Jak zabezpieczać reputację swojej firmy w czasach kryzysu

Jak zabezpieczać reputację swojej firmy w czasach kryzysu

18 czerwca 2020 / online

149 zł netto do 18 czerwca

Cel


Globalna pandemia na wielu poziomach spowodowała spadek zaufania oraz poczucia niepewności. Czujemy się niepewnie wobec przyszłych zakazów lub restrykcji prawnych, wobec otaczających nas ludzi, którzy mogą być źródłem zakażenia, wreszcie wobec sytuacji ekonomicznej naszej, ale także kontrahentów i partnerów biznesowych. Choć trudno jest odpowiadać za zaufanie innych względem naszej organizacji istnieją sprawdzone strategie świadomego budowania reputacji i wiarygodności w czasach kryzysu. 

Podczas webinaru dowiesz się: 

  • Jakie są obszary odpowiedzialności firmy i które z nich stanowią fundament dla budowania zaufania kontrahentów i interesariuszy
  • W jaki sposób budować komunikację w biznesie, by zapewnić o naszej rzetelności i odpowiedzialności w zakresie prowadzonych działań
  • Jakie narzędzia pomagają sprawdzić wiarygodność partnerów biznesowych by nie narazić na szwank naszej reputacji
  • Jakie są rodzaje zaufania i jak zmienia się ich obecna struktura
  • Jakie reagować na sytuację kryzysową
  • W jaki sposób budować wiarygodność naszej marki

Nauczysz się:

  • Konstruować wiarygodne komunikaty, które wpływają nie tylko na pozytywny PR, ale także decyzje partnerów biznesowych
  • Weryfikować informacje, na bazie których podejmujemy decyzje biznesowe
  • Analizować obecną pozycję i sytuację kontrahentów z pomocą prostych narzędzi
  • Budować podstawowe schematy komunikacji z klientami, które zwiększą wiarygodność firmy i zaufanie do niej

Szkolenie online dedykowane jest przede wszystkim reprezentantom Zarządów, działów komunikacji i PR oraz przedstawicielom sprzedaży i marketingu. Zapraszamy też wszystkie osoby zainteresowane tematyką budowania wiarygodnego, pozytywnego wizerunku w biznesie.

W trudnych czasach wygrają Ci, którzy potrafią budować wiarygodny i spójny wizerunek.

W trakcie webinaru damy Ci narzędzia, które pozwolą wesprzeć firmę poprzez:

  • transparentne działania
  • budowanie pozytywnych skojarzeń u klientów
  • współpracę z zaufanymi partnerami
  • bycia pożądanym partnerem w biznesie
  • skuteczne radzenie sobie z fake newsami

Zapraszamy do zgłoszenia, by poznać nowatorskie spojrzenie na tematykę budowania wiarygodności i siły firmy w biznesie.


Program

Czwartek, 18 czerwca

11:00 13:00

Jak zabezpieczać reputację swojej firmy w czasach kryzysu

  • Ewa Wilmanowicz, Mówca, konsultant, doradca zarządów

1) Rodzaje odpowiedzialności organizacji i ich wpływ na funkcjonowanie:

  • ekonomiczna
  • prawna
  • środowiskowa
  • społeczna
  • etyczna
  • filantropijna

2) Fake newsy i ich oddziaływanie na reputację wewnątrz firmy i poza nią 

3) Rodzaje zaufania interesariuszy względem organizacji - jak zmienia się ich struktura w czasie kryzysu

4) Strategie reagowania na sytuację kryzysową:

  • strategia wyparcia
  • strategia redukcji
  • strategia odbudowy

5) 4 poziomy budowania wiarygodności:

  • kompetencje
  • wpływ
  • intencje
  • zdarzenia przeszłe

6) Sesja pytań i odpowiedzi

  • 120 min.
online, ,

Prelegenci

  • Ewa Wilmanowicz

    Ewa Wilmanowicz

    Mówca, konsultant, doradca zarządów
    Członek Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego, Klubu France - Pologne i Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Wykładowca akademicki, przedsiębiorca i autorka publikacji naukowych. Ekspert Instytutu Badań Gospodarczych w obszarze reputacji. Prelegent. Absolwentka Universite d’Angers i UMK. Autorka książki „Osobista reputacja - jak budować markę w dobrym stylu” wyd. Onepress. W obszarze reputacji wypowiada się jako ekspert w biznesowych magazynach branżowych, audycjach radiowych i programach telewizyjnych.

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Ewelina Stęplewska
Ewelina Stęplewska

Project Manager

Współpraca marketingowa

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

149 zł netto do 18 czerwca

Zarejestruj się