Marketing afiliacyjny

Marketing afiliacyjny

9 października 2019 / Warszawa

1695 zł netto od 14 czerwca do 9 sierpnia

1995 zł netto od 10 sierpnia do 9 października

Marketing afiliacyjny
 / 9 października 2019 / Warszawa  / 1695 zł netto Zarejestruj się

Cel

Zapraszam na konferencję poświęconą tematyce marketingu afiliacyjnego.

W trakcie spotkania w kompleksowy sposób zaprezentujemy Państwu wszystkie aspekty, które pozwalają zbudować efektywny program partnerski.

W trakcie wydarzenie pokażemy m.in.:

  • obowiązki informacyjne w marketingu afiliacyjnym
  • 5 najlepszych praktyk budowania programu partnerskiego
  • jak skutecznie ciąć koszty
  • case study efektywnego programu afiliacyjnego
  • czy marketing afiliacyjny jest dobry dla każdego
  • proces planowania kampanii z wykorzystaniem influencerów
  • targetowanie kampanii do konkretnej grupy odbiorców
  • 5 kluczowych elementów strategii relacji

Wskażemy kiedy warto zastosować afiliację, a w jakich przypadkach okaże się nieskuteczna. Podpowiemy jak badać i analizować efektywność i efektowność kampanii afiliacyjnych.

Zdobądź praktyczną wiedzę, wzmocnij siłę marketingową swojej firmy.

Poznaj zasady skutecznej afiliacji, wyciągnij wnioski, stwórz lub wzmocnij własny program partnerski.

Zgłoś się już dziś !

Serdecznie zapraszamy.

Program

Środa, 9 października

08:30 09:00

Rejestracja uczestników, poranna kawa

  • 30 min.
Warszawa, None, None
09:00 10:00

Aspekty prawne marketingu afiliacyjnego

  • Tomasz Koellner, Attorney at law/Adwokat, Counsel, FinTaxLegal

  • Typologia marketingu afiliacyjnego: różnorodność zjawiska i jej przełożenie na kwestię przetwarzania danych osobowych: od blogera po sieć afiliacyjną i komercyjne bazy danych osobowych; modele CPA, CPS, CPL, PPI
  • Kto jest kim w poszczególnych modelach marketingu afiliacyjnego? Partner, sieć afiliacyjna, reklamodawca. Administrator, podmiot przetwarzający, współadministrator?
  • Rodzaje danych osobowych przetwarzanych w marketingu afiliacyjnym w zależności od poszczególnych wariantów marketingu afiliacyjnego
  • Znaczenie poszczególnych podstaw przetwarzania danych osobowych w marketingu afiliacyjnym: wykonanie umowy, zgoda, prawnie uzasadniony interes administratora
  • Obowiązki informacyjne w marketingu afiliacyjnym i sposób ich wykonania

  • 60 min.
Warszawa, None, None
09:45 10:30

Jak zbudować dobry program partnerski - 5 najlepszych praktyk

  • Tomasz Dziobiak, Prezes Zarządu, DBMS

  • Przegląd rynku pod kątem typów programów afiliacyjnych
  • Modele współpracy z sieciami afiliacyjnymi
  • Najważniejsze zasady dobrego rozliczania się z sieciami
  • Fraudy wydawców, a odpowiedzialność sieci afiliacyjnej
  • Metody oceny współpracy z siecią

  • 45 min.
Warszawa, None, None
10:30 11:10

Czynnik pozafinansowy w budowaniu relacji z partnerami -case study

  • Karol Dobosz, Affiliate Manager - Team Leader, System Partnerski Bankier.pl

  • Wznoszenie mostów - pomiędzy wydawcą a reklamodawcą
  • Nie tylko e-mail - sztuka budowania osobistych relacji
  • Walka o wpływy - jeden wydawca, kilka sieci
  • Po pierwsze uczciwość - kluczowa rola zaufania w afiliacji

  • 40 min.
Warszawa, None, None
11:10 11:30

Przerwa na kawę

  • 20 min.
Warszawa, None, None
11:30 12:00

Optymalizacja kosztów działań afiliacyjnych

  • Ludomir Wiśniewski, Business Development Manager, Optimise

  • Ogólne zasady zakupu mediów internetowych
  • Afiliacja – co ją wyróżnia na tle rynku?
  • Optymalizacja kosztów vs. optymalizacja zysku
  • Czy zawsze taniej znaczy optymalniej?
  • Zagrożenia związane z tanim ruchem
  • Dobór dostawców
  • Komunikacja z klientem i afiliantem
  • Podsumowanie

  • 30 min.
Warszawa, None, None
12:00 12:30

Case study efektywnego programu afiliacyjnego

  • Maciej Kuźma, Ecommerce Manager w Orange Polska
  • Michał Mroczek, Client Development Director w Tradedoubler

  • Wyzwania rynkowe. Krótko na temat rynku telekomunikacyjnego
  • Kilka słów o programie afiliacyjnym nju mobile
  • Prezentacja wyników na przestrzeni kilkunastu miesięcy
  • Czynniki sukcesu, czyli dlaczego udało nam się stworzyć dobrze prosperujący program afiliacyjny

  • 30 min.
Warszawa, None, None
12:30 13:00

Multichannelowy launch nowego produktu online – case study Tefal IXEO

  • Artur Michalak, Client Development Director, Tradedoubler
  • Launch nowego produktu – założenia
  • Strategia realizacji projektu
  • Wyniki w odniesieniu do założonych KPI
  • Czynniki sukcesu, czyli dlaczego od teraz lubimy prasować :)
  • 30 min.
Warszawa, None, None
13:00 13:50

