę technologiach
  • antycypację, kreację produktów i przełożenie strategii na działania taktyczne

2. Dane układające się w procesy:

Skąd biorą się dane i w jaki sposób powinniśmy sprawić aby zostały one użyte dla celów biznesowych, w szczególności:

  • czym jest proces biznesowy i jakie ma powiązanie z powstającymi danymi
  • procesy zasilania danymi, bazy danych, metadane (opisy danych) i strategie pozyskiwania danych
  • dane a informacje
  •  zagadnienia ładu danych w firmie -data governance

3. Elementy tworzące architekturę:

 Technologia i architektura połączeń różnych technicznych komponentów:

  •  od podstawowych komponentów rozwiązań analitycznych poprzez narzędzia zasilania danymi i rozwiązania do przechowywania danych
  •  modelowanie struktur danych
  • rozwiązania do poszukiwania wiedzy i zależności w danych (modele Data Science, Machine Learning, Sztuczna Inteligencja)
  •  architektura rozwiązania, Infrastruktura, środowisko technologiczne, cele architektoniczne i strategia rozwoju architektury

4. Współpracujące zespoły:

Cele biznesowe, dane i architektura, wymagają realizacji jednego lub większej liczby projektów oraz efektywnej współpracy zespołowej:

  • znalezienie potrzebnych ról i poszukiwaniem talentów
  • współpraca osób w projektach
  • różne modele współpracy zarówno w firmie jak i z dostawcami czy partnerami
  •  główne zalety wybranych metod zarządzania projektami dla zagadnień dotyczących danych i analityki

5. Pierwsze 100 dni- Od czego zacząć proces transformacji:

  • typowe etapy działania lidera w organizacji realizującej transformację
  • praktyczne wskazówki
  • na co należy zwrócić szczególną uwagę

6. Sesja pytań i odpowiedzi

  • 120 min.
online, ,

Prelegenci

  • Mariusz Jażdżyk

    Mariusz Jażdżyk

    Autor książki Chief Data Officer, dyrektor architektury danych i platform w wiodącej grupie reklamowej.

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Ewelina Stęplewska
Ewelina Stęplewska

Project Manager

Współpraca marketingowa

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


online

300 zł netto do 3 czerwca

Zarejestruj się