
Learning&Development Strategies
Cel
Szkolenie pracowników oraz dbanie o ich nieustanny rozwój to wciąż obszar bardzo szybkich i intensywnych zmian. Pracodawcy wymagają, aby szkolenia przebiegały w sposób efektywny, a ich efekt był wymiernie korzystny dla biznesu. Pracownicy zaś oczekują innowacyjnych i nowoczesnych form edukacji. Potrzebują też wsparcia i wzmocnienia, nie tylko na polu pełnionych obowiązków. Działy Learning&Development zarządzają nieustanną edukacją i rozwojem pracowników. Muszą skrupulatnie obserwować rynek, trendy i wszelkie zmiany legislacyjne, aby nadążać za rosnącymi potrzebami pracowników oraz kolejnymi, stawianymi przed nimi wyzwaniami.
Już 29 sierpnia, wraz z doświadczonymi ekspertami, porozmawiamy o tym co nowego, ważnego dzieje się na polu szkoleń, knowledge management oraz learning&development. Wspólnie zastanowimy się nad transformacją edukacji w firmach i porozmawiamy o najistotniejszych trendach w tej dziedzinie.
W programie m.in.:
- Trendy w L&D
- Jak skutecznie wdrażać programy wspierające obszar Diversity & Inclusion?
- Czym są kompetencje "inclusive leadership” i "inclusive behaviour”
- Wyzwania okresu po pandemii i rozwiązania warte wdrożenia (nowe rytuały, godziny bez spotkań, narzędzia cyfrowe i zasady dotyczące organizacji spotkań)
- Nowa rola biura - jak długofalowo zapewnić angażujące i przyjazne środowisko pracy (nowy model Smart Office i przestrzenie do pracy zespołowej)
- Medytacja i mindfulness jako skuteczne narzędzie do budowania odporności psychicznej pracowników
- Co składa się na koncepcję People Experience i dlaczego rola L&D jest tak istotna?
- Jak budować holistyczne myślenie o wszystkich funkcjach HR w organizacji, pozycjonując L&D jako ważną część strategii - nie tylko HR, ale także strategii biznesowej?
- Transformacja do Agile HR, czyli czego potrzebujemy jako osoby zajmujące się People Experience, żeby tworzyć unikalną wartość dla naszych organizacji?
- Shadowing-kiedy cień staje się Twoim zawodowym sprzymierzeńcem
- Jak przekuć efekty szkolenia w praktyczne działania, zachowania i procesy
- Budowa kursu e-learningowego - jak poukładać puzzle?
- Jak można w ciekawy, innowacyjny sposób przekazywać wiedzę
- Nowoczesne metody szkoleniowe, które nie nudzą i nie męczą - przykłady wykorzystywania połączenia nowoczesnych metod i technologii w szkoleniu
Dołącz do nas 29 sierpnia i udaj się z nami w wyprawę po świecie wiedzy o tym jak optymalnie szkolić, uczyć i angażować.
Zgłoś się już dziś !
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?
Lata doświadczenia
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..
Profesjonalizm w każdym calu
W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..
Tysiące zadowolonych klientów
Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..
ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT
OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW
MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM
Kontakt
Miejsce
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Szczegółowa lokalizacja wkrótce
online
Przeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy