Praktyczne aspekty funkcjonowania ustawy refundacyjnej

Praktyczne aspekty funkcjonowania ustawy refundacyjnej

Praktyczne aspekty funkcjonowania ustawy refundacyjnej
 / 16 ‑ 17 lutego 2012 / Warszawa

Cel

W programie m.in.:

  • Rynek po wprowadzeniu nowej ustawy refundacyjnej - wpływ zapisów ustawy na polski przemysł farmaceutyczny
  • Zmiany w zakresie aktywności promocyjnych i marketingowych wynikające z ustawy refundacyjnej
  • Dystrybucja bezpośrednia – szanse i zagrożenia w nowych realiach prawnych
  • Nowe grupy limitowe, nowe ceny, nowa rzeczywistość
  • Zakaz reklamy aptek – granice i sankcje za naruszenie


Temperatura dyskusji na temat zmian wprowadzanych ustawą w ostatnich miesiącach sięgała wrzenia – jak dziś, miesiąc po wejściu w życie najbardziej kontrowersyjnych w ostatnich latach przepisów wygląda polski przemysł farmaceutyczny, co się wydarzy w kolejnych miesiącach?


Przyjdź i dowiedz się:

  • Jakie są pierwsze doświadczenia z negocjacji - jak wyglądają nowe grupy limitowe, nowe ceny
  • Jakie są konsekwencje usztywnienia cen i marż dla możliwości prowadzenia działań promocyjnych
  • Jak prowadzić biznes w obliczu nowych restrykcji i ograniczeń
  • Jak poradziliśmy sobie z zakazem reklam? Jaki model marketingu wybrać?
  • Czy dystrybucja bezpośrednia to panaceum na ograniczenia nałożone ustawą
  • Jakie zmiany musimy wprowadzić w rozliczeniach VAT, jak uchronić się przed paybackiem

Do udziału w Warsztatach zapraszamy:


Osoby na co dzień zajmujące się refundacją i rejestracją leków w firmach farmaceutycznych, a także przedstawicieli aptek oraz hurtowni i firm dystrybuujących leki

  • Prezesów, Dyrektorów Zarządzających
  • Dyrektorów i pracowników działów prawnych oraz compliance
  • Dyrektorów medycznych
  • Dyrektorów i Koordynatorów ds. Refundacji
  • Kierowników działów rozwoju i strategii
  • Dyrektorów marketingu, pracowników działów marketingu: product, group, brand managerów
  • Dyrektorów handlowych i sprzedaży, pracowników działów sprzedaży, trade, sales managerów
  • Przedstawicieli działów Market Access
  • Przedstawicieli hurtowni farmaceutycznych oraz aptek
  • Kancelarie prawne specjalizujące się w prawie farmaceutycznym
  • Firmy działające na zlecenie przedsiębiorstw farmaceutycznych, agencje reklamowe oraz firmy badawcze obsługujące branżę farmaceutyczną

Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat potwierdzający udział
w Warsztatach.

Serdecznie zapraszam Państwa do udziału w Warsztatach

Renata Grzeszczak - Project Manager

Szczegółowe informacje:
tel.(22) 333 97 77
fax.(22) 333 97 78
e-mail: info@informedia-polska.pl

Zapraszamy do współpracy w zakresie Promocji, Reklamy, Sponsoringu:


Dział Sponsoringu
e-mail: sponsoring@informedia-polska.pl

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Miejsce

Hotel Radisson Blu Centrum ul. Grzybowska 24


Warszawa

Patron Medialny