Outsourcing w praktyce

Outsourcing w praktyce

23 marca 2017 / Warszawa, Hotel Novotel Warszawa Airport, ul. 1 sierpnia 1

Outsourcing w praktyce
 / 23 marca 2017 / Warszawa

Cel

Jak powszechnie wiadomo, outsourcing nie służy jedynie ograniczaniu kosztów przedsiębiorstwa, ale umożliwia również koncentrację na kluczowych procesach firmy (core business). Może też wspierać w podnoszeniu jakości świadczonych usług oraz ich standaryzacji. A jest to jedynie część możliwych korzyści wynikających z ogromnego wachlarza usług outsourcingowych dostępnych obecnie na naszym rynku.

Podczas wrześniowego „Polskiego Forum Outsourcingu” – na którym gościliśmy dziesiątki managerów i które okazało się sporym sukcesem – wspominaliśmy, że branża ta jest jedną z najprężniej rozwijających się, zarówno w Polsce, jak i na całym świecie. Wiele firm z powodzeniem korzysta z tego typu rozwiązań, ale coraz liczniejsze grono managerów jest świadomych, że outsourcing, to też masa potencjalnych pułapek. Aby ich uniknąć i efektywnie realizować projekty outsourcingu oraz by potrafić wykorzystać cały potencjał tego narzędzia biznesowego, wymagana jest specjalistyczna wiedza oraz spore doświadczenie.

Projekt outsourcingu, to właściwe przygotowanie założeń i celów przedsięwzięcia, to opracowanie dobrej dokumentacji przetargowej oraz efektywne przeprowadzenie procesu wyboru oferenta z całej palety możliwości oferowanych przez rynek. To opracowanie solidnego projektu umowy i mądre jej negocjowanie. Wreszcie, to efektywne zarządzanie kontraktem outsourcingowym w całym cyklu jego życia oraz – o ile zajdzie taka konieczność – bezpieczne dla naszych operacji zakończenie umowy.

Jeśli planujesz realizację projektów outsourcingu lub już podpisałeś tego typu umowę, z której nie jesteś zadowolony, to masz dwie możliwości. Albo ryzykować i dalej uczyć się na własnych błędach, albo skorzystać z wiedzy najlepszych ekspertów rynku mających za sobą dziesiątki tego typu projektów, którzy doradzali w przedsięwzięciach outsourcingowych o wartości setek milionów złotych.

Zapraszamy na wyjątkowy warsztat, podczas którego przeprowadzimy Państwa, krok po kroku, przez cały cykl życia projektu outsourcingowego. Pokażemy najważniejsze jego aspekty oraz podpowiemy na co zwrócić szczególną uwagę przy jego przygotowywaniu i późniejszej realizacji.

Magdalena Marczak-Makowska,
Project Manager

Warsztat poprowadzą:

Podczas warsztatów:

Przedstawimy, jak należy budować strategie sourcingowe przedsiębiorstw
Dokładnie przejdziemy przez proces wyboru dostawcy usług outsourcingu
Omówimy zasady tworzenia solidnej umowy outsourcingowej, w tym tworzenie katalogu usług oraz modelu SLA
Zajmiemy się tematyką efektywnego zarządzania kontraktem outsourcingowym
Omówimy procesy renegocjacji i zamykania umów outsourcingowych, w tym tworzenie bezpiecznych exit planów

Warsztat skierowany jest do wszystkich osób odpowiedzialnych za przygotowanie i realizację nowych projektów outsourcingowych oraz prowadzenie istniejących umów, w tym:

Członków Zarządów
Dyrektorów i Kierowników Finansowych oraz Głównych Księgowych
Dyrektorów Strategicznych
Dyrektorów ds. Rozwoju Biznesu
Dyrektorów poszczególnych obszarów biznesowych w firmach, jak IT, HR, logistyka, zakupy i zaopatrzenie, marketing, prawo
Managerów kontraktów outsourcingowych

Do udziału zapraszamy również przedstawicieli administracji publicznej, specjalnych stref ekonomicznych, jednostek badawczo-rozwojowych, głównych inwestorów na polskim rynku.

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Magdalena Marczak

Project Manager

Miejsce

Hotel Novotel Warszawa Airport, ul. 1 sierpnia 1


Warszawa

Partner

Partner Merytoryczny

Patron Medialny