Logistyka w e-commerce jako źródło przewagi konkurencyjnej

Logistyka w e-commerce jako źródło przewagi konkurencyjnej

29 czerwca 2020 / Online

Cel

W Polsce, sektor e-commerce rozwija się dynamicznie od kilku lat. Swoją działalność poszerzają zarówno obecni gracze, ale także wchodzą nowe podmioty. Często jest to dodatkowy kanał sprzedaży. Jak widać w ostatnich tygodniach, e-handel stał się dla niektórych jedynym sposobem na prowadzenie biznesu. Bariery wejścia do e-commerce wydają się niewielkie, ale wymagają wiele wysiłku od strony marketingowej, żeby wypromować produkty i przyciągnąć klientów. Sprzedany produkt należy jednak odpowiednio szybko dostarczyć do klienta. Zanim produkt trafi do klienta, trzeba skompletować zamówienie, spakować i przygotować do wysyłki. Poza szybkością wykonania tych procesów ważna jest ich jakość oraz aktualna informacja o statusie zamówienia. To wszystko zapewnia logistyka. Jest ona odmienna od tradycyjnej logistyki przedsiębiorstw handlowych. Najczęściej dotyczy jednej sztuki, która dostarczana jest do indywidualnego klienta. Badania pokazują, że zapewnienie obsługi logistycznej na wysokim poziomie w e-commerce przyczynia się do większej satysfakcji klientów, a tym samym do ponawiania zakupów i większej lojalności.

Dołącz do grona słuchaczy warsztatów on-line i od Arkadiusza Kawy, eksperta, mającego prawie 20 lat doświadczenia w logistyce i e-commerce dowiesz się o roli logistyki w e-commerce i wpływie e-commerce na logistykę.

Czy wiesz, jak w pełni wykorzystać potencjał kanałów handlu internetowego?

•      Dowiesz się, jak dobrać optymalny model obsługi logistycznej dla Twojego e-sklepu

•      Nauczysz się, jak zarządzać zwrotami w e-commerce, tak aby klient powrócił

•      Poznasz listę koniecznych i dodatkowych działań związanych z logistyką e-commerce

•      Nauczysz się, jak budować synergię i spójność między kanałami

•      Przekonasz się, że wielokanałowość może stać się sposobem na wyższe zyski twojego e-sklepu


Sprawna logistyka e-handlu jest warunkiem koniecznym. Wygrywają Ci którzy wdrażają nowe rozwiązania logistyczne dopasowane do potrzeb klientów.


Webinar dedykowany jest tym, którzy dobrze poruszają się w obszarze e-commerce, ale również tym, którzy chcą zaistnieć w e-świecie.



Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Renata Grzeszczak
Renata Grzeszczak

Project Manager - Team Leader

Współpraca

Weronika Kuchta
Weronika Kuchta

Marketing Manager