OD ANALIZY DO STRATEGII - modelowanie ekonometryczne w służbie marketera

OD ANALIZY DO STRATEGII - modelowanie ekonometryczne w służbie marketera

OD ANALIZY DO STRATEGII - modelowanie ekonometryczne w służbie marketera
 / 10 grudnia 2013 / Warszawa

Cel

Czy wiesz, że zaplanowanie kampanii opartej na analizie danych
może poprawić ZWROT Z INWESTYCJI w reklamę
NAWET o 70%?*

Modelowanie ekonometryczne to proces zaawansowanej analizy statystycznej danych, w którym na podstawie historii zmian poziomu takich czynników jak sprzedaż, ceny, dystrybucja, szerokość oferty, aktywność reklamowa danej marki oraz marek konkurencyjnych, powstaje równanie, opisujące pozycję marki w zależności od elementów marketing-mix. Dostarcza mierzalnej, rzetelnej odpowiedzi na kluczowe pytania biznesowe:

  • w jakich obszarach możemy ograniczyć inwestycje marketingowe bez szkody dla zysków
  • jak alokować budżet reklamowy pomiędzy różnymi kanałami komunikacji
  • która strategia pozwoli zoptymalizować budżet marketingowy

Podczas wydarzenia przedstawimy Państwu jak skutecznie wykorzystać rozwiązania modelowania oraz wskażemy rzetelne narzędzia, które umożliwiają optymalizację wydatków na marketing oraz estymację części przychodów generowanych przez strategię marketingową. Przedstawione zostaną sposoby wykorzystania ich zarówno w krótko- i długoterminowym planowaniu strategii biznesowej firmy.

Wśród ekspertów znaleźli się m.in. praktycy z firm LOTTE Wedel i Banku BGŻ, którzy na podstawie swoich doświadczeń przedstawią wyniki decyzji marketingowych podjętych po analizie twardych danych. BrandScience przedstawi wyniki globalnych marek, które dzięki modelowaniu poradziły sobie z „bałaganem” w reklamie. Do udziału zaprosiliśmy przedstawicieli wiodących firm, m.in. OTC Sanofi-Aventis, Agros Nova, Proama, którzy wskażą kierunki rozwoju i nowe reguły gry w obszarze marketingu spółek.

Konferencja organizowana przez „Puls Biznesu” oraz partnera merytorycznego – innowacyjny dom mediowy OMD to wydarzenie bezprecedensowe na rynku. Dowiedzą się Państwo, jak uczynić z marketingu prawdziwą inwestycję i jak rosnąć na konkurencyjnym rynku, osiągając lepsze efekty przy mniejszym budżecie.

Pokażemy w jaki sposób marketing oparty na analityce przynosi mierzalne korzyści i pozwala efektywniej alokować budżet marketingowy.

Udowodnimy, że przyszłość marketingu to oparcie go na twardych policzalnych danych.

Dowiedzą się Państwo m.in.:

  • Jak wyliczyć stopę zwrotu z inwestycji w marketing
  • Jak korzystać z modelowania ekonometrycznego przy budżetowaniu
  • Jak w dzisiejszych mediach osiągać lepsze efekty przy mniejszych nakładach
  • Jak dostosować strategię firmy do nowych tendencji w mediach
  • Jak dobrać kanały komunikacji marketingowej w zależności od potrzeb konsumenta i potencjału produktu
  • Jak skutecznie zarządzać procesem raportowania efektów kampanii

Wydarzenie polecamy w szczególności:

  • Dyrektorom Zarządzającym
  • Dyrektorom, Kierownikom, Managerom Marketingu
  • Dyrektorom, Kierownikom, Managerom działów działów komunikacji i wsparcia sprzedaży
  • Product Managerom, Brand Managerom
  • Osobom odpowiedzialnym za budżetowanie kampanii marketingowych w firmie
  • Osobom odpowiedzialnym za badania marketingowe i ich wykorzystanie w strategii firmy

oraz wszystkim profesjonalistom śledzącym najnowsze rozwiązania w marketingu!

Zapraszam do udziału w Warsztatach

Joanna Gębska - Project Manager


Szczegółowe informacje:
tel.: (22) 333 97 77
fax: (22) 333 97 78
e-mail: szkolenia@pb.pl

*wg danych Domu Mediowego OMD


OMD jest najstarszym domem mediowym w Polsce, działa od 1993 roku. W opublikowanym 21 lutego br. raporcie Gunn Report for Media po raz siódmy dom mediowy OMD został okrzyknięty najbardziej kreatywną agencją na świecie. Gunn Report for Media jest standardem dla oceny kreatywności domów mediowych, agencje są oceniane na podstawie rezultatów jakie osiągnęły w najważniejszych konkursach branżowych na całym świecie.

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Joanna Gębska

Project Manager

Miejsce

Hotel Hyatt Regency


Warszawa

Partner

Partner Merytoryczny

Patron Medialny