Komunikacja wewnętrzna

Komunikacja wewnętrzna

17 marca 2022 / online

Cel

44% ankietowanych wskazuje, że komunikacja wewnętrzna jest największym wyzwaniem w ich pracy*

Czy Twoja firma ma wdrożoną właściwą strategię komunikacji wewnętrznej?

Czy wiesz, jak zaangażować zarząd i liderów w spójne realizowanie komunikacji?

Miesiące pandemii pokazały, jak priorytetowa w firmie jest dziś komunikacja wewnętrzna. A odpowiedzialność za właściwą komunikację z pracownikami nigdy nie była tak ważna jak w ostatnim czasie. Zapraszamy Cię na konferencję online Komunikacja wewnętrzna, podczas której zaproszeni eksperci podzielą się sprawdzonymi praktykami w budowaniu komunikacji wewnętrznej w organizacji, pokażą jak angażować oraz wspierać zespoły rozproszone i zdalne, oraz jak mówić, aby przekaz był jasny, przyjazny i odpowiadał na potrzeby Twoich odbiorców.

Chcesz dowiedzieć się, jak formułować komunikaty, które pomogą Twojej firmie przejść przez trudne momenty z silnym wsparciem pracowników?

Zastanawiasz się, jak wdrożyć nowe technologie i realnie usprawnić przepływ informacji i współpracę w firmie?

Nie wiesz, jak tworzyć treści przeznaczone do różnych kanałów komunikacji wewnętrznej oraz jakich trików używać, aby przyciągnąć uwagę odbiorców?

Zapraszamy Cię do udziału w wydarzeniu Komunikacja wewnętrzna, które będzie doskonałą okazją do wymiany doświadczeń, poznania nowych trendów i znalezienia nowych unikalnych rozwiązań dla Twojej organizacji.

Udział w konferencji pozwoli Ci zainspirować się i poznać doświadczenia reprezentantów takich firm jak m.in.: Nationale-Nederlanden, IKEA Retail, Siemens, Santander Bank Polska, Allegro, Delpharm Poznań czy Jeronimo Martins Polska.

Do udziału w konferencji zapraszamy:

  • Dyrektorów Działów Komunikacji i PR, Komunikacji Wewnętrznej, Komunikacji Korporacyjnej
  • Managerów ds. Komunikacji, ds. PR
  • Dyrektorów Działów HR
  • Managerów HR
  • Employer Branding Managerów
  • Kierowników projektów komunikacyjnych

 

*Raport „HR-owca portret własny” 2020

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Magdalena Sokulska
Magdalena Sokulska

Project Manager

Współpraca

Joanna Czyczuk-Oziębło
Joanna Czyczuk-Oziębło

Marketing Manager - Team Leader

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


online

Partner Merytoryczny