
Cel
Jak kontaktować się z dziennikarzami, aby chcieli nas słuchać i przekazali nasz komunikat dalej - czytelnikom, słuchaczom czy telewidzom?
To wiedza kluczowa w pracy każdego PR-owca - od współpracy z dziennikarzami zależy bowiem, jak partnerzy biznesowi i klienci widzą Twoją firmę. Dziś zwykłe rozesłanie notki prasowej do dziennikarzy już nie wystarczy. Redakcje są bombardowane ogromną liczbą komunikatów – i jeśli nie chcesz by Twój przepadł w informacyjnym szumie – musisz dopasować go do medium, a także sprawić, by się wyróżnił.
Jak to zrobić?
Dowiedz się u źródła!
Sprawdź, czy jesteś odpowiednio przygotowany do rozmowy z dziennikarzami
Naucz się dobierać komunikaty i formę ich przekazu do poszczególnych mediów
Poznaj techniki, za pomocą których przedstawiciele redakcji będą słuchać tego, co masz do powiedzenia
Dowiedz się, jak pandemia zmieniła pracę redakcji i co to oznacza dla kształtowania komunikacji Twojej firmy
Poznaj skuteczne sposoby na walkę z fake newsami, które pojawiają się na temat Twojej firmy
Sprawdź, jakich błędów w komunikacji redakcje nie wybaczają
Wejdź w dyskusję z dziennikarzami podczas sesji „Hyde Park”
Nie będziemy skupiać się na teorii – program spotkania to głównie warsztaty prowadzone przez doświadczonych dziennikarzy reprezentujących bardzo różnorodne media oraz ekspertów komunikacji.
Jeśli zajmujesz się PR-em, komunikacją, marketingiem, jesteś łącznikiem między firmą a rynkiem i mediami – nie może Cię zabraknąć!
Program
Wtorek, 25 maja
Rejestracja uczestników do platformy online
Online, ,Rozpoczęcie konferencji, powitanie uczestników
- Renata Grzeszczak, project manager - team leader, Puls Biznesu
Social media w dwugłosie - rozmowa
- Grzegorz Nawacki, redaktor naczelny „Pulsu Biznesu”, redaktor naczelny pb.pl
- Jolanta Piela, prezes zarządu, Good Division
„No bullshit - Real value” komunikacja w skutecznych kontaktach z mediami i dziennikarzami
- Budowanie realnej wartości w komunikacji z mediami jako jedyny skuteczny marketing w „długim terminie”
- Jak wykorzystać nowoczesne platformy komunikacji i budowania często bardzo bliskiego bezpośredniego kontaktu z publiką na bazie wartościowych informacji. I dlaczego „oklepane praktyki PR” już dawno przestały działać
- Czy social media mogą zastąpić media tradycyjne
- Jak prowadzić social media by dziennikarze chcieli z nich korzystać
Social media oczami dziennikarzy – czy social media są źródłem informacji dla dziennikarzy
- Czy social media są kanałem do kontaktu z mediami
Sesja Q&A
Online, ,Wojna z fake newsami
- Wojciech Surmacz, Prezes, Polska Agencja Prasowa
- Jak walczyć z fake newsami i obalać mity i dezinformacje?
- Wskazówki, jak reagować na negatywne doniesienia medialne i głosy sprzeciwu (lub zachować milczenie po ich wystąpieniu)
- Fake newsy - gdzie leży ich źródło, jak im przeciwdziałać, czy dementować je w tradycyjnych mediach, czy tam, gdzie mają największy zasięg - więc w social mediach
Przerwa
Online, ,Jak zainteresować media Twoim newsem
- Jak i czym zaskoczyć dziennikarzy w obecnym organicznym świecie
- Jakie treści potrzebuje poszczególna redakcja, co kiedy i do kogo, deadliny, formuła
- W jakiej formie przekazywać wiadomości i zapewnić, że treści są wartościowe i istotne?