Przerwa na lunch

  • 50 min.
Warszawa, None, None
13:50 14:30

Programy afiliacyjne oczami klientów

  • Piotr Suchodolski, CMO, SMEO

  • Odpowiedni dobór programów afiliacyjnych do branży oraz sprofilowanych grup klientów?
  • Rozpoczęcie współpracy z bloggerami, trendsetterami i influesnerami – na co warto zwrócić uwagę
  • Zaufanie i wiarygodność marki przy prowadzaniu programów afiliacyjnych – szanse i zagrożenia

  • 40 min.
Warszawa, None, None
14:30 15:20

Relacje z wydawcą

  • Wacław Wykrytowicz, Business Development Director, AdNext

  • System motywacyjny dla wydawców
  • Wynagradzanie wydawców
  • Relacja win win
  • Prezentowanie produktu przez wydawcę

  • 50 min.
Warszawa, None, None
15:20 15:30

Przerwa na kawę

  • 10 min.
Warszawa, None, None
15:30 16:00

Marketing afiliacyjny wśród pozostałych metodologii marketingowych

  • Magdalena Brzezińska, Business Integration Manager, Performics

Podczas wystąpienia słuchacze dowiedzą się co to znaczy skuteczny marketing afiliacyjny. Jakimi wskaźnikami należy się kierować i na co zwrócić podczas oceny skuteczności kampanii afiliacyjnych. Wskażemy, kiedy warto zastosować afiliację, a w jakich przypadkach okaże się nieskuteczna. W czasie prezentacji przybliżony zostanie obszar analityki w ramach marketingu afiliacyjnego. Podpowiemy co należy mierzyć a co pominąć, by widzieć czy osiągnęliśmy sukces. Czy marketing afiliacyjny jest dobry dla każdego i w każdej sytuacji, czy tez ma swoje istotne ograniczenia, o których należy pamiętać.Podczas prezentacji uczestnicy dowiedzą się w jaki sposób badać i analizować kampanie afiliacyjne. Zostanie także opisane działanie systemu afiliacyjnego i to na jakie jego parametry należy zwrócić uwagę podczas realizacji kampanii. Praktycznie wyjaśnimy m.in. takie pojęcia – jak walidacja, CPS, CPO czy atrybucja sprzedaży.

  • 30 min.
Warszawa, None, None
16:00 16:30

Współpraca z influencerami

  • Kacper Zdunek, Founder, ClickInStory

  • Rola świadczeń w marketingu afiliacyjnym
  • Proces planowania kampanii z wykorzystaniem influencerów
  • Najskuteczniejsze formaty reklamowe z wykorzystaniem influencerów
  • Targetowanie kampanii do konkretnej grupy odbiorców
  • W jaki sposób ocenić realną skuteczność kampanii?
  • Realizacja kampanii - w jaki sposób unikać błędów przy współpracy z influencerami?

  • 30 min.
Warszawa, None, None
16:30 17:00

Czynnik ludzki w budowaniu sieci kontaktów w biznesie

  • Kazimierz F. Nalepa, Doradca biznesowy, trener, TMTgroup

  • Najlepiej zarabiający menadżerowie USA, Rosji, Polski – jak wykorzystują kontakty do swoich sukcesów
  • Cztery zbiory kontaktów a twój sukces
  • Co tworzy twoją atrakcyjność
  • Pięć kluczowych elementów strategii relacji
  • System zarządzania relacjami
  • Na ile można poprawić opłacalność sieci kontaktów i jak


  • 30 min.
Warszawa, None, None
17:00

Zakończenie Konferencji, wręczenie certyfikatów

Warszawa, None, None

Prelegenci

  • Magdalena Brzezińska

    Magdalena Brzezińska

    Business Integration Manager, Performics
  • Karol  Dobosz

    Karol  Dobosz

    Affiliate Manager - Team Leader, System Partnerski Bankier.pl
  • Tomasz Dziobiak

    Tomasz Dziobiak

    Prezes Zarządu DBMS
  • Tomasz Koellner

    Tomasz Koellner

    Attorney at law/Adwokat, Counsel, FinTaxLegal
  • Maciej Kuźma

    Maciej Kuźma

    Ecommerce Manager w Orange Polska
  • Artur Michalak

    Artur Michalak

    Client Development Director w Tradedoubler
  • Michał Mroczek

    Michał Mroczek

    Client Development Director w Tradedoubler
  • Kazimierz F. Nalepa

    Kazimierz F. Nalepa

    Doradca biznesowy, trener, wykładowca akademicki , TMTgroup, Regional Director for Central Europe, Business Intelligence @ Development , Global Initiatives & Solutions Ltd.
  • Piotr Suchodolski

    Piotr Suchodolski

    CMO, SMEO
  • Ludomir Wiśniewski

    Ludomir Wiśniewski

    Client Service Director, Optimise
  • Wacław  Wykrytowicz

    Wacław  Wykrytowicz

    Dyrektor Rozwoju Biznesu w Grupie AdNext
  • Kacper Zdunek

    Kacper Zdunek

    Founder, ClickInStory

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Ewelina Stęplewska
Ewelina Stęplewska

Project Manager

Miejsce

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Warszawa

1695 zł netto od 14 czerwca do 9 sierpnia

Zarejestruj się

Patron Medialny