Policz swój biznes w trudnych czasach

Policz swój biznes w trudnych czasach

16 marca 2021 / online

1095 zł netto do 5 lutego (cena udziału online)

1495 zł netto do 16 marca (cena udziału online)

Cel

Covid i wywołane przez niego zmiany w życiu gospodarczym postrzegane są jako najważniejsze wyzwanie ostatnich lat. Wiele firm boryka się z koniecznością podejmowania strategicznych, często rewolucyjnych decyzji. Chcemy jasno pokazać jak podejmować je w oparciu o rzetelną analizę własnej sytuacji, ale i pewne godne polecenia wskazówki i rozwiązania, które stanowią wieloaspektowe wzmocnienie procesów decyzyjnych.

Celem konferencji jest przede wszystkim wskazanie jak spojrzeć na firmę w sposób analityczny i dstosowany do własnych potrzeb, bez podążania za trendami, które nie zawsze mogą być efektywne i celowe dla naszej organizacji.

W trakcie konferencji dowiesz się m.in.:

  • jak działają Ci, którzy wychodzą z kryzysów zwycięsko
  • jak szybko zmienić sposób działania organizacji i poszczególnych zespołów
  • jaka jest przyszłość sprzedaży w formule call center
  • jak pandemia wpłynęła na wyceny spółek
  • w co powinna inwestowac firma, a na czym oszczędzać w kryzysie
  • jakie są strategie skutecznej reorientacji firm w czasach pandemii
  • czy zwalniać, zatrudniać lub utrzymać status quo?

Dzieki udziałowi zyskasz:

  • nowe, ciekawe spojrzenie na podejmowanie działania
  • podpowiedź jak spojrzeć na własną organizację w sposób najbardziej miarodajny
  • wiedzę jak radzą sobie inni i co z tego można wykorzystać u siebie
  • wieloaspektowe podejście do szacowania siły i stabilności firmy
  • praktyczne umiejętności i narzędzia pozwalające podejmować najlepsze w danej sytuacji decyzje

W ramach konferencji zaprezentujemy następujące tematy:

  • Rok z COVIDEM, trendy na rynku
  • Zmiany organizacyjne w sytuacjach kryzysowych 
  • Szacowanie efektywności sprzedaży w obszarze Call Center
  • Wyceny spółek w trudnych czasach
  • W co powinna inwestowac firma, a na czym oszczedzać w kryzysie
  • Optymalizacja polityki zatrudnienia
  • Budowanie wartości w transakcjach M&A w dobie koronawirusa
  • Strategie skutecznej reorientacji firm w czasach pandemii

Zapraszamy do zgłoszenia już dziś, w trakcie spotkania online omówimy kwestie ważne i istotne z perpektywy ochrony biznesu w czasach trudnych i niepewnych, dając praktyczne inspiracje i nowe pomysły jak policzyć siłę własnej firmy i szukać dla niej najlepszych rozwiązań.

Program

Wtorek, 16 marca

08:55

Przywitanie uczestników- Ewelina Stęplewska, Kierownik Projektu, Puls Biznesu

online, ,
09:00 09:30

Rok z COVIDEM, trendy na rynku

  • Cezary Koprowicz, Współtwórca i współwłaściciel KOPrOWICZ PR
  • Polak bierze sprawy w swoje ręce - etatów ubywa, przybywa działalności gospodarczych
  • Kto ucierpiał, kto widzi szansę - upadłości i nowe biznesy w Polsce
  • Jak działali Ci, którzy wyszli zwycięsko
  • Zwalniali? Będą zatrudniać? - wyniki ankiety InfoCredit


  • 30 min.
online, ,
09:30 10:30

Zmiany organizacyjne w sytuacjach kryzysowych – czyli jak szybko zmienić sposób działania organizacji i poszczególnych zespołów?

  • Maciej Schab, Menedżer, doradca biznesowy, trener i wykładowca akademicki

Większość ludzi ceni sobie stałość i niezmienność otoczenia zawodowego. Niestety niezależne od woli pracowników różne i nieprzewidziane zdarzenia, a także dynamika rynku, powodują konieczność przeprowadzania zmian w organizacji pracy stanowisk, działów i całych organizacji. Wówczas poważne zmiany organizacyjne stanowią ważny element walki o utrzymanie pozycji rynkowej firmy, czy nawet jej obrony przed likwidacją. Zmiany te są zazwyczaj wdrażane w niesprzyjających, kryzysowych sytuacjach. Dzisiaj szczególnie często tego doświadczamy i szukamy odpowiedzi na pytanie jak zmieniać przedsiębiorstwo łącząc interes ekonomiczny właścicieli i potrzeby pracowników. 

