Konferencja Modern Client Service

Konferencja Modern Client Service

Konferencja Modern Client Service
 / 30 ‑ 31 marca 2011 / Warszawa

Cel

Szanowni Państwo

W dobie silnej walki konkurencyjnej konsumenci zyskali dostęp do szerokiego wachlarza produktów i usług o podobnym standardzie jakości i o zbliżonych cenach. Świadomi swej wartości klienci oczekują coraz wyższego poziomu obsługi. Lepsze relacje z klientami, zapewnienie im szybkiej i skutecznej pomocy oraz możliwości wyboru kanału komunikacji odpowiadającego ich preferencjom znacząco wpływa na poziom satysfakcji, a w konsekwencji na lojalność wobec danej firmy. Wniosek może być tylko jeden: to jakość obsługi klienta decyduje o sukcesie lub przegranej w walce o jego względy i przewagę konkurencyjną na rynku.

Doskonałą okazją do poszerzenia wiedzy z zakresu kompleksowej obsługi klienta oraz budowania długofalowych i profesjonalnych relacji z klientem indywidualnym i biznesowym będzie unikatowa na polskim rynku konferencja Modern Client Service.

Dlaczego warto wziąć udział w Konferencji:

Podczas spotkania zaproszeni Prelegenci-praktycy, przedstawiciele wiodących firm i instytucji: Polkomtel, Wizz Air, RWE Polska, Avon Cosmetics, Telekomunikacja Polska, Link 4, Inteligo, DHL Express, Bank Zachodni WBK, Krajowy Rejestr Długów, TS Invest Tesoro, Microsoft podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem z zakresu:

  • budowy zintegrowanego systemu zarządzania obsługą Klienta w przedsiębiorstwie
  • doboru właściwej strategii komunikacyjnej
  • efektywnego zarządzania relacjami z Klientem
  • nawiązywania głębokich relacji z Klientem, utrzymania jego lojalności i zwiększenia wartości dla firmy
  • uświadamiania roli, jaką pełnią osoby bezpośrednio kontaktujące się z Klientem, w kreowaniu wizerunku i wiarygodności firmy i marki
  • prowadzenia nowoczesnych, spersonalizowanych kampanii zorientowanych na indywidualnego odbiorcę

W trakcie Konferencji swoją wiedzę wzbogacą i zaktualizują:


Wszyscy zainteresowani skutecznymi narzędziami nowoczesnej obsługi klienta, a w szczególności:

  • Dyrektorzy, Kierownicy i Managerowie firm, odpowiedzialni za relacje z klientem bądź kontrahentem
  • Dyrektorzy marketingu, sprzedaży, komunikacji
  • Osoby odpowiedzialne za profesjonalną obsługę klienta
  • Dyrektorzy i Kierownicy Contact/Call Center
  • Kadra zarządzająca odpowiedzialna za strategie sprzedażowe oraz ich wielopłaszczyznową realizację i analizę
  • Managerowie zajmujący się posprzedażową i pogwarancyjną obsługą Klienta
  • Pracownicy odpowiedzialny za relacje z „trudnym” klientem: management pionu reklamacji oraz windykacji.

Do udziału w Konferencji zapraszamy również przedstawicieli firm:

  • oferujących kompleksowe rozwiązania typu contact i call center
  • dostarczających rozwiązania technologiczne wspomagające efektywność pracy
  • doradczych

Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat potwierdzający udział w Konferencji.

Serdecznie zapraszam Państwa do udziału w tym ciekawym wydarzeniu.
Bartosz Kaczmarczyk - Project Manager

Szczegółowe informacje:
tel.(22) 333 97 77
fax.(22) 333 97 78
e-mail: info@informedia-polska.pl

Zapraszamy do współpracy w zakresie Promocji, Reklamy, Sponsoringu:

Dział Sponsoringu
tel.(22) 333 97 87
fax.(22) 333 97 78
e-mail: sponsoring@informedia-polska.pl

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Miejsce

Hotel Le Meridien Bristol


Warszawa

Współorganizator

Patron Medialny