Nowe modele biznesowe w świetle ustawy refundacyjno-cenowej

Nowe modele biznesowe w świetle ustawy refundacyjno-cenowej

16 ‑ 17 czerwca 2011 / Warszawa, Hotel Polonia Palace

Nowe modele biznesowe w świetle ustawy refundacyjno-cenowej
 / 16 ‑ 17 czerwca 2011 / Warszawa

Cel

W PROGRAMIE M.IN.:

  • Finalny kształt ustawy refundacyjno-cenowej oraz jej konsekwencje dla branży przedstawi mec. Paulina Kieszkowska-Knapik z Baker & McKenzie Gruszczyński i Wspólnicy
  • dr Jarek Frąckowiak z PharmaExpert na podstawie case studies zaprezentuje symulacje sytuacji rynkowej, możliwe modele i scenariusze oraz pułapki prognostyczne
  • Jak wybrać efektywny model marketingu i sprzedaży w świetle nowych regulacji ustawowych podpowie Jacek Sklepowicz z PricewaterhouseCoopers
  • Konsekwencje organizacyjne w grupie leków generycznych oraz innowacyjnych na gruncie projektowanych przepisów przedstawi Zdzisław J.Sabiłło z Pharma Business Administration

DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ W WARSZTATACH:

Ustawa refundacyjno – cenowa istotnie wpłynie na podmioty działające na rynku farmaceutycznym. Firmy zajmujące się produkcją i obrotem leków refundowanych spodziewają się negatywnych konsekwencji oraz spadku rentowności związanych z wprowadzeniem nowych przepisów. Dlatego branża farmaceutyczna będzie musiała zmierzyć się z formułowaniem na nowo swoich strategii biznesowych związanych z ustalaniem cen leków refundowanych, działaniami komunikacyjnymi, sprzedażowymi oraz z kształtowaniem relacji handlowych z hurtowniami, aptekami oraz szpitalami i lekarzami. Firmy staną również przed wyzwaniem, jakim będzie duże ryzyko prawne, które zacznie towarzyszyć im w zakresie dystrybucji leków refundowanych po wprowadzeniu nowych przepisów.

  • Podczas spotkania poznacie Państwo finalny kształt ustawy refundacyjnocenowej, który zaprezentuje mec. Paulina Kieszkowska-Knapik.
  • Uznani eksperci zaprezentują skuteczne rozwiązania w zakresie zarządzania lekami innowacyjnymi i generycznymi w świetle planowanych zmian prawnych.
  • Przedstawiciel PharmaExpert zaprezentuje nowe modele symulacji rynkowej, scenariusze i pułapki prognostyczne.
  • Jacek Sklepowicz z PricewaterhouseCoopers dokona analizy kiedy warto zmienić model marketingu i sprzedaży oraz jakich do tego użyć narzędzi.
  • Kto zyska a kto straci na ustawie refundacyjnej? Na to pytanie odpowie przedstawiciel IMS Heath

DO UDZIAŁU W WARSZTATACH ZAPRASZAMY:

  • Przedstawicieli firm farmaceutycznych, a w szczególności Dyrektorów i Managerów Zarządzania Jakością
  • Prezesów, Dyrektorów Zarządzających
  • Dyrektorów i pracowników działów prawnych
  • Dyrektorów medycznych
  • Dyrektorów i Koordynatorów ds. Refundacji
  • Kierowników działów rozwoju i strategii
  • Dyrektorów marketingu, pracowników działów marketingu: product, group, brand managerów
  • Dyrektorów handlowych i Sprzedaży, pracowników działów sprzedaży, trade, sales managerów
  • Przedstawicieli działów Market Access
  • Przedstawicieli hurtowni farmaceutycznych oraz aptek
  • Kancelarii prawnych specjalizujących się w prawie farmaceutycznym
  • Firm działających na zlecenie przedsiębiorstw farmaceutycznych, agencji reklamowych oraz firm badawczych obsługujących branżę farmaceutyczną

Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat potwierdzający udział w konferencji.

Zapraszam do udziału w warsztatach
Aneta Stępniak - Project Manager

Szczegółowe informacje:
tel. +48 22 333 97 77
fax +48 22 333 97 78
e-mail: info@informedia-polska.pl

Zapraszamy do współpracy w zakresie Promocji, Reklamy, Sponsoringu:

Dział Sponsoringu
tel. +48 22 333 97 87
fax +48 22 333 97 78
e-mail: sponsoring@informedia-polska.pl

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Miejsce

Hotel Polonia Palace


Warszawa

Patron Medialny