Marketing Sprecyzowany 50+

Marketing Sprecyzowany 50+

21 listopada 2014 / Warszawa, Polonia Palace

Marketing Sprecyzowany 50+
 / 21 listopada 2014 / Warszawa

Cel

Jeśli na słowa „marketing 50+” reagujesz: „nie ograniczamy się do produktów dla seniorów”, „mój produkt jest uniwersalny”, „nie chcę ograniczać swojej grupy docelowej”- to szkolenie jest dla Ciebie.

Wiele firm unika kierowania swojego przekazu marketingowego stricte do tej grupy docelowej w obawie o zaszufladkowanie „jako marka i produkt dla seniorów”. To podejście sprawia, że wiele firm ma problem z dotarciem do tej grupy i wykorzystaniem jej ogromnego potencjału.

Dowiedz się w jaki sposób przygotować i wdrożyć skuteczne strategie marketingowe, tak aby i Ci klienci z chęcią korzystali z Państwa produktów i usług.

Stwórz portret grupy docelowej 50+

Dowiedz się jak podejmuje decyzje

Jakie są jej cechy psychograficzne

Jakimi wartościami się kieruje

Jakie aktywności podejmuje

Jakie są jej przyzwyczajenia medialne

Serdecznie zapraszam do udziału

Jagoda Pietkiewicz, Project Manager

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Jagoda Pietkiewicz

Junior Project Manager

Miejsce

Polonia Palace


Warszawa

Patron Medialny