Kongres OTC i Suplementy Diety

Kongres OTC i Suplementy Diety

17 ‑ 18 maja 2012 / Warszawa, Hotel Marriott

Kongres OTC i Suplementy Diety
 / 17 ‑ 18 maja 2012 / Warszawa

Cel

Szanowni Państwo,

Ustawa refundacyjna odbiła swoje piętno nie tylko na rynku leków refundowanych, ale znacząco dotknęła obszaru produktów leczniczych i suplementów diety. Jak w nowym środowisku prawym odnajdują się producenci leków OTC? Czy zmiany w otoczeniu prawnym to zagrożenie, czy raczej szansa? Jak wyróżnić się na rynku i zdobyć przewagę konkurencyjną. Odpowiedzi na te i inne pytania odnajdą Państwo podczas naszego spotkania.

Tylko u nas dowiedzą się Państwo:

  • Jakie zmiany w działaniach marketingowych wymusiła ustawa refundacyjna
  • Co jest dozwolone a co zakazane w świetle znowelizowanego prawa art.94a
  • Jakie są nowe uprawnienia inspekcji farmaceutycznej
  • Jakie są perspektywy i zagrożenia dla polskiego rynku OTC
  • Jak przyciągnąć i utrzymać Klienta poprzez skuteczność działań edukacyjno-informacyjnych
  • Gdzie leży granica naruszenia prawa w reklamie porównawczej
  • Na jakie zmiany w komunikacji nadszedł czas w dobie mediów społecznościowych i technologii mobilnych
  • Czy marketing w mediach społecznościowych to już przeszłość

Serdecznie zapraszamy do udziału w kongresie, podczas którego będą mieli Państwo doskonałą okazję nie tylko wysłuchać, ale również wymienić się doświadczeniami i opiniami z doskonałymi ekspertami z grona prelegentów - przedstawicielami GIS, URPL, GIF, PASMI, Narodowego Instytutu Leków, Baker&McKenzie, NEKK, IMS Polska, Market Consulting, Labormed, Polpharma, On Board Public Relations, Connectmedica, Think Kong. To jedyne spotkanie na rynku, które w kompleksowy sposób przedstawi Państwu receptę na dalszy rozwój biznesu!

W programie m.in.:

  • Budowanie brandu w warunkach ostrej konkurencji - case study
  • Jak reklamować swoje produkty by zgodnie z przepisami zachować siłę ich działań - najnowsze zmiany prawne
  • Najczęściej popełniane błędy w działaniach marketingowych - jak im zapobiec
  • Jak przełamać schemat w promocji - systemy motywacyjne i inne niestandardowe działania promocyjne
  • Skuteczna reklama i działania promocyjne - jak robią to inni - przykłady z rynków europejskich
  • Skutki wprowadzania nowej ustawy refundacyjnej na rynek OTC i Suplementów Diety - perspektywy i zagrożenia dla polskiego rynku OTC

Kto powinien wziąć udział w Kongresie:

Wyższa i średnia Kadra menedżerska reprezentująca firmy farmaceutyczne, producentów i pośredników w obrocie suplementami diety i OTC. Do udziału w Kongresie zapraszamy szczególnie

  • Prezesów, Członków Zarządu, Dyrektorów Generalnych
  • Dyrektorów i Kierowników działów OTC i Suplementów Diety, Marketingu, Reklamy, Product, Group, Brand, Trade, Category Management w obrocie FMCG
  • Dyrektorów i Kierowników Handlowych, ds. Sprzedaży
  • Dyrektorów ds. Strategii, Rozwoju
  • Przedstawicieli hurtowni farmaceutycznych i aptek
  • Prawników wewnętrznych i zewnętrznych specjalizujących się w prawie farmaceutycznym

Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat potwierdzający udział
w Kongresie.

Serdecznie zapraszam Państwa do udziału w Kongresie

Renata Grzeszczak - Project Manager

Szczegółowe informacje:
tel.(22) 333 97 77
fax.(22) 333 97 78
e-mail: info@informedia-polska.pl

Zapraszamy do współpracy w zakresie Promocji, Reklamy, Sponsoringu:


Dział Sponsoringu
e-mail: sponsoring@informedia-polska.pl

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Miejsce

Hotel Marriott


Warszawa

Patron Medialny