Optymalizacja współpracy sprzedaż- marketing celem podniesienia poziomu sprzedaży

Optymalizacja współpracy sprzedaż- marketing celem podniesienia poziomu sprzedaży

27 sierpnia 2020 / online

149 zł netto do 27 sierpnia

Cel

Od lat mówi się o konieczności współpracy Marketingu i Sprzedaży. Wiele zostało powiedziane, ale nadal mało zrobione w tym zakresie. Tymczasem narzędzia, którymi dysponujemy, tak podstawowe jak system CRM i Automatyzacji Marketingu, dają nam moc, jakiej wcześniej nie było. Moc zwiększenia sprzedaży, zwiększenia marży i zwiększenia zwrotu z inwestycji marketingowej (Tak! Marketing już dawno nie powinien być miejscem powstawania kosztów, a inwestycją, której zwrot można policzyć). Nasz webinar będzie o tym, jak współdziałać z Marketingiem, żeby ten potencjał wykorzystać do zwiększenia sprzedaży.

Wśród omawianych zagadnień m.in.:

  • Marketing jako inwestycja wspierająca sprzedaż, a nie koszt
  • Efektywna współpraca Marketingu i Sprzedaży
  • Budowanie strategii sprzedażowo-marketingowej
  • Wykorzystanie nowoczesnych narzędzi marketingowych w celu wsparcia sprzedaży
  • Co zrobić, żeby Marketing dostarczał wysokiej jakości leady
  • Jak ustawić proces od „leada do kontraktu”

 Dzięki webinarowi dowiesz się:

  • Jak stworzyć wspólne cele i zmotywować S&M do współpracy, aby zwiększyć sprzedaż
  • Jak zbudować strategię sprzedażowo-marketingową, aby zwiększyć sprzedaż najbardziej opłacalnych produktów/usług
  • Co zrobić, żeby Marketing dostarczał wysokiej jakości leady
  • Jak policzyć koszt pozyskania leada i zwrot z inwestycji marketingowej i wykorzystać te dane do optymalizacji wpływów ze sprzedaży

Webinar jest dla Ciebie idealny, jeśli:

  • Chcesz zwiększyć sprzedaż w swojej firmie
  • Chcesz sprzedawać na wyższej marży
  • Leady z Marketingu są słabej jakości
  • Marketing w Twojej firmie zdaje się nie rozumieć Sprzedaży

Do udziału zapraszamy przede wszystkim osoby zarządzające, reprezentantów działów sprzedaży, handlowych, ale i marketingu.

Zgłoś swój udział już dziś.

Program

Czwartek, 27 sierpnia

11:00 13:00

Optymalizacja współpracy sprzedaż- marketing celem podniesienia poziomu sprzedaży

  • dr n. ekon. Agnieszka Grostal, B2B Sales Development Consultant, Właściciel i partner zarządzający firmy Salents
  • Joanna Galuba, Konsultant ds. marketing automation i wdrożeń CRM B2B, firma Salents
  • Marketing jako inwestycja wspierająca sprzedaż, a nie koszt
  • Współpraca marketingu i sprzedaży. Od czego zacząć? Zasady efektywnej współpracy
  • Budowanie strategii sprzedażowo-marketingowej w celu zwiększania sprzedaży najbardziej opłacalnych produktów/usług
  • Wykorzystanie nowoczesnych narzędzi marketingowych w celu wsparcia sprzedaży
  • Co zrobić, żeby Marketing dostarczał wysokiej jakości leady
  • Jak ustawić proces od „leada do kontraktu”
  • Sesja pytań i odpowiedzi
  • 120 min.
online, ,

Prelegenci

  • Joanna Galuba

    Joanna Galuba

    Konsultant ds. marketing automation i wdrożeń CRM B2B, firma Salents
    Marketingiem w branżach B2B zajmuje się od 15 lat. Swoje doświadczenie zdobywała w branżach: maszynowej, IT, usługach dla biznesu i BHP. Tworzyła strategie marketingowe i procesy leadowe dla korporacji i firm rodzinnych. Wprowadzała marki na rynki Polski i Niemiec. Do sukcesów zaliczyć można stworzenie procesu leadowego dla firmy fińskiej, zatrudniającej ponad 20.000 pracowników, działającego we wszystkich jej europejskich oddziałach oraz osiągnięcie 80% udziału w nowych kontraktach leadów marketingowych 4 lata od wprowadzenia marki na rynek niemiecki. Od 7 lat kompetencje marketingowe łączy z pasją do procesów, ich układania i automatyzowania. Tworzy procesy leadowe od kontaktu do kontraktu, ustawia procesy automatyzacji, wspierające strategię firmy i cele marketingowo-sprzedażowe, a także współpracę między Marketingiem a Sprzedażą. Pracuje na systemach Sales Manago, Marketo, Hubspot i Sales Force.
  • dr n. ekon. Agnieszka Grostal

    dr n. ekon. Agnieszka Grostal

    B2B Sales Development Consultant, Właściciel i partner zarządzający firmy Salents
    Doradza firmom jak osiągać satysfakcjonujący wzrost sprzedaży m.in. poprzez: tworzenie i wdrażanie skutecznych strategii sprzedaży, przebudowanie procesów sprzedaży, by porządkowały pracę handlowców, aby mogli skoncentrować się przede wszystkim na osiąganiu wysokich wyników. Buduje komplementarne i skuteczne zespoły handlowców, tworzy systemy zarządzania sprzedażą, wdraża nowe technologie do zmaksymalizowania sprzedaży. Doświadczona ekspertka z ponad 18-letnim doświadczeniem w pracy w największych korporacjach krajowych i zagranicznych. Strateg sprzedaży zorientowana na wynik, która rozwija firmę wg. najlepszych i najnowocześniejszych standardów, stawia na jakość, ekspertyzę i skuteczność prowadzonych działań, lubi zmiany i dynamiczne otoczenie biznesowe. Zarządzała budżetem sprzedaży wynoszącym ponad 200 milionów dolarów i ogólnopolską siecią sprzedaży produktów finansowych dla wszystkich segmentów klientów B2B. Kierowała ponad 60-osobowym zespołem 60 doradców. W ciągu kilkunastu lat stworzyła, wdrożyła i zrealizowała skomplikowane strategie sprzedaży dla ponad 15 przedsiębiorstw. Pomogły one podnieść wyniki sprzedaży nawet o 40%. Doktor nauk ekonomicznych, absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Universite Paris II Pantheon Assas w Paryżu, wykładowca na wyższych uczelniach ekonomicznych.

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Ewelina Stęplewska
Ewelina Stęplewska

Project Manager

Współpraca marketingowa

Weronika Kuchta
Weronika Kuchta

Marketing Manager

149 zł netto do 27 sierpnia

Zarejestruj się