- W jakim czasie i o jakiej godzinie najlepiej przekazać Twoją informację dziennikarzowi
- Jaki content w danej redakcji może być akceptowany
- Jak budować indywidualną historię pod konkretne medium
- Jak zainteresować media pozytywnymi informacjami – o złych informacjach każdy pisze – co z dobrymi newsami
- Jak pandemia zmieniła relacje w mediach informacyjnych, a także jak stać się zaufanym partnerem w publikowaniu kluczowych wiadomości
11.40 Jak zainteresować media Twoim newsem - perspektywa dziennikarza radiowego
Paweł Sołtys, dziennikarz ekonomiczny, prezes spółki zarządzającej Radiem 357
Michał Gąsiorowski, dziennikarz sportowy, współzałożyciel Radia 357
12.10 Jak zainteresować media Twoim newsem -perspektywa dziennikarza branżowego
Michalina Szczepańska, redaktor naczelna magazynu "Handel", portal handelextra.pl
12.40 Jak zainteresować media Twoim newsem - perspektywa dziennikarza telewizyjnego
Radosław Mróz, dziennikarz, TVN24
Online, ,Przerwa
Online, ,Jak zainteresować media Twoim newsem c.d.
13.40 Jak zainteresować media Twoim newsem - perspektywa dziennikarza regionalnego/lokalnego
Jerzy Jurecki, wydawca, dziennikarz śledczy, Tygodnik Podhalański
14.10 Jak zainteresować media Twoim newsem - perspektywa dziennikarza prasowego
Grzegorz Nawacki - redaktor naczelny „Pulsu Biznesu”, redaktor naczelny pb.pl
14.40 Jak zainteresować media Twoim newsem - perspektywa dziennikarza ze świata Show Biznesu
Agnieszka Jastrzębska, dziennikarka lifestyle, właścicielka serwisu Jastrząb Post
Online, ,Hyde Park - Zadaj nam pytanie
- Grzegorz Nawacki, redaktor naczelny „Pulsu Biznesu”, redaktor naczelny pb.pl
- Paweł Sołtys, dziennikarz ekonomiczny, prezes spółki zarządzającej Radiem 357
- Michalina Szczepańska, redaktor naczelna magazynu "Handel", portal handelextra.pl
- Jerzy Jurecki, wydawca, dziennikarz śledczy, Tygodnik Podhalański
- Panel dyskusyjny z dziennikarzami
Największe błędy PR-owców
- Marcel Zatoński, dziennikarz, Puls Biznesu
- Jak napisać fatalną notkę prasową
- Jak zorganizować tragiczną konferencję prasową
- Jak popsuć relację z dziennikarzem
Zakończenie konferencji
Online, ,Prelegenci
-
Michał Gąsiorowski
dziennikarz sportowy, współzałożyciel Radia 357
-
Agnieszka Jastrzębska
dziennikarka lifestyle, właścicielka serwisu Jastrząb Post
-
Jerzy Jurecki
wydawca, dziennikarz śledczy Tygodnik Podhalański
-
Radosław Mróz
dziennikarz TVN24
-
Grzegorz Nawacki
redaktor naczelny „Pulsu Biznesu”, redaktor naczelny pb.pl
-
Jolanta Piela
prezes zarządu Good Division
-
Paweł Sołtys
dziennikarz ekonomiczny, prezes spółki zarządzającej Radiem 357
-
Wojciech Surmacz
Prezes Polska Agencja Prasowa
-
Michalina Szczepańska
redaktor naczelna magazynu "Handel", portal handelextra.pl
-
Marcel Zatoński
dziennikarz Puls Biznesu
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?
Lata doświadczenia
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..
Profesjonalizm w każdym calu
W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..
Tysiące zadowolonych klientów
Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..
ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT
OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW
MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM
Kontakt
Miejsce
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- konferencje@pb.pl
- PB konferencje
Szczegółowa lokalizacja wkrótce
Online
1095 zł netto do 23 kwietnia
Zarejestruj sięPrzeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy