
Komunikacja wewnętrzna
17 marca 2022 / online
Komunikacja wewnętrzna
/ 17 marca 2022 / online
Cel
44% ankietowanych wskazuje, że komunikacja wewnętrzna jest największym wyzwaniem w ich pracy*
Czy Twoja firma ma wdrożoną właściwą strategię komunikacji wewnętrznej?
Czy wiesz, jak zaangażować zarząd i liderów w spójne realizowanie komunikacji?
Miesiące pandemii pokazały, jak priorytetowa w firmie jest dziś komunikacja wewnętrzna. A odpowiedzialność za właściwą komunikację z pracownikami nigdy nie była tak ważna jak w ostatnim czasie. Zapraszamy Cię na konferencję online Komunikacja wewnętrzna, podczas której zaproszeni eksperci podzielą się sprawdzonymi praktykami w budowaniu komunikacji wewnętrznej w organizacji, pokażą jak angażować oraz wspierać zespoły rozproszone i zdalne, oraz jak mówić, aby przekaz był jasny, przyjazny i odpowiadał na potrzeby Twoich odbiorców.
Chcesz dowiedzieć się, jak formułować komunikaty, które pomogą Twojej firmie przejść przez trudne momenty z silnym wsparciem pracowników?
Zastanawiasz się, jak wdrożyć nowe technologie i realnie usprawnić przepływ informacji i współpracę w firmie?
Nie wiesz, jak tworzyć treści przeznaczone do różnych kanałów komunikacji wewnętrznej oraz jakich trików używać, aby przyciągnąć uwagę odbiorców?
Zapraszamy Cię do udziału w wydarzeniu Komunikacja wewnętrzna, które będzie doskonałą okazją do wymiany doświadczeń, poznania nowych trendów i znalezienia nowych unikalnych rozwiązań dla Twojej organizacji.
Udział w konferencji pozwoli Ci zainspirować się i poznać doświadczenia reprezentantów takich firm jak m.in.: Nationale-Nederlanden, IKEA Retail, Siemens, Santander Bank Polska, Allegro, Delpharm Poznań czy Jeronimo Martins Polska.
Do udziału w konferencji zapraszamy:
- Dyrektorów Działów Komunikacji i PR, Komunikacji Wewnętrznej, Komunikacji Korporacyjnej
- Managerów ds. Komunikacji, ds. PR
- Dyrektorów Działów HR
- Managerów HR
- Employer Branding Managerów
- Kierowników projektów komunikacyjnych
*Raport „HR-owca portret własny” 2020
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?
Lata doświadczenia
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..
Profesjonalizm w każdym calu
W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..
Tysiące zadowolonych klientów
Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..
ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT
OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW
MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM
Kontakt
Miejsce
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Szczegółowa lokalizacja wkrótce
online
Przeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy