Odpowiedzialność członków zarządu

Odpowiedzialność członków zarządu

30 ‑ 31 maja 2022 / Warszawa, Hotel Marriott

Cel


Prezesi, członkowie zarządu, członkowie rad nadzorczych, dyrektorzy, a także doradcy prawni są osobiście odpowiedzialni za właściwe zarządzanie spółką w tym także za trafność podejmowanych przez nich decyzji. Dlatego też kadra menedżerska powinna mieć bardzo dobrą orientację w aktualnych przepisach prawnych, finansowych oraz podatkowych.

Podczas 2-dniowej konferencji znakomici prawnicy – praktycy podzielą się swoją wiedzą w zakresie odpowiedzialności cywilnej, podatkowej, karnej oraz karno – skarbowej z uwzględnieniem najnowszych nowelizacji prawnych.

Konferencja dostarczy Państwu rzetelnej wiedzy, która pozwoli zminimalizować ryzyko związane z wykonywaniem obowiązków i podejmowaniem decyzji. Spotkanie będzie doskonałą okazją do dyskusji oraz wymiany doświadczeń pomiędzy osobami pełniącymi podobne funkcje w przedsiębiorstwach.

Zapraszamy Państwa do grona uczestników Konferencji „Odpowiedzialność członków zarządu” w dniach 30-31 maja 2022 r. w Warszawie.



Główne zagadnienia:

  • Nowelizacja KSH i jej wpływ na działalność zarządów spółek kapitałowych
  • Jakie nowe uprawnienia i obowiązki zyskają rady nadzorcze? Jakie zmiany zajdą w zakresie organizacji pracy rady nadzorczej?
  • Odpowiedzialność członków zarządu w świetle prawa cywilnego i karnego
  • Kiedy spółka staje się niewypłacalna, a kiedy „tylko” zagrożona niewypłacalnością? Kiedy zarząd musi złożyć wniosek o upadłość?
  • Wykroczenia i przestępstwa karno – skarbowe, za które najczęściej odpowiadają członkowie zarządów
  • Jak powinien postępować menedżer na wypadek kontroli, przesłuchania i aresztowania, aby przejść przez kontrolę organów bezpiecznie?
  • Przepisy dotyczące odpowiedzialności za zobowiązania podatkowe oraz za rachunkowość spółki
  • Redukcja ryzyka odpowiedzialności karno – skarbowej
  • Za jakie naruszenia grozi kara menadżerom w postępowaniach Prezesa UOKIK?
  • Ubezpieczenie odpowiedzialności władz spółek kapitałowych – D&O
  • Rola członka zarządu w zarządzaniu sytuacją kryzysową w spółce


Co gwarantujemy?

  • Wysoki poziom przekazywanej wiedzy = znakomici eksperci, którzy podzielą się swoją wiedzą i ogromnym doświadczeniem
  • Program stworzony na podstawie najbardziej aktualnych zmian w prawie
  • Wskazówki, które będą odpowiedzią na aktualną sytuację gospodarczą
  • Możliwość wymiany doświadczeń i skorzystanie z gotowych rozwiązań
  • Atmosferę sprzyjającą pogłębianiu wiedzy
  • Przerwy networkingowe
  • Imienny certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Magdalena Sokulska
Magdalena Sokulska

Project Manager

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Hotel Marriott

Al. Jerozolimskie 65/79
Warszawa