Learning&Development Strategies

Learning&Development Strategies

29 sierpnia 2022 / online

1395 zł netto do 15 lipca (cena udziału online)

1895 zł netto do 29 sierpnia (cena udziału online)

Cel

Szkolenie pracowników i ich nieustanny rozwój są polem intensywnych i szybkich zmian. Pracownicy oczekują od nas zaskoczenia, innowacyjnych formy edukacji, wykorzystania nowinek technicznych. Potrzebują też wsparcia i wzmocnienia, nie tylko na polu pełnionych obowiązków. Działy Learning&Development muszą nieustannie się edukować i rozwijać, by nadążać za szybko eskalującymi potrzebami pracowników i rzeczywistości, która stawia przed nami ciągle nowe wyzwania.

O tym co nowego, ważnego dzieje się na polu szkolenia, knowledge management, learning&development opowiemy podczas konferencji online: Learning&Develepment Strategies w dniu 29 sierpnia.

W programie m.in.:

  • Trendy w L&D
  • Jak skutecznie wdrażać programy wspierające obszar Diversity & Inclusion?
  • Czym są kompetencje "inclusive leadership” i "inclusive behaviour”
  • Wyzwania okresu po pandemii i rozwiązania warte wdrożenia (nowe rytuały, godziny bez spotkań, narzędzia cyfrowe i zasady dotyczące organizacji spotkań)
  • Nowa rola biura - jak długofalowo zapewnić angażujące i przyjazne środowisko pracy (nowy model Smart Office i przestrzenie do pracy zespołowej)
  • Medytacja i mindfulness jako skuteczne narzędzie do budowania odporności psychicznej pracowników
  • Co składa się na koncepcję People Experience i dlaczego rola L&D jest tak istotna? 
  • Jak budować holistyczne myślenie o wszystkich funkcjach HR w organizacji, pozycjonując L&D jako ważną część strategii - nie tylko HR, ale także strategii biznesowej? 
  • Transformacja do Agile HR, czyli czego potrzebujemy jako osoby zajmujące się People Experience, żeby tworzyć unikalną wartość dla naszych organizacji? 
  • Shadowing-kiedy cień staje się Twoim zawodowym sprzymierzeńcem
  • Jak przekuć efekty szkolenia w praktyczne działania, zachowania i procesy
  • Budowa kursu e-learningowego - jak poukładać puzzle?
  • Jak można w ciekawy, innowacyjny sposób przekazywać wiedzę
  • Nowoczesne metody szkoleniowe, które nie nudzą i nie męczą - przykłady wykorzystywania połączenia nowoczesnych metod i technologii w szkoleniu

Dołącz do nas 29 sierpnia i udaj się z nami w wyprawę po świecie wiedzy o tym jak optymalnie szkolić, uczyć i angażować.

Zgłoś się już dziś !

Program

Poniedziałek, 29 sierpnia

08:55 09:00

Przywitanie Uczestników, informacje organizacyjne

  • 5 min.
online, ,
09:00 09:40

Trendy w L&D

  • Małgorzata Grzegorczyk, Group Learning & Development Manager, Adamed Pharma
  • Trendy w L&D – subiektywne spojrzenie praktyka
  • Rola L&D w organizacji – jak się zmienia
  • Ciekawe trendy ze świata
  • Atrakcyjny program rozwojowy – czyli jaki?
  • Największe wyzwania, trudności
  • 40 min.
online, ,
09:40 10:20

Jak skutecznie wdrażać programy wspierające obszar Diversity & Inclusion?

  • Malwina Faliszewska, Konsultantka i ekspertka w obszarze Diversity & Inclusion oraz Learning & Development
  • Działy Learning & Development często stoją przed wyzwaniem wdrożenia szkoleń lub aktywności wspierających rozwój pracowników i liderów w zakresie Diversity & Inclusion
  • Od czego zacząć wdrażanie działań wspierających D&I i dlaczego warto
  • Jak budować aktywności wokół obszaru zarządzania różnorodnością, by były angażujące i odpowiadające na potrzeby organizacji 
  • Czym są kompetencje "inclusive leadership” i "inclusive behaviour”


  • 40 min.
online, ,
10:20 11:00

Budowanie odporności psychicznej, praca w stresie- jak wspierać pracowników w trudnym czasie

  • Ewa Krupa, Dyrektor Kultury i Rozwoju Orange
  • Izabela Chocianowska, Menadżer ds. wellbeingu w Orange
  • Work-life balance w hybrydowym modelu pracy
  • Wyzwania okresu po pandemii i rozwiązania warte wdrożenia (nowe rytuały, godziny bez spotkań, narzędzia cyfrowe i zasady dotyczące organizacji spotkań)
  • Nowa rola biura - jak długofalowo zapewnić angażujące i przyjazne środowisko pracy (nowy model Smart Office i przestrzenie do pracy zespołowej)
  • Medytacja i mindfulness jako skuteczne narzędzie do budowania odporności psychicznej pracowników

 

  • 40 min.
online, ,
11:00 11:15

Przerwa

  • 15 min.
online, ,
11:15 12:00

People Experience jako podstawa budowania strategii L&D w organizacji

  • Aleksandra Lemańska-Czajka, Head of L&D, EMEA & APAC
  • Co składa się na koncepcję People Experience i dlaczego rola L&D jest tak istotna? 
  • Jak budować holistyczne myślenie o wszystkich funkcjach HR w organizacji, pozycjonując L&D jako ważną część strategii - nie tylko HR, ale także strategii biznesowej? 
  • Transformacja do Agile HR, czyli czego potrzebujemy jako osoby zajmujące się People Experience, żeby tworzyć unikalną wartość dla naszych organizacji? 
  • 45 min.
online, ,
12:00 12:40

Shadowing-kiedy cień staje się Twoim zawodowym sprzymierzeńcem

  • Agnieszka Maruda, Mentorka Liderów, Mówczyni, Executive Coach i jedyna trenerka metody Instant Influence w Polsce. Prezeska Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówczyń i Mówców
  • Różne formy shadowingu rozwijające ludzi i organizację
  • Kogo może wspierać shadowing i dlaczego nie tylko juniorów? 
  • Kto może być cieniem, kiedy i w jakiej roli? 
  • Job shadowing dla top managerki/ managera? 3 x TAK! 
  • Reverse shadowing czyli „cieniowanie” odwrócone, na czym polega i dlaczego jest tak bardzo skuteczne
  • Nieoczywiste korzyści job-shadowingu 
  • Narzędzia wspierające shadowing - jak z nich mądrze korzystać
  • Emocje w shadowingu
  • Zarządzanie zaufaniem, wstydem, elastycznością i otwartością
  • Cień zewnętrzny - dlaczego to się opłaca? 
  • 40 min.
online, ,
12:40 13:20

Szkolenia i co dalej- kontynuacja w praktyce

  • Grażyna Krzysztofowicz, Talent acquisition manager, HalfPrice
  • Jak przekuć efekty szkolenia w praktyczne działania, zachowania i procesy
  • Współpraca dział szkoleń - managerowie i szefowie działów 
  • Dobieranie szkoleń pod kątem możliwości ich realnej implementacji
  • 40 min.
online, ,
13:20 13:50

Przerwa

  • 30 min.
online, ,
13:50 14:30

Budowa kursu e-learningowego - jak poukładać puzzle?

  • Jacek Chmielecki, Partner Zarządzający, DO&HAVE

Podczas spotkania poruszymy kilka kluczowych kwestii, które pozwolą na stworzenie dobrego kursu. Dobrego Kursu to oznacza, takiego który: odpowiada na potrzeby klientów, rozwiązuje ich problemy, cieszy się zaintersowaniem kursantów i daje efekty biznesowe. Będziemy rozmawiali o tym jak zacząć, jak ustalić cel jaki chcemy osiągnąć, jak przeprowadzić skuteczne badanie potrzeb klienta, właściwie dobrać materiał merytoryczny, przygotować spójny wizualnie przekaz, kończąc na metodach promocji kursu w firmie lub komercyjnie na rynku. Porozmawiamy również jakie aspekty technologiczne nagrania, produkcji kursu i platform hostingowych trzeba przygotować, aby zminimalizowac koszty i czas produkcji.

  • 40 min.
online, ,
14:30 15:10

Nauka przez wirtualne doświadczanie

  • Janusz Pietroszek, Założyciel studia filmowego Vireo Media, specjalizującego się w tworzeniu skutecznych wideo e-learningowych oraz content marketingowych
  • Jak można w ciekawy, innowacyjny sposób przekazywać wiedzę
  • Nowoczesne metody szkoleniowe, które nie nudzą i nie męczą - przykłady wykorzystywania połączenia nowoczesnych metod i technologii w szkoleniu
  • Nauka poprzez zaangażowanie i udział w wirtualnym projekcie - przykłady nauki w VR czy AR, także zdalnej
  • Video jako metoda efektywnego szkolenia 
  • 40 min.
online, ,
15:10

Zakończenie konferencji

online, ,

Prelegenci

  • Jacek Chmielecki

    Jacek Chmielecki

    Partner Zarządzający, DO&HAVE
  • Izabela Chocianowska

    Izabela Chocianowska

    Menadżer ds. wellbeingu w Orange
  • Malwina Faliszewska

    Malwina Faliszewska

    Konsultantka i ekspertka w obszarze Diversity & Inclusion oraz Learning & Development
  • Małgorzata Grzegorczyk

    Małgorzata Grzegorczyk

    Group Learning & Development Manager, Adamed Pharma
  • Ewa Krupa

    Ewa Krupa

    Dyrektor Kultury i Rozwoju Orange
  • Grażyna Krzysztofowicz

    Grażyna Krzysztofowicz

    Talent acquisition manager, HalfPrice
  • Aleksandra Lemańska-Czajka

    Aleksandra Lemańska-Czajka

    Head of L&D, EMEA & APAC
  • Agnieszka Maruda

    Agnieszka Maruda

    Mentorka Liderów, Mówczyni, Executive Coach i jedyna trenerka metody Instant Influence w Polsce. Prezeska Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówczyń i Mówców
  • Janusz Pietroszek

    Janusz Pietroszek

    Założyciel studia filmowego Vireo Media, specjalizującego się w tworzeniu skutecznych wideo e-learningowych oraz content marketingowych

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Ewelina Stęplewska
Ewelina Stęplewska

Project Manager

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


online

1395 zł netto do 15 lipca

Zarejestruj się