
Prawne regulacje Public Relations
Cel
Szanowni Państwo,
prawne regulacje działań public relations to temat, który wielokrotnie pojawia się na kolegiach redakcyjnych, w rozmowach z przedstawicielami agencji, a także w dyskusjach przy kawie pracowników branży. Na co możemy sobie pozwolić? Jakie są ramy odpowiedzialności dziennikarza? Na co redakcja nigdy się nie zgodzi - takie pytania pojawiają się wielokrotnie.
Wyciągając wnioski z powyższych wątpliwości zapraszamy Państwa na wyjątkową konferencję, w całości poświęconą ramom prawnym branży public relations. Do przygotowania prelekcji zaprosiliśmy jedną z najbardziej profesjonalnych i jednocześnie rozpoznawalnych polskich kancelarii - LSW Leśnodorski, Ślusarek i Wspólnicy.
Podczas całodniowej konferencji przyjrzymy się podstawowym aktom prawnym, przedstawimy regulacje dotyczące lokowania produktu i marki w mediach, ale również wyzwaniom związanym z mediami społecznościowymi. Zastanowimy się zarówno nad możliwościami, jak i zagrożeniami związanymi z łatwością publikacji materiałów na Facebooku, Twitterze czy Instagramie. Odpowiadając na Państwa sugestie, konferencję zakończymy wykładem dotyczącym organizacji konkursów - jak ustrzec się przed ewentualnymi odwołaniami?
Mamy nadzieję, że nasza propozycja wzbudzi Państwa zainteresowanie. Jesteśmy również otwarci na sugestie, w razie pytań, chęci poruszenia konkretnych zagadnień - proszę o kontakt.
Serdecznie zapraszam,
Marcin Dobrowolski
Puls Biznesu
[email protected]
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?
ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT
OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW
MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM
Kontakt
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Miejsce
Giełda Papierów Wartościowych, ul. Książęca 4, sala Catalyst
Warszawa
Przeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy