Nieuczciwa konkurencja ze strony byłych menedżerów

Nieuczciwa konkurencja ze strony byłych menedżerów

7 listopada 2019 / Warszawa, Hotel Bristol

Nieuczciwa konkurencja ze strony byłych menedżerów
 / 7 listopada 2019 / Warszawa

Cel

Podczas warsztatów będziemy dyskutować o tym, jak zminimalizować ryzyko osłabienia rynkowej pozycji przedsiębiorstwa w związku z założeniem działalności konkurencyjnej przez byłych pracowników i menedżerów.


W praktyce często zdarzają się sytuacje, gdy kluczowi pracownicy przedsiębiorstwa, znający firmę „od podszewki”, zakładają swój własny biznes. Równie często ich rynkowy start jest łatwiejszy dzięki wykorzystaniu wiedzy pochodzącej z macierzystego przedsiębiorstwa. Chodzi w szczególności o technologie, informacje handlowe, relacje z klientami, a także kapitał ludzki. W efekcie macierzyste przedsiębiorstwo notuje znaczący odpływ klientów oraz pracowników skutkujące zaburzeniem i skurczeniem działalności operacyjnej.

Czy i jak możemy temu przeciwdziałać? Jakie są granice monopolizowania informacji, wypracowanych w przedsiębiorstwie? Jak skutecznie chronić cenne informacje? Gdzie jest granica pomiędzy własną wiedzą i doświadczeniem współpracownika a poufną informacją przedsiębiorstwa? Czy warto zawierać umowy o zakazie konkurencji po ustaniu stosunku zatrudnienia? Jakie mamy szanse w sądowym starciu i jak możemy udowodnić np. kradzież informacji?


To tylko niektóre aspekty, które będziemy prezentować, i o których będziemy dyskutować. Eksperci zajmujący się tymi zagadnieniami w codziennej praktyce przedstawią je na praktycznych przykładach. Zapraszamy do zapoznania się z programem.


Do udziału w warsztatach zapraszamy:

  • Właścicieli przedsiębiorstw
  • Członków rad nadzorczych oraz organów zarządzających
  • Dyrektorów Działów Prawnych
  • Prawników Zewnętrznych i Wewnętrznych
  • oraz wszystkie osoby zainteresowane pogłębieniem i aktualizacją wiedzy w tej szeroko rozwijającej się dziedzinie prawa.

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Renata Grzeszczak
Renata Grzeszczak

Project Manager - Team Leader

Miejsce

Hotel Bristol

Krakowskie Przedmieście 42/44
Warszawa

Partner Merytoryczny

Patron

  • KWAŚNICKI, WRÓBEL & Partnerzy Radcowie Prawni i Adwokaci

    KANCELARIA RKKW Jesteśmy kancelarią dysponującą zespołem wykwalifikowanych oraz wyspecjalizowanych prawników, którzy świadczą usługi prawnicze w najbardziej wymagających oraz skomplikowanych projektach. W skład naszego zespół wchodzą radcowie prawni i adwokaci z wieloletnią praktyką, którzy swoje doświadczenie zawodowe zdobywali m.in. w dużych międzynarodowych kancelariach. Świadczone przez nas doradztwo prawne wychodzi poza utarte schematy, co umożliwia skuteczne i kreatywne rozwiązywanie nietypowych problemów prawnych. Połączenie doświadczenia oraz wiedzy z różnych dziedzin praktyki przekłada się na zadowolenie oraz satysfakcję naszych Klientów. Nasze doświadczenia obejmuje wsparcie prawne największych polskich przedsiębiorstw z różnych sektorów gospodarki, w tym największych spółek publicznych.