Komunikacja menedżerska

Komunikacja menedżerska

24 listopada 2021 / online

Cel

Wśród najważniejszych kwalifikacji pożądanych w dzisiejszym zmieniającym się świecie są umiejętności komunikacyjne. Niezależnie, czy pracujemy stacjonarnie, zdalnie, hybrydowo, w sytuacji konfliktu czy kryzysu, skuteczna komunikacja jest kluczowym filarem funkcjonowania przedsiębiorstwa. A jakość tej komunikacji przekłada się na zaangażowanie pracowników i efektywność biznesową firmy. Rozwijanie i doskonalenie umiejętności komunikacyjnych jest dziś niezbędne dla sukcesu każdej organizacji!

Liderze, menedżerze, dyrektorze czy Ty komunikujesz się efektywnie ze swoim zespołem?

Czy wiesz jak rozwijać, wspierać, motywować oraz angażować poszczególnych jego członków?

Zapraszamy Cię na 1-dniową konferencję, podczas której 12 znakomitych trenerów, certyfikowanych coachów, przedstawicieli biznesu podzielą się swoimi doświadczeniami, jak budować doskonałą komunikację, która przełoży się na otwartość i dobre relacje z Twoim zespołem.

Dołącz do unikatowej konferencji, podczas której zweryfikujesz czy właściwe wykorzystujesz techniki komunikacyjne, coachingowe i psychologiczne, a także będziesz miał możliwość doskonalenia i wzbogacenia Twoich umiejętności komunikacyjnych w 9 obszarach.

Podczas konferencji:

  • Dowiesz się, jak komunikują się najlepiej płatni menedżerowie USA, Rosji, Polski
  • Sprawdzisz, co w temacie komunikacji menedżerskiej podpowiada nam model autentycznego przywództwa
  • Zdobędziesz wiedzę, czym jest transparentność relacyjna i jakie ma znaczenie w komunikacji menedżerskiej
  • Poznasz biostrukturę mózgu i jego DNA, co ułatwi Ci komunikację w biznesie jak i w życiu codziennym
  • Poprawisz umiejętność budowania zaangażowania w zespole oraz motywowania swoich pracowników
  • Sprawdzisz, jak wzmacniać pracownika poprzez doskonale przeprowadzony feedback menedżerski
  • Zrozumiesz, jak wykorzystać coaching do zarządzania zespołem
  • Dowiesz się, czy konflikt w zespole to dobrodziejstwo czy zło
  • Rozwiniesz praktyczne umiejętności umożliwiające skuteczną komunikację w sytuacjach kryzysowych
  • Poznasz zasady wellbeingu, które przyczynią się do szczęścia w pracy Twoich pracowników
  • Zastanowisz się, jakie wyzwania komunikacyjne pojawiają się w kontekście zmieniających się sposobów pracy i oczekiwań nowych pokoleń pracowników

Uczestnikom gwarantujemy:

  • Wysoki poziom przekazywanej wiedzy = praktyczne ujęcie zagadnień = 9 obszarów doskonalenia
  • Wystąpienia wyłącznie doświadczonych ekspertów - praktyków
  • Możliwość nawiązania nowych relacji biznesowych
  • Imienny certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Magdalena Sokulska
Magdalena Sokulska

Project Manager

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


online