konferencja Mobilne Usługi Dodane

konferencja Mobilne Usługi Dodane

24 ‑ 25 listopada 2010 / Warszawa, Hotel Courtyard by Marriott Warsaw Airport, ul. Żwirki i Wigury 1

konferencja Mobilne Usługi Dodane
 / 24 ‑ 25 listopada 2010 / Warszawa

Cel

W programie m.in.:

  • Aktualne oczekiwania klienta względem mobilnych usług dodanych
  • Jak konsumenci korzystają z telefonów komórkowych. Jakie treści pobierają i za co chcą płacić m.in. płatności mobilne, sprzedaż contentu
  • Nowe możliwości na rynku VAS na przykładzie reklamy mobilnej
  • Udany rozwój oferty na bazie usług dodanych – case study: Polkomtel
  • Stan obecny oraz najnowsze trendy mobilności w biznesie
  • Marketing mobilny – jak budować aplikacje, które sprzedadzą Twój produkt – case studies: Starbucks, Nike, oraz nowe rozwiązania mobile marketingowe
  • Możliwości systemów operacyjnych – case studies: Microsoft, Samsung
  • Ochrona danych osobowych w związku ze świadczeniem Value-Added Services oraz konsekwencje nieprzestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych
  • Prawa przysługujące konsumentom, przykłady naruszeń praw konsumentów oraz konsekwencje ich naruszenia
  • Prawo do contentu – zagadnienia prawnoautorskie
    Case studies: operatorzy, producenci aparatów telefonicznych, firmy kredytujące, firmy ubezpieczeniowe, instytucje finansowe

Dlaczego warto wziąć udział:

  • Jak za pomocą usług dodanych zdobyć przewagę konkurencyjną oraz jaki jest wpływ usług dodanych na zdobycie i utrzymanie klienta przez operatorów powie Ryszard Lindner, Dyrektor Departamentu Marketingu Usług Dodanych, PTK Centertel
  • Tomasz Witt, Prezes Zarządu, AllToys International, zaprezentuje najpopularniejsze metody reklam mobilnych, oraz powie, jakie są kierunki na przyszłość
  • Jerzy Kalinowski, Partner w Dziale Doradztwa Gospodarczego, KPMG odpowie na pytanie jak konsumenci korzystają z treści cyfrowej w telefonach komórkowych. Pokaże m.in. na jakim contencie można zarobić pieniądze oraz dlaczego płatności mobilne są przedsięwzięciem gwarantującym popyt. Przedstawi też wnioski dla operatorów i dostawców treści
  • Jaka jest mobilna przyszłość biznesu oraz jak powinna być zaprojektowana aplikacja mobilna omówi Błażej Marciniak, Dyrektor Sprzedaży Usług IT, CTM Mobiltek SA. Przedstawi też case study iGetin
  • Marketing mobilny – jak budować aplikacje, które sprzedadzą Twój produkt – case studies: Starbucks, Nike, oraz nowe rozwiązania mobile marketingowe wskaże Borys Wróbel, CEO, Redmobile
  • Jak należy budować długofalową relację z użytkownikiem powie Sławomir Komiński, Wiceprezes Zarządu, Grupa One-2-One
  • Jakie są możliwości systemów operacyjnych Windows Phone 7 i Bada
    Case studies: Microsoft, Samsung
  • Podczas dyskusji panelowej eksperci omówią kwestie dotyczące rozbudowy sieci, a także przedstawią za i przeciw odnośnie przejścia na nowe technologie
  • Odpowiemy na aktualne i kluczowe zagadnienia prawnoautorskie dotyczące prawa do contentu.
    Przedstawiamy Państwu problemy dotyczące zarówno wnętrza firmy, jak też jej otoczenia konkurencyjnego, widziane oczami prawnika z zewnątrz.

Kto powinien wziąć udział:

  • Prezesi i Członkowie Zarządu
  • Kadra zarządzająca, menedżerowie przedsiębiorstw telekomunikacyjnych
  • Przedstawiciele departamentów i działów strategii, rozwoju, nowych technologii, promocji i marketingu, produkcji, handlu, sprzedaży, prawnych

oraz przedstawiciele

  • Przedsiębiorstw oferujących rozwiązania technologiczne w zakresie mobilnych usług
  • dodanych
  • Operatorów telekomunikacyjnych sieci mobilnych
  • Producentów i dostawców sprzętu, rozwiązań i infrastruktury
  • Dostawców treści
  • Firm doradczych działających na rzecz branży telekomunikacyjnej
  • Kancelarii prawnych specjalizujących się w obsłudze sektora telekomunikacyjnego
  • Telewizji cyfrowej
  • Portali internetowych

Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat potwierdzający udział w konferencji.

Serdecznie zapraszam Państwa do udziału w konferencji
Ewa Konopko - Project Manager

Szczegółowe informacje:
tel. +48 22 333 97 77
fax +48 22 333 97 78
e-mail: info@informedia-polska.pl

Zapraszamy do współpracy w zakresie Promocji, Reklamy, Sponsoringu:

Dział Sponsoringu
tel. +48 22 333 97 87
fax +48 22 333 97 78
e-mail: sponsoring@informedia-polska.pl

Jeżeli Państwo chcą skorzystać ze zniżki na nocleg w Hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport podczas Konferencji prosimy o rezerwację online

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Miejsce

Hotel Courtyard by Marriott Warsaw Airport, ul. Żwirki i Wigury 1


Warszawa

Patron Medialny