Konferencja Shopper Marketing-Category Management

Konferencja Shopper Marketing-Category Management

14 ‑ 15 września 2011 / Warszawa, Hotel Le Meridien Bristol

Konferencja Shopper Marketing-Category Management
 / 14 ‑ 15 września 2011 / Warszawa

Cel

Szanowni Państwo,


Konferencja „Shopper Marketing-Category Management.
Skuteczne zarządzanie doświadczeniem klientów”
,

to wydarzenie, w trakcie którego omówione zostaną najprężniej rozwijające się elementy w obszarze komunikacji marketingowej, narzędzia i rozwiązania mające zachęcić klienta do sięgnięcia po konkretny produkt na sklepowej półce.
Na bazie inspirujących case studies takich firm jak:

Unilever, Avon, Animex, Coca-Cola, Tesco, Energizer, Big Star, Coty , Yes Biżuteria,

dowiedzą się Państwo, jak obrać optymalne kierunki projektowania i wdrażania skutecznych działań dot. dostosowania promocji i cen do sposobu myślenia konsumentów, oraz które kanały komunikacji z klientem przynoszą zaplanowany efekt.


W trakcie Konferencji dowiedzą się Państwo również, jak skutecznie przygotować akcję promocyjną by przyniosła wymierną korzyść, a także usłyszą odpowiedzi na następujące pytania:

  • co to znaczy planowanie strategiczne w zarządzaniu kategorią w sieci sprzedaży
  • jak skutecznie wprowadzać nowy produkt na rynek
  • ile kosztuje efektywna promocja i jakimi narzędziami ją wspierać
  • jak wykorzystać w komunikacji marketingowej najnowsze zdobycze technologiczne i którymi metodami dotrzeć do klienta najskuteczniej
  • gdzie tkwi czynik sukcesu współpracy marketerów i sieci handlowych

WYDARZENIE DEDYKUJEMY:

Wszystkim zainteresowanym procesem doboru form
komunikacji marketingowej do profilu klienta/konsumenta

Osobom odpowiedzialnym za procesy zarządzania kategorią,
kreowanie oferty handlowej zwiększanie sprzedaży

Strategom i planerom zajmującym się biznesowymi relacjami
dostawca-detalista

Pracownikom działającym w obszarze trade marketingu i
sprzedaży, chcącym poszerzyć wiedzę z zakresu narzędzi
marketingu handlowego w planowaniu dystrybucji produktów,
odpowiedzialnym w szczególności za:

  • promocje
  • customer marketing
  • visual merchandising
  • product management
  • brand management
  • category management
  • POS/ BTL management
  • badania rynkowe
  • zachowania konsumenckie

Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat potwierdzający udział w Konferencji.

Serdecznie zapraszam Państwa do udziału w tym ciekawym wydarzeniu.
Bartosz Kaczmarczyk - Project Manager

Szczegółowe informacje:
tel.(22) 333 97 77
fax.(22) 333 97 78
e-mail: info@informedia-polska.pl

Zapraszamy do współpracy w zakresie Promocji, Reklamy, Sponsoringu:

Dział Sponsoringu
tel.(22) 333 97 87
fax.(22) 333 97 78
e-mail: sponsoring@informedia-polska.pl

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Miejsce

Hotel Le Meridien Bristol


Warszawa

Patron Medialny