Optymalizacja kosztów marketingowych w FMCG – gdzie ściąć, a gdzie dodać, żeby zarobić (modelowanie ekonometryczne)

Optymalizacja kosztów marketingowych w FMCG – gdzie ściąć, a gdzie dodać, żeby zarobić (modelowanie ekonometryczne)

Optymalizacja kosztów marketingowych w FMCG – gdzie ściąć, a gdzie dodać, żeby zarobić (modelowanie ekonometryczne)
 / 20 maja 2014 / Warszawa

Cel

Zapraszamy na drugą edycję wyjątkowego wydarzenia dla marketingowców.

Tym razem pod lupę weźmiemy badania i narzędzia analizy danych statystycznych opracowane specjalnie dla sektora FMCG. Otrzymają Państwo odpowiedź na nurtujące pytania m.in.:

  • w jakich obszarach ograniczyć inwestycje marketingowe bez szkody dla zysków
  • jak planować budżet reklamowy w różnych kanałach komunikacji
  • która strategia marketingowa będzie optymalna

Podczas wydarzenia przedstawimy Państwu jak skutecznie wykorzystać rozwiązania modelowania oraz wskażemy rzetelne narzędzia, które umożliwiają optymalizację wydatków na marketing oraz estymację części przychodów generowanych przez strategię marketingową. Przedstawione zostaną sposoby wykorzystania ich zarówno w krótko- i długoterminowym planowaniu strategii biznesowej firmy.

Konferencja organizowana przez „Puls Biznesu” oraz partnera merytorycznego – innowacyjny dom mediowy OMD. Dowiedzą się Państwo, jak uczynić z marketingu prawdziwą inwestycję i jak rosnąć na konkurencyjnym rynku, osiągając lepsze efekty przy mniejszym budżecie.

Pokażemy w jaki sposób marketing oparty na analityce przynosi mierzalne korzyści i pozwala efektywniej alokować budżet marketingowy.

Udowodnimy, że przyszłość marketingu to oparcie go na twardych policzalnych danych.

Dowiedzą się Państwo m.in.:

  • jak wyliczyć stopę zwrotu z inwestycji w marketing
  • jak korzystać z modelowania ekonometrycznego przy budżetowaniu
  • jak w dzisiejszych mediach osiągać lepsze efekty przy mniejszych nakładach
  • jak dostosować strategię firmy do nowych tendencji w mediach
  • jak dobrać kanały komunikacji marketingowej w zależności od potrzeb konsumenta i potencjału produktu
  • jak skutecznie zarządzać procesem raportowania efektów kampanii

Wydarzenie polecamy w szczególności:

  • dyrektorom zarządzającym
  • dyrektorom, kierownikom, managerom marketingu
  • dyrektorom, kierownikom, managerom działów działów komunikacji i wsparcia sprzedaży
  • product managerom, brand managerom
  • osobom odpowiedzialnym za budżetowanie kampanii marketingowych w firmie
  • osobom odpowiedzialnym za badania marketingowe i ich wykorzystanie w strategii firmy

oraz wszystkim profesjonalistom śledzącym najnowsze rozwiązania w marketingu!

Zapraszamy do udziału w Warsztatach

Aneta Nitschke

Szczegółowe informacje:

tel.: (22) 333 97 77
fax: (22) 333 97 78
e-mail: szkolenia@pb.pl

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Aneta Nitschke

Project Manager

Miejsce

Redakcja Pulsu Biznesu ul. Kijowska 1, Warszawa


Warszawa

Patron Medialny