SPRAWDŹ AKTUALNĄ EDYCJĘ WYDARZENIA >>
Podczas warsztatów będziemy dyskutować o tym, jak zminimalizować ryzyko osłabienia rynkowej pozycji przedsiębiorstwa w związku z założeniem działalności konkurencyjnej przez byłych pracowników i menedżerów.
W praktyce często zdarzają się sytuacje, gdy kluczowi pracownicy przedsiębiorstwa, znający firmę „od podszewki”, zakładają swój własny biznes. Równie często ich rynkowy start jest łatwiejszy dzięki wykorzystaniu wiedzy pochodzącej z macierzystego przedsiębiorstwa. Chodzi w szczególności o technologie, informacje handlowe, relacje z klientami, a także kapitał ludzki. W efekcie macierzyste przedsiębiorstwo notuje znaczący odpływ klientów oraz pracowników skutkujące zaburzeniem i skurczeniem działalności operacyjnej.
Czy i jak możemy temu przeciwdziałać? Jakie są granice monopolizowania informacji, wypracowanych w przedsiębiorstwie? Jak skutecznie chronić cenne informacje? Gdzie jest granica pomiędzy własną wiedzą i doświadczeniem współpracownika a poufną informacją przedsiębiorstwa? Czy warto zawierać umowy o zakazie konkurencji po ustaniu stosunku zatrudnienia? Jakie mamy szanse w sądowym starciu i jak możemy udowodnić np. kradzież informacji?
To tylko niektóre aspekty, które będziemy prezentować, i o których będziemy dyskutować. Eksperci zajmujący się tymi zagadnieniami w codziennej praktyce przedstawią je na praktycznych przykładach. Zapraszamy do zapoznania się z programem.
Do udziału w warsztatach zapraszamy:
- Właścicieli przedsiębiorstw
- Członków rad nadzorczych oraz organów zarządzających
- Dyrektorów Działów Prawnych
- Prawników Zewnętrznych i Wewnętrznych
- oraz wszystkie osoby zainteresowane pogłębieniem i aktualizacją wiedzy w tej szeroko rozwijającej się dziedzinie prawa.























