Omnichannel Commerce

26 listopada 2015 / Warszawa

Omnichannel Commerce
 / 26 listopada 2015 / Warszawa

Cel

Szanowny Uczestniku,
Nastał czas, kiedy wymagania konsumentów wyprzedzają aktualną ofertę wielu firm w zakresie sprzedaży produktów i usług. Podczas gdy sprzedawcy i marketingowcy głowią się nad tym, które z kanałów sprzedaży rozwijać, dla klientów liczy się już nie tylko „gdzie”, ale także „jak” realizują swoje decyzje zakupowe. Płynne przenikanie się nowoczesnych i tradycyjnych kanałów sprzedaży, spójność przedstawianych danych i przebiegająca bez zakłóceń, spersonalizowana komunikacja to czynniki, które składają się na omnikanałowość i dają ogromną przewagę w walce o konsumentów.
Wszystkich odpowiadających w firmach za sprzedaż, marketing i relacje z klientem, którzy rozumieją, że wielokanałowość to już za mało i doceniają siłę oddziaływania wszechkanałowości, zapraszamy do udziału w Konferencji Omnichannel Commerce. Podczas spotkania z ekspertami m.in:

  • Pokażemy Ci, jaką metodykę zastosować, aby, krok po kroku wdrożyć wizję omnichannel na poziomie zarządzania organizacją
  • Podpowiemy Ci rozwiązania, które mogą doprowadzić do 250% wzrostu sprzedaży w kanałach internetowych
  • Wyjaśnimy, jak optymalnie wykorzystać potencjał omnichannel do zwiększenia sprzedaży i in-store
  • Powiemy Ci, jak wykreować niepowtarzalne doświadczenie zakupowe, dzięki nowym możliwościom profilowania klienta
  • Zaprezentujemy przykłady skutecznej implementacji omnichannel na polskim, niemieckim i belgijskim rynku finansowym
  • Wspólnie z ekspertami zastanowimy się w co inwestować, co praktykować i jak to rozwijać, aby osiągnąć znaczny wzrost zysków, dzięki wielokanałowej strategii

Do zobaczenia w listopadzie!

Katarzyna Basaj-Pietrasz
Project Manager

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Miejsce

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Warszawa