Konkursy i loterie - ryzyka prawne i podatkowe

Konkursy i loterie - ryzyka prawne i podatkowe

Konkursy i loterie - ryzyka prawne i podatkowe
 / 12 ‑ 13 października 2016 / Warszawa

Cel

Organizowanie konkursów i loterii jest wśród przedsiębiorców bardzo popularnym sposobem na reklamę swoich produktów i usług, a przede wszystkim wsparciem działań sprzedażowych, zdobyciem klientów oraz promocją dla firmy.

Akcje promocyjne to popularny sposób wspierania działań sprzedażowych – skuteczny pod warunkiem, że jest przygotowany i zrealizowany zgodnie z wymogami prawa. W innym przypadku, może narazić firmy, korzystające z tego rozwiązania na wysokie kary pieniężne i kłopoty związane z nadszarpnięciem reputacji. Udział w warsztatach to gwarancja zdobycia niezbędnej wiedzy gotowej do wykorzystania w praktyce codziennej pracy.

Warto wziąć udział w warsztatach, aby:

  • dowiedzieć się, jakie są zasady wykorzystywania SMS-ów w działaniach marketingowych
  • poznać ryzyko prawne związane z realizacją akcji SMS Premium
  • wiedzieć jakie są skutki i sankcje wynikające z naruszenia praw konsumentów
  • prawidłowo formułować regulamin akcji promocyjnej
  • uniknąć błędów przy organizacji loterii promocyjnej
  • wzbogacić swoją wiedzę na temat aspektów podatkowych
  • odpowiednio przygotować się do kontroli Urzędu Celnego

W programie m.in.:

  • Loteria promocyjna czy konkurs? Stanowisko Izb Celnych i Ministra Finansów
  • Kiedy loterie i konkursy SMS mogą naruszać prawo?
  • Skutki nowelizacji ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów dla organizatorów loterii i konkursów sms
  • Organizatorzy akcji sms pod czujmy okiem Prezesa UOKiK – przegląd orzecznictwa
  • Metody optymalizacji i ryzyka podatkowe związane z prowadzeniem akcji promocyjnych
  • Jak prawidłowo formułować regulamin akcji promocyjnej?
  • Odpowiedzialność prawna z tytułu naruszenia praw do cudzego znaku towarowego w związku z użyciem go w reklamie
Do uczestnictwa w warsztatach zapraszamy:
Przedstawicieli branży: FMCG/Retail (także sieci handlowe), telekomunikacyjnej,finansowej (banki i ubezpieczenia), turystycznej, wydawniczej oraz kancelarie prawne
na stanowiskach: Dyrektor Marketingu, Prawnik, Brand Manager, Dyrektor ds. Trade Marketingu, Specjalista ds. Marketingu i e–marketingu.


Serdecznie zapraszam Państwa do udziału w warsztatach!

Aldona Mlonek - Project Manager

Szczegółowe informacje:
tel.(22) 333 98 30
fax.(22) 333 97 78
e-mail: a.mlonek@pb.pl


Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Aldona Mlonek
Aldona Mlonek

Project Manager

Miejsce

Hotel Novotel Warsaw Airport (1 Sierpnia 1, Warszawa)


Warszawa

Partner Merytoryczny

Patron Medialny