NEGOCJACJE, KOMUNIKACJA, INTEGRACJA, czyli miękkie aspekty transakcji M&A

NEGOCJACJE, KOMUNIKACJA, INTEGRACJA, czyli miękkie aspekty transakcji M&A

25 czerwca 2013 / Warszawa, Redakcja

NEGOCJACJE, KOMUNIKACJA, INTEGRACJA, czyli miękkie aspekty transakcji M&A
 / 25 czerwca 2013 / Warszawa

Cel

Liczby mówią same za siebie!

  • Tylko 20% przeprowadzonych transakcji M&A finalnie kończy się sukcesem
  • Na 5 sfinansowanych transakcji M&A, aż 3 nie przynoszą oczekiwanych efektów
  • 85% firm, które z powodzeniem przeprowadziły transakcje M&A twierdzi, że sukces tego procesu to koordynowany przez jeden, specjalnie do tego wyznaczony i przygotowany zespół


Transakcje M&A są doskonałym sposobem na zwiększenie wartości przedsiębiorstwa, uzyskanie większej ilości aktywów, czy wreszcie połączenie sił z konkurencją. Jednak, według badań, większość sfinalizowanych transakcji kończy się fiaskiem z pozornie błahych powodów. Brak dostosowania organizacyjnego, zła komunikacja i wykluczające się wzajemnie środowiska zarządzające – to tylko niektóre powody niepowodzeń konsolidacji.

Badania wskazują też, że tylko te firmy, które podjęły zdecydowane działania mające na celu skoordynowanie przejętych spółek, odniosły sukces. Na podstawie tych, największych case studies transakcji M&A ostatnich lat, dowiecie się Państwo jak skonsolidować spółki, aby zwiększyć ich wartość.

Kto powinien wziąć udział w Warsztatach:

Warsztaty kierujemy do Wszystkich zainteresowanych transakcjami M&A oraz bezpośrednio zaangażowanych w ich realizację. Tematyką spotkania będą zainteresowani w szczególności:

  • Prezesi i Członkowie Zarządu
  • Dyrektorzy Zarządzający
  • Osoby związane z Departamentem Mergers & Acquisitions
  • Dyrektorzy, Kierownicy, Managerowie ds. Strategii, Rozwoju i Inwestycji
  • Dyrektorzy, Kierownicy, Managerowie Operacyjni

Zapraszam do udziału w Warsztatach!

Aleksandra Zygarska- Project Manager

Szczegółowe informacje:
tel. +48 22 333 97 77
fax +48 22 333 97 78
e-mail: konferencje@pb.pl

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Tomasz Jakubiak

Product Manager

Miejsce

Redakcja


Warszawa

Partner Merytoryczny

Patron Medialny