Legal Experts Excellence

Legal Experts Excellence

7 października ‑ 2 grudnia 2020 / online

1195 zł netto do 9 października

Cel

Mamy przyjemność zaprosić Cię do udziału w cyklu 5 webinarów dedykowanych Prawnikom:

1) Budowanie marki osobistej prawnika

2) Prawnik zorientowany biznesowo

3) Legaltech

4) Sztuka angażujących prezentacji i wystapień publicznych

5) Negocjacje dla prawników

Udział w cyklu inspirujących e-szkoleń pozwoli Ci wzmocnić i rozbudować kompetencje, które w połączeniu z wiedzą prawną pozwolą wzmocnić własną markę, poczuć się pewniej w pełnionej roli zawodowej.

Doświadczeni Eksperci podzielą się z Tobą swą wiedzą i ciekawym spojrzeniem na prezentowane tematy.

Szeroka wiedza w zwartej formule:

  • 5 webinarów
  • 5 obszarów kompetencji
  • 5 inspiracji
  • 5 ciekawych prelegentów

Wydarzenie dedykujemy zarówno prawnikom zatrudnionym w firmach czy organizacjach jak i prawnikom związanym z kancelariami prawnymi.


*Jeśli nie będziesz mógł uczestniczyć na żywo, przekażemy nagranie, które odtworzysz w dowolnym czasie

Program

Środa, 7 października

Webinar I- 7 października- godz.10:00-11:30

10:00 11:30

Budowanie marki osobistej prawnika

  • Ewelina Skocz, Managing Partner, BCSystems
  •  Czym jest marka osobista
  • Jakie cechy powodują, iż prawnik cieszy się renomą
  • Jak zbudować markę profesjonalisty
  • Wizerunek zawodowy a prywatny
  • Dopuszczalne formy autopromocji 
  • Prawnik w mediach społecznościowych
  • Wizerunek prawnika przed potencjalnymi klientami
  • Wizerunek prawnika w procesie rekrutacyjnym


 

  • 90 min.
online, ,

Webinar II-21 października-godz.10:00-11:30

10:01 11:30

Prawnik zorientowany biznesowo

  • Marek Szydłowski, Dyrektor Biura Prawnego Grupy Komputronik

Jak rzeczywiście wspierać biznes, nie tylko w wymiarze prawnym

  • Tradycyjny model obsługi prawnej: opinia plus postępowanie przed sądem

-Model dotychczasowy, że biznes ma wiedzieć jak jest obecny model obsługi prawnej: co do zasady działamy zgodnie z prawem, ale tam gdzie trzeba podejmujemy uzasadnione ryzyko

-Rolą prawnika w biznesie jest określenie ryzyka, zarządzenie nim i wzięcie odpowiedzialności

-Prawnik w firmie jest tak samo niezbędnym elementem jak dyrektor finansowy czy dyrektor operacyjny: wszyscy zarządzają ryzykiem

  • Jak rozumieć to czego oczekują od nas partnerzy wewnętrzni (biznes)- w przypadku in-housel lawyera, a w przypadku prawnika z kancelarii nasi klienci

-Rola prawnika w firmie i prawnika w kancelarii

  • Jak nie stać się "hamulcowym" pomysłów biznesowych, który tylko "straszy" paragrafami
  • Jak budować swoją wiedzę i rozumienie procesów biznesowych czy to w naszej firmie czy u klienta
  • Jak efektywnie wspierać zarząd
  • Prawnik w firmie o macierzowej strukturze zarządzania:

-Prawnik lokalny vs. dział prawny centrali

  • Łączenie wiedzy prawniczej z biznesowa

-Podnoszenie kwalifikacji prawnika w firmie

-LLM czy MBA?

  • Jak dbać o to by rozwiązania prawne były wykonalne, realne, a nie stanowiły jedynie konstruktu prawnego 

-Opinia prawna nie dla klientów wewnętrznych

-Dialog z klientem

-Komunikowanie się w sposób zrozumiały dla klienta

-Współpraca z innymi działami

  • 89 min.
online, ,

Webinar III-4 listopada-godz.10:00-11:30

10:02 11:30

Legaltech- Jak zmienia się i jaka będzie przyszłość branży prawniczej?

  • Kamila Kurkowska, Managing Partner, Firemind, Ambasadorka na Polskę European Legaltech Association

Pandemia koronawirusa dramatycznie przyspieszyła cyfryzację każdej branży na świecie. Sektor prawniczy w Polsce, który do tej pory podchodził do nowych technologii i innowacji dość sceptycznie został zmuszony z dnia na dzień do przeniesienia swojego biznesu do sieci. Tymczasem na świecie kancelarie i korporacje inwestują w rozwiązania Legaltech. W znakomitej większość prawnicy zdają sobie sprawę z konieczności wprowadzania nowych narzędzi do kancelarii, czy działów prawnych jednak przed pandemią koronawirusa istniał dość wyraźny opór i nieufność odnośnie nowych rozwiązań.  Przyszłość nadeszła dużo wcześniej niż wszyscy się spodziewaliśmy. Z dnia na dzień znajomość narzędzi i umiejętność ich zastosowania przestała być przewagą konkurencyjną na rynku prawniczym, a stała się koniecznością.

  •  Jak zmienia się i jaka będzie przyszłość branży prawniczej?

-Trendy Światowe

-Wyzwania Globalne

-Najważniejsze technologie w branży prawniczej

  • Jaka jest różnica między innowacją a transformacją cyfrową?
  • Co jest potrzebne do innowacji w branży prawniczej?
  • Jakie są największe przeszkody we wdrażaniu innowacji w sektorze prawnym?
  • Jakie są obszary innowacji i digitalizacji w kancelarii i w wewnętrznym dziale prawnym?
  • Czym jest Legaltech?
  • Od czego zacząć wdrażanie narzędzie Legaltech w kancelarii i wewnętrznym dziale prawnym?
  • Jakie są dostępne kategorie rozwiązań Legaltech w Polsce, a jakie na świecie?
  • Jak wybierać dostawców rozwiązań Legaltech?
  • Jak skutecznie wdrażać innowacje i rozwiązania Legaltech w kancelariach i wewnętrznych działach prawnych?

 

  • 88 min.
online, ,

Webinar IV- 25 listopada - godz. 10:00-11:30

10:03 11:30

„Sztuka angażujących prezentacji i wystąpień publicznych"

  • Agata Rybarska, Konsultant biznesowy z ponad 15-letnim międzynarodowym doświadczeniem menadżerskim w globalnych korporacjach w obszarze marketingu i sprzedaży

Chciałbyś mówić tak, żeby słuchacze nie tylko nie odrywali od Ciebie wzroku, ale

przede wszystkim wyszli przekonani do Twoich racji? Zależy Ci na tym, żeby

ograniczyć stres i przekuć tremę w energię w czasie wystąpienia? Podczas webinaru

porozmawiamy o tym jak stworzyć i przeprowadzić perswazyjną, angażującą

prezentację. Skupimy się na tym jak trafiać do tych, którzy nie są zawodowymi

prawnikami.

  • Co musisz wiedzieć zanim zaczniesz przygotowywać jakąkolwiek prezentację
  • Modelowa struktura perswazyjnej prezentacji
  • Jak skutecznie utrzymywać uwagę i angażować publiczność do interakcji
  • Jak prezentować nudne i monotonne treści
  • Jak dobrze wyglądać podczas wystąpień optymalnie wykorzystując mowę ciała
  • Co dodatkowo warto wiedzieć występując online
  • Jak radzić sobie ze stresem na tydzień, dzień i 5 minut przed wystąpieniem
  • 87 min.
online, ,

Webinar V- 2 grudnia -godz.10:00-11:30

10:04 11:30

Negocjacje dla prawników

  • Tomasz Marcinkowski vel Marciniak, Negocjator Kontraktowy, Doradca, Trener, Organizator VELMARK Group
  • Kontekst sytuacyjny a kluczowe elementy przygotowania do negocjacji
  • DNA Negocjatora ® - cechy charakteru a przebieg negocjacji 
  • Zderzenie prawnika z wyspecjalizowanym negocjatorem - metody neutralizacji 
  • Współpraca z Klientem w zakresie budowy strategii negocjacji 
  • Zaburzenia racjonalnego myślenia w sytuacjach konfliktowych 
  • Zarządzanie potencjałem konfliktu
  • Top 3 - Metody wychodzenia z impasu 
  • Matryca Szachowa - praktyczne narzędzie do planowania wymiany ustępstw
  • Kwestie wizerunkowe Klienta związane z wynikiem negocjacji 
  • 86 min.
online, ,

Prelegenci

  • Kamila Kurkowska

    Kamila Kurkowska

    Managing Partner, Firemind, Ambasadorka na Polskę European Legaltech Association
  • Tomasz Marcinkowski vel Marciniak

    Tomasz Marcinkowski vel Marciniak

    Negocjator Kontraktowy, Doradca, Trener, Organizator VELMARK Group
  • Agata Rybarska

    Agata Rybarska

    Konsultant biznesowy z ponad 15-letnim międzynarodowym doświadczeniem menadżerskim w globalnych korporacjach w obszarze marketingu i sprzedaży
  • Ewelina Skocz

    Ewelina Skocz

    Managing Partner, BCSystems
  • Marek Szydłowski

    Marek Szydłowski

    Dyrektor Biura Prawnego Grupy Komputronik

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Ewelina Stęplewska
Ewelina Stęplewska

Project Manager

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


online

1195 zł netto do 9 października

Zarejestruj się