Marketing alkoholi a prawo

24 ‑ 25 maja 2011 / Warszawa, Hotel Jan III Sobieski

Marketing alkoholi a prawo
 / 24 ‑ 25 maja 2011 / Warszawa

Cel

W programie m.in:

  • Kluczowe zmiany wprowadzone nowelizacją
    ustawy o wychowaniu w trzeźwości
    i przeciwdziałaniu alkoholizmowi
  • Jak interpretować obecnie obowiązujące
    przepisy – co można a czego nie w działaniach
    marketingowych
  • Jak się uchronić przed nieuczciwą konkurencją
  • Nowatorskie kampanie reklamowe w świetle
    obostrzeń prawnych, case studies:
    J&B, Johnnie Walker

DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ W WARSZTATACH:

  • Branżę alkoholową czekają kolejne, restrykcyjne zmiany • regulacji w zakresie reklamy i promocji. Podczas Warsztatów Kierownik Działu Prawnego PARPA, przedstawiciele Stowarzyszeń, Związków oraz Producenci i Dystrybutorzy będą dyskutować o konsekwencjach zaostrzenia przepisów i ich znaczenia dla realizacji strategii marketingowych.
  • Przedstawiciele uznanych kancelarii prawnych poruszą kontrowersyjną kwestię prawidłowej interpretacji aktualnych regulacji w zakresie m.in.: kwalifikacji działań, zakresu zakazu reklamy, sponsoringu, reklamy alkoholi w Internecie oraz grach komputerowych.
  • Podczas spotkania dowiedzą się Państwo jak się uchronić przed nieuczciwymi praktykami rynkowymi, oraz poznają zalety samoregulacji produktów sensytywnych.
  • Paweł Kwiatkowski z Kompanii Piwowarskiej przedstawi skuteczne rozwiązania w kwestii procedur i standardów kształtowania odpowiedzialnej reklamy.
  • Warsztaty będą okazją do poznania niestandardowych rozwiązań marketingowych, case studies: J&B, Johnnie Walker

DO UDZIAŁU W WARSZTATACH ZAPRASZAMY:

  • Producentów i Dystrybutorów napojów alkoholowych, a w szczególności: Prezesów i Dyrektorów Zarządzających, Prawników wewnętrznych, Dyrektorów ds. Strategii, Rozwoju, Dyrektorów i Managerów Marketingu, Brand i Product Managerów, Trade Marketing Managerów, PR Managerów, Dyrektorów Sprzedaży i Handlowych,

jak również

  • Agencje Marketingowe, Reklamowe i Interaktywne
  • Kancelarie Prawne

ZAPRASZAM DO UDZIAŁU W WARSZTATACH

Aneta Stępniak – Project Manager
tel.: +48 22 333 97 77, fax: +48 22 333 97 78
aneta.stepniak@informedia-polska.pl

ZAPRASZAM DO WSPÓŁRPACY W ZAKRESIE SPONSORINGU

Dział Sponsoringu
tel.: +48 22 333 97 87, fax: +48 22 333 97 78
sponsoring@informedia-polska.pl

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Miejsce

Hotel Jan III Sobieski


Warszawa

Patron Medialny