LOJALNOŚĆ KLIENTA

LOJALNOŚĆ KLIENTA

LOJALNOŚĆ KLIENTA
 / 5 kwietnia 2016 / Warszawa

Cel

Drogi Uczestniku!

Lojalność Klienta to kamień filozoficzny i pewność trwałej kontynuacji Twojego prosperity. Trudność polega jednak na tym, że przy szybko zmieniającej się technologii i zachowaniach Klienta receptura na ów kamień także musi się dostosowywać do płynnej rzeczywistości, żeby zapewnić stałe i skuteczne działanie. Jest to tylko możliwe poprzez aktywne poszukiwanie nowych inspiracji, poznawanie najnowszych trendów, zgłębianie wiedzy o ewoluujących zachowaniach ludzi, podglądanie konkurencji i poprzez regularne spotkania z uznanymi ekspertami.

Cieszymy się, że po raz kolejny możemy to Państwu umożliwić!


Weź udział w konferencji i…

Dowiedz się czym jest indywidualizacja zachowań stadnych

Odkryj prawdę kto wybiera a kto został wybrany

Wykorzystaj innowacyjne rozwiązania i bądź liderem we wprowadzaniu nowości

Upewnij się, że nie zanudzasz Klienta

Zainspiruj się i stwórz program dla którego Klient starci głowę

Przekształć Klienta w ambasadora marki

Pogódź cele biznesowe z regulacjami prawnymi

Połącz właściwie CX z programami lojalnościowymi

Wygraj lojalność Klienta!

Do udziału zapraszamy dyrektorów, managerów i specjalistów:

marketingu, programów i operacji lojalnościowych, customer experience management, badania doświadczeń i satysfakcji klientów, utrzymana klienta, sprzedaży, rozwoju segmentów klientów, wsparcia sprzedaży i marketingu, CRM oraz przedstawicieli agencji sales promotion, marketingu bezpośredniego i contact center.


Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Ewa Tomaszewska

Project Manager

Miejsce

Hotel Novotel Airport


Warszawa

Patron Medialny