NOWOCZESNE PRZEDSIĘBIORSTWO – SKUTECZNE NARZĘDZIA DO ZARZĄDZANIA FIRMĄ. II część Akademii Pulsu Biznesu 2013 r.

5 grudnia 2013 / Szczecin, Radisson Blu, Pl. Rodla 10

NOWOCZESNE PRZEDSIĘBIORSTWO – SKUTECZNE NARZĘDZIA DO ZARZĄDZANIA FIRMĄ. II część Akademii Pulsu Biznesu 2013 r.
 / 5 grudnia 2013 / Szczecin

Cel

Warsztat kierowany jest do kadry zarządczej firm z sektora MŚP - prezesów, właścicieli, głównych księgowych, menedżerów przedsiębiorstw biorących czynny udział w procesach decyzyjnych firmy, nastawionych na rozwój firmy. Program warsztatów został opracowany z myślą o tych, dla których aktualna i wyczerpująca informacja na temat stanu przedsiębiorstwa jest istotna w codziennej pracy.

Podczas warsztatów zaprezentujemy profesjonalne i skuteczne podejście do metodologii zarządzania. Pokażemy jak nowoczesne technologie wspierają rozwój firm i które z nich tak naprawdę są najbardziej skuteczne w biznesie. Zaprezentujemy w jaki sposób nowoczesne rozwiązania mogą zwiększać wydajność pracy, rentowność firm i ułatwić codzienną działalność przedsiębiorstw. Odpowiemy na pytania jakie narzędzia wybrać by usprawnić pracę zarządu oraz podległych pracowników. Przedstawimy działania, które usprawnią funkcjonowanie firmy oraz pomogą planować jej rozwój, co w znacznym stopniu wpłynie na zoptymalizowanie procesów, zwiększenie zysku i umocnienia pozycji firmy na rynku. Program edycji jesiennej Akademii Pulsu Biznesu 2013 r. powstał wyłącznie w oparciu o informacje zwrotne uczestników części I, która odbyła się wiosną tego roku.

Zaprezentujmy tylko konkretne narzędzia, które w kompleksowy sposób pomagają zarządzać biznesem.

Formułę warsztatu opieramy na praktycznych ćwiczeniach oraz dwustronnej komunikacji. Dzielimy się z uczestnikami doświadczeniem, najlepszymi praktykami na rynku oraz inspiracją do skutecznych działań mających na celu polepszenie kondycji przedsiębiorstw z sektora MŚP.

Serdecznie zapraszamy na bezpłatne warsztaty!

Szczegółowe informacje:
Magdalena Kamola
tel. +48 81 822 8495
m.kamola@pb.pl


O Partnerze

Euler Hermes, członek grupy Allianz, oferuje kompleksowe usługi w zakresie zarządzania należnościami, będąc liderem na rynku ubezpieczeń należności handlowych oraz w zakresie informacji gospodarczej i windykacji należności. Euler Hermes działa w ponad 50 krajach – w Polsce od 1998 roku rozwijamy usługi , które pomagają zarządzać należnościami. Wyróżnikiem naszej firmy, docenianym przez rynek i dzięki któremu postrzegani jesteśmy jako firma o najwyższych kompetencjach jest oprócz odzyskiwania należności także działalność prewencyjna. Służą temu m.in. analizy branżowe, innowacyjnie rozbudowane o aktualne dane raporty kredytowe czy prowadzony w imieniu klienta monitoring należności. To klient wybiera ich kombinację najbardziej odpowiadającą jego potrzebom, modelowi działalności i ryzyka z nim związanego. Wspomniane m.in. Analizy Branżowe to najpełniejsze w kraju źródło informacji o bieżących zobowiązaniach, opóźnieniach i moralności płatniczej kontrahentów z ponad pięćdziesięciu branż. Niezależnie od wybranego modelu współpracy z Euler Hermes, jakość naszych usług jest gwarancją powodzenia w skutecznym odzyskiwaniu należności oraz w zmniejszaniu ryzyka przy kolejnych transakcjach, w kraju jak i za granicą.

DHL Express (Poland) świadczy kompleksowe usługi w zakresie międzynarodowych (drogowych i lotniczych) oraz krajowych przesyłek ekspresowych. Jest liderem polskiego rynku ekspresowych przesyłek. Sieć obejmująca ponad 220 krajów i terytoriów oraz ponad 500 lotnisk na całym świecie zapewnia usługi kurierskie i ekspresowe firmom i klientom prywatnym. Firma DHL Express jest zdobywcą wielu nagród prestiżowych. Czterokrotnie została wyróżniona w konkursie Lider Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Od wielu lat aktywnie wspiera nowatorskie programy edukacyjne współpracując z uczelniami i studentami. W 2011 roku DHL Express znalazł się na liście najchętniej wybieranych przez studentów pracodawców w Polsce i jest laureatem IV edycji Listy Najlepszych Miejsc Pracy w Polsce w 2012 roku, organizowanej przez Instytut Greate Place To Work.

Biuro Projektowania Systemów Cyfrowych SA od 25 lat tworzy systemy informatyczne wspomagające zarządzanie przedsiębiorstwem klasy ERP. Od kilku lat jest największym polskim dostawcą rozwiązań tej klasy dla średnich i dużych firm. Z systemów BPSC korzysta już ponad 500przedsiebiorstw z niemal wszystkich branż gospodarki.

ARCUS SA jest jednym z największych na polskim rynku dostawców zintegrowanych systemów zarządzania dokumentem i korespondencją masową. ARCUS SA jest przedstawicielem Kyocera Document Solutions oraz Pitney Bowes w Polsce. ARCUS SA i spółka zależna T-matic Systems SA dostarczają również kompleksowe rozwiązania oraz usługi z zakresu telematyki i inteligentnych sieci, a także integracji rozwiązań ICT (technologie informacyjno-telekomunikacyjne). Trzecią spółką wchodzącą w skład GRUPY ARCUS jest DocuSoft Sp. z o.o. produkująca systemy do obiegu informacji. Do największych klientów GRUPY ARCUS należą banki, firmy ubezpieczeniowe, firmy z branży telekomunikacyjnej, operatorzy pocztowi i logistyczni oraz administracja publiczna na szczeblu centralnym i lokalnym.

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Miejsce

Radisson Blu, Pl. Rodla 10


Szczecin

Partner Strategiczny

Partner