
Policz swój biznes w trudnych czasach
16 marca 2021 / online
1095 zł netto do 5 lutego (cena udziału online)
1495 zł netto do 16 marca (cena udziału online)
Cel
Covid i wywołane przez niego zmiany w życiu gospodarczym postrzegane są jako najważniejsze wyzwanie ostatnich lat. Wiele firm boryka się z koniecznością podejmowania strategicznych, często rewolucyjnych decyzji. Chcemy jasno pokazać jak podejmować je w oparciu o rzetelną analizę własnej sytuacji, ale i pewne godne polecenia wskazówki i rozwiązania, które stanowią wieloaspektowe wzmocnienie procesów decyzyjnych.
Celem konferencji jest przede wszystkim wskazanie jak spojrzeć na firmę w sposób analityczny i dstosowany do własnych potrzeb, bez podążania za trendami, które nie zawsze mogą być efektywne i celowe dla naszej organizacji.
W trakcie konferencji dowiesz się m.in.:
- jak działają Ci, którzy wychodzą z kryzysów zwycięsko
- jak szybko zmienić sposób działania organizacji i poszczególnych zespołów
- jaka jest przyszłość sprzedaży w formule call center
- jak pandemia wpłynęła na wyceny spółek
- w co powinna inwestowac firma, a na czym oszczędzać w kryzysie
- jakie są strategie skutecznej reorientacji firm w czasach pandemii
- czy zwalniać, zatrudniać lub utrzymać status quo?
Dzieki udziałowi zyskasz:
- nowe, ciekawe spojrzenie na podejmowanie działania
- podpowiedź jak spojrzeć na własną organizację w sposób najbardziej miarodajny
- wiedzę jak radzą sobie inni i co z tego można wykorzystać u siebie
- wieloaspektowe podejście do szacowania siły i stabilności firmy
- praktyczne umiejętności i narzędzia pozwalające podejmować najlepsze w danej sytuacji decyzje
W ramach konferencji zaprezentujemy następujące tematy:
- Rok z COVIDEM, trendy na rynku
- Zmiany organizacyjne w sytuacjach kryzysowych
- Szacowanie efektywności sprzedaży w obszarze Call Center
- Wyceny spółek w trudnych czasach
- W co powinna inwestowac firma, a na czym oszczedzać w kryzysie
- Optymalizacja polityki zatrudnienia
- Budowanie wartości w transakcjach M&A w dobie koronawirusa
- Strategie skutecznej reorientacji firm w czasach pandemii
Zapraszamy do zgłoszenia już dziś, w trakcie spotkania online omówimy kwestie ważne i istotne z perpektywy ochrony biznesu w czasach trudnych i niepewnych, dając praktyczne inspiracje i nowe pomysły jak policzyć siłę własnej firmy i szukać dla niej najlepszych rozwiązań.
Program
Wtorek, 16 marca
Przywitanie uczestników- Ewelina Stęplewska, Kierownik Projektu, Puls Biznesu
online, ,Rok z COVIDEM, trendy na rynku
- Cezary Koprowicz, Współtwórca i współwłaściciel KOPrOWICZ PR
- Polak bierze sprawy w swoje ręce - etatów ubywa, przybywa działalności gospodarczych
- Kto ucierpiał, kto widzi szansę - upadłości i nowe biznesy w Polsce
- Jak działali Ci, którzy wyszli zwycięsko
- Zwalniali? Będą zatrudniać? - wyniki ankiety InfoCredit
- 30 min.
Zmiany organizacyjne w sytuacjach kryzysowych – czyli jak szybko zmienić sposób działania organizacji i poszczególnych zespołów?
- Maciej Schab, Menedżer, doradca biznesowy, trener i wykładowca akademicki
Większość ludzi ceni sobie stałość i niezmienność otoczenia zawodowego. Niestety niezależne od woli pracowników różne i nieprzewidziane zdarzenia, a także dynamika rynku, powodują konieczność przeprowadzania zmian w organizacji pracy stanowisk, działów i całych organizacji. Wówczas poważne zmiany organizacyjne stanowią ważny element walki o utrzymanie pozycji rynkowej firmy, czy nawet jej obrony przed likwidacją. Zmiany te są zazwyczaj wdrażane w niesprzyjających, kryzysowych sytuacjach. Dzisiaj szczególnie często tego doświadczamy i szukamy odpowiedzi na pytanie jak zmieniać przedsiębiorstwo łącząc interes ekonomiczny właścicieli i potrzeby pracowników.
- Wprowadzenie
- Czynniki zewnętrzne i wewnętrzne powodujące konieczność wdrożenia poważnych zmian w organizacji
- System wczesnego ostrzegania o zbliżających się problemach w przedsiębiorstwie jako sygnał do wdrażania zmian
- Wdrażania zmian w organizacji – na co się przygotować?
- Kiedy mówimy o potrzebie poważnych zmian w organizacji?