  • Wprowadzenie
  • Czynniki zewnętrzne i wewnętrzne powodujące konieczność wdrożenia poważnych zmian w organizacji
  • System wczesnego ostrzegania o zbliżających się problemach w przedsiębiorstwie jako sygnał do wdrażania zmian
  • Wdrażania zmian w organizacji – na co się przygotować?
  • Kiedy mówimy o potrzebie poważnych zmian w organizacji?
  • Główne bariery wewnętrzne i zewnętrzne blokujące szybkie wdrożenie zmian i sposoby na ich pokonanie
  • Zmiany organizacyjne gdy nie ma już czasu na przekonywanie nieprzekonanych – wskazówki dla menedżerów wysokiego szczebla
  • Wdrażania zmian w organizacji – etapy wdrażania
  • Analiza i wybór głównych procesów oraz zasobów uczestniczących w projekcie wdrażania zmian organizacyjnych
  • Etapy wdrażania zmian (krok za krokiem)
  • Podsumowanie
  • Sesja pytań i odpowiedzi, dyskusja
  • Konkluzje końcowe
  • 60 min.
online, ,
10:30 11:00

Szacowanie efektywności sprzedaży w obszarze Call Center

  • Marek Jadachowski, Dyrektor Zarządzający Call/Contact Center, POS Group
  • Efektywność Call Center w okresie przed pandemią
  • Efektywność Call Center w okresie pandemii
  • Szanse v Zagrożenia dla sprzedaży 
  • Prognozy w oparciu o business case
  • Przyszłość sprzedaży w oparciu o call center


  • 30 min.
online, ,
11:00 11:10

Przerwa

  • 10 min.
online, ,
11:10 12:10

Wyceny spółek w trudnych czasach

  • Wojciech Kryński, FCCA, Jeden z założycieli i wspólnik Ground Frost
  • Wpływ pandemii na wyceny - jakie parametry zmieniły się w wycenianiu spółek
  • Kto jest beneficjentem, a kto ofiarą - wpływ zmian na różne branże
  • Czy można mówić, że COVID to zdarzenie jednorazowe i nie ma wpływu?
  • Kupować, sprzedawać?
  • Czy wrócimy do normy? I czym będzie nowa norma


  • 60 min.
online, ,
12:10 12:50

W co powinna inwestować firma, a na czym oszczędzać w kryzysie

  • Grzegorz Chłopek, Dyrektor Zarządzający, iWealth
  • 40 min.
online, ,
12:50 13:20

Przerwa

  • 30 min.
online, ,
13:20 14:10

Optymalizacja polityki zatrudnienia

  • Tomasz Podwysocki, Compensation & Benefits Manager, Orbis
  • Procesy firmowe a wielkość zatrudnienia
  • Docelowa struktura organizacyjna
  • Zwalniać, zatrudniać, czy utrzymać status quo?
  • Kiedy HR podlega optymalizacji?


  • 50 min.
online, ,
14:10 14:50

Budowanie wartości w transakcjach M&A w dobie koronawirusa- Prawne aspekty nabycia oraz sprzedaży spółek (w tym portfelowych)

  • Mirosław Metych, Partner, Head of M&A, Hoogells
  • Czy w okresie pandemii transakcje M&A mogą kreować dodatkową wartość dla inwestorów
  • Jakie sektory są beneficjentami obecnej sytuacji związanej z Covid-19
  • Kluczowe szanse i ryzyka w transakcjach M&A w dobie koronawirusa, z perspektywy sell-side, buy-side oraz podmiotu nabywanego
  • Covid-19 a Transakcje M&A z perspektywy podmiotów finansujących (banków) oraz firm inwestycyjnych
  • Koronawirus a timing wyjścia z inwestycji – aspekty formalnoprawne


  • 40 min.
online, ,
14:50 15:00

Przerwa

  • 10 min.
online, ,
15:00 16:00

Strategie skutecznej reorientacji firm w czasach pandemii

  • Kazimierz F. Nalepa, Właściciel i ekspert TMTgroup

Pandemia stworzyła liczne zagrożenia, ale także ciekawe szanse dla biznesu. Firmy muszą się szybko przeorientować aby funkcjonować dobrze zarówno w tradycyjnych warunkach jak i pandemicznych. Od kierownictwa firmy zależy to, jak szybko zmodyfikuje ono swój dotychczasowy model biznesu tak, aby sprawdzał się w każdych warunkach zewnętrznych. Podczas wystąpienia pokażemy główne postawy i strategie biznesowe w obecnych czasach oraz ich konsekwencje. Omówimy cztery kluczowe wymiary, od których zależy taka reorientacja biznesu, która zapewnia rozwój, bezpieczeństwo i zyski. Uczestnicy wypełnią anonimowo swój arkusz oceny gotowości firmy na skuteczne działanie i zyski w czasach pandemii. Istnieje możliwość indywidualnych konsultacji z trenerem po konferencji w zakresie wypełnionego podczas zajęć arkusza.

  • 60 min.
online, ,
16:00

Zakończenie konferencji

online, ,

Prelegenci

  • Grzegorz Chłopek

    Grzegorz Chłopek

    Dyrektor Zarządzający, iWealth
  • Marek Jadachowski

    Marek Jadachowski

    Dyrektor Zarządzający Call/Contact Center, POS Group
  • Cezary Koprowicz

    Cezary Koprowicz

    Współtwórca i współwłaściciel KOPrOWICZ PR
  • Wojciech Kryński

    Wojciech Kryński

    FCCA, Jeden z założycieli i wspólnik Ground Frost
  • Mirosław Metych

    Mirosław Metych

    Partner, Head of M&A, Hoogells
  • Kazimierz F. Nalepa

    Kazimierz F. Nalepa

    Właściciel i ekspert TMTgroup
  • Tomasz Podwysocki

    Tomasz Podwysocki

    Compensation & Benefits Manager, Orbis
  • Maciej Schab

    Maciej Schab

    Menedżer, doradca biznesowy, trener i wykładowca akademicki

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Ewelina Stęplewska
Ewelina Stęplewska

Project Manager

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


online

1095 zł netto do 5 lutego

Zarejestruj się