PR Forum 2015

PR Forum 2015

23 października 2015 / Warszawa, The Westin Hotel

PR Forum 2015
 / 23 października 2015 / Warszawa

Cel

Szanowni Państwo,

Mamy przyjemność zaprosić do udziału w PR FORUM 2015.

W tym roku zmierzymy się z wyzwaniami, do jakich obliguje nas nowy PR w firmach, w szczególności:

Jak tradycyjny PR odnajduje się w dobie social mediów? Czy jest fundamentem dla nowoczesnego podejścia? Gdzie jest złoty środek pomiędzy sprawdzonym, merytorycznym warsztatem a nowymi technologiami i nowatorskim podejściem do kreowania wizerunku? Jak współcześnie mierzyć efektywność działań PR aby odnieść założone cele? Jak przygotować odpowiedni mix medialny? Co oznaczają właściwe proporcje i integracja w mediach? Jak kształtować adekwatny wizerunek medialny?

Bliższe szczegóły dotyczące poszczególnych tematów i prelegentów już wkrótce!

Wszelkie pytania dotyczące meritum lub inspirujące propozycje poprosimy przesyłać na adres: info@zfpr.pl lub a.wereszka@pb.pl

PR Forum to wydarzenie dedykowane:

  • Przedstawicielom Kadry Zarządzającej
  • Dyrektorom i Kierownikom działów PR
  • Rzecznikom Prasowym
  • Specjalistom ds. PR
  • Kierownikom Komunikacji Wewnętrznej
  • Osobom zajmującym się komunikacją w firmach, instytucjach i agencjach PR
  • Osobom odpowiadającym w firmie za wizerunek, promocję, public relations, marketing
  • Przedstawicielom Agencji PR

Zapraszamy do udziału!

Aneta Wereszka
project manager w Pulsie Biznesu
a.wereszka@pb.pl
Barbara Pałdyna
dyrektor biura w Związku Firm Public Relations
barbara.paldyna@zfpr.pl

---------------------------------------------------------------------------------------
O Współorganizatorze:

Związek Firm Public Relations powstał jako reprezentacja branży profesjonalnych usług PR w Polsce i aktualnie zrzesza 38 agencji. Jest członkiem Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych Lewiatan i Międzynarodowej Organizacji Konsultantów do Spraw Komunikacji. Posiada także porozumienie o współpracy z Międzynarodowym Stowarzyszeniem Public Relations.

Celem działalności Związku jest:
  • ochrona praw i interesów zrzeszonych w nim członków
  • reprezentowanie ich wobec organów państwowych i instytucji
  • umacnianie pozycji zawodu specjalisty Public Relations oraz edukacja i rozpowszechnianie wiedzy na temat PR
Obszarem szczególnego zainteresowania Związku jest budowanie profesjonalnego dialogu między branżą PR i mediami. ZFPR realizuje badania na temat relacji między tymi dwoma środowiskami, organizuje spotkania konsultantów PR z czołowymi dziennikarzami i prezentuje mediom studia przypadków PR.
Związek jest organizatorem konkursu ZŁOTE SPINACZE, promującego najlepsze projekty z dziedziny PR.
ZFPR prowadzi również szkolenia na podstawie programu London School of Public Relations.

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Aneta Wereszka

Product Manager

Miejsce

The Westin Hotel


Warszawa

Współorganizator

Patron