- Główne bariery wewnętrzne i zewnętrzne blokujące szybkie wdrożenie zmian i sposoby na ich pokonanie
- Zmiany organizacyjne gdy nie ma już czasu na przekonywanie nieprzekonanych – wskazówki dla menedżerów wysokiego szczebla
- Wdrażania zmian w organizacji – etapy wdrażania
- Analiza i wybór głównych procesów oraz zasobów uczestniczących w projekcie wdrażania zmian organizacyjnych
- Etapy wdrażania zmian (krok za krokiem)
- Podsumowanie
- Sesja pytań i odpowiedzi, dyskusja
- Konkluzje końcowe
- 60 min.
Szacowanie efektywności sprzedaży w obszarze Call Center
- Marek Jadachowski, Dyrektor Zarządzający Call/Contact Center, POS Group
- Efektywność Call Center w okresie przed pandemią
- Efektywność Call Center w okresie pandemii
- Szanse v Zagrożenia dla sprzedaży
- Prognozy w oparciu o business case
- Przyszłość sprzedaży w oparciu o call center
- 30 min.
Przerwa
- 10 min.
Wyceny spółek w trudnych czasach
- Wojciech Kryński, FCCA, Jeden z założycieli i wspólnik Ground Frost
- Wpływ pandemii na wyceny - jakie parametry zmieniły się w wycenianiu spółek
- Kto jest beneficjentem, a kto ofiarą - wpływ zmian na różne branże
- Czy można mówić, że COVID to zdarzenie jednorazowe i nie ma wpływu?
- Kupować, sprzedawać?
- Czy wrócimy do normy? I czym będzie nowa norma
- 60 min.
W co powinna inwestować firma, a na czym oszczędzać w kryzysie
- Grzegorz Chłopek, Dyrektor Zarządzający, iWealth
- 40 min.
Przerwa
- 30 min.
Optymalizacja polityki zatrudnienia
- Tomasz Podwysocki, Compensation & Benefits Manager, Orbis
- Procesy firmowe a wielkość zatrudnienia
- Docelowa struktura organizacyjna
- Zwalniać, zatrudniać, czy utrzymać status quo?
- Kiedy HR podlega optymalizacji?
- 50 min.
Budowanie wartości w transakcjach M&A w dobie koronawirusa- Prawne aspekty nabycia oraz sprzedaży spółek (w tym portfelowych)
- Mirosław Metych, Partner, Head of M&A, Hoogells
- Czy w okresie pandemii transakcje M&A mogą kreować dodatkową wartość dla inwestorów
- Jakie sektory są beneficjentami obecnej sytuacji związanej z Covid-19
- Kluczowe szanse i ryzyka w transakcjach M&A w dobie koronawirusa, z perspektywy sell-side, buy-side oraz podmiotu nabywanego
- Covid-19 a Transakcje M&A z perspektywy podmiotów finansujących (banków) oraz firm inwestycyjnych
- Koronawirus a timing wyjścia z inwestycji – aspekty formalnoprawne
- 40 min.
Przerwa
- 10 min.
Strategie skutecznej reorientacji firm w czasach pandemii
- Kazimierz F. Nalepa, Właściciel i ekspert TMTgroup
Pandemia stworzyła liczne zagrożenia, ale także ciekawe szanse dla biznesu. Firmy muszą się szybko przeorientować aby funkcjonować dobrze zarówno w tradycyjnych warunkach jak i pandemicznych. Od kierownictwa firmy zależy to, jak szybko zmodyfikuje ono swój dotychczasowy model biznesu tak, aby sprawdzał się w każdych warunkach zewnętrznych. Podczas wystąpienia pokażemy główne postawy i strategie biznesowe w obecnych czasach oraz ich konsekwencje. Omówimy cztery kluczowe wymiary, od których zależy taka reorientacja biznesu, która zapewnia rozwój, bezpieczeństwo i zyski. Uczestnicy wypełnią anonimowo swój arkusz oceny gotowości firmy na skuteczne działanie i zyski w czasach pandemii. Istnieje możliwość indywidualnych konsultacji z trenerem po konferencji w zakresie wypełnionego podczas zajęć arkusza.
- 60 min.
Zakończenie konferencji
online, ,Prelegenci
-
Grzegorz Chłopek
Dyrektor Zarządzający, iWealth
-
Marek Jadachowski
Dyrektor Zarządzający Call/Contact Center, POS Group
-
Cezary Koprowicz
Współtwórca i współwłaściciel KOPrOWICZ PR
-
Wojciech Kryński
FCCA, Jeden z założycieli i wspólnik Ground Frost
-
Mirosław Metych
Partner, Head of M&A, Hoogells
-
Kazimierz F. Nalepa
Właściciel i ekspert TMTgroup
-
Tomasz Podwysocki
Compensation & Benefits Manager, Orbis
-
Maciej Schab
Menedżer, doradca biznesowy, trener i wykładowca akademicki
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?
Lata doświadczenia
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..
Profesjonalizm w każdym calu
W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..
Tysiące zadowolonych klientów
Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..
ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT
OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW
MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM
Kontakt
Miejsce
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- konferencje@pb.pl
- PB konferencje
Szczegółowa lokalizacja wkrótce
online
1095 zł netto do 5 lutego
Zarejestruj sięPrzeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy