Prawnicy przedsiębiorstw w dobie wyzwań

Żyjemy w czasach obiektywnie trudnych, przełomowych, wręcz apokaliptycznych. Zmęczeni pandemią marzyliśmy o stabilizacji, uspokojeniu, stagnacji kojarzącej się z brakiem szybkich, rewolucyjnych zmian.

Chcieliśmy nie być zaskakiwani. Niestety po trudnym doświadczeniu covid, świat wkroczył w erę konfliktu wojennego, który rozgrywa się u naszych Sąsiadów. Zmieniło się w zasadzie wszystko, nasz nastrój - od lęku po przekształcenie go w niesamowite wsparcie udzielane przez firmy i osoby prywatne. W Polsce i na świecie zaszły istotne zmiany społeczne mające wielki wpływ na gospodarkę i biznes. Nie ma firmy, która nie zmieniłaby swojego sposobu funkcjonowania, przed, którą nie stanęłyby wielkie wyzwania, trudne wybory, przełomowe decyzje, mniejsze i większe dylematy.

O tym wszystkim powiemy podczas XV Forum Dyrektorów Działów Prawnych, które odbędzie się 22-23 września w Warszawie.

Praca prawnika niemal jak przez kalkę odzwierciedla to co dzieje się w życiu.

Podczas wydarzenia prelegenci opowiedzą m.in. :

  • jak reagować w obliczu kryzysu zewnętrznego,
  • jak szacować ryzyka i jak je należycie ocenić,
  • najnowsze wyzwania dla pracodawców wobec kryzysu migracyjnego,
  • czy zmiany w dziale prawnym są koniecznością czy fanaberią i jak przekonywać do nich zespół,
  • jak zbudować zespół prawny od podstaw,
  • jak budować swoją pozycję w branży prawnej,
  • jak do tej pory teoretyczny zapis o sile wyższej stał się czymś realnym,
  • jak wyglądać będą teraz kontakty i kontrakty międzynarodowe.

Odpowiadając na największe wyzwanie zawodowe Prawnika, jakim jest konieczność ciągłego samodoskonalenia, zapraszamy do udziału w Forum - miejscu idealnym do wymiany idei, pogladów i dobrych praktyk.

Wśród case studies m. in.:

OKNOPLAST, KGHM Polska Miedź, MAN Truck & Bus, Polska Grupa Farmaceutyczna, Kompania Piwowarska, Bank Pocztowy, PKP Energetyka, RTV Euro AGD, CCC, Alior Bank i Johnson & Johnson.

Partnerami wydarzenia są: Clifford Chance oraz Sołtysiński Kawecki & Szlęzak.

Patronem wydarzenia jest: Polskie Stowarzyszenie Prawników Przedsiębiorstw

Zgłoś udział w wydarzeniu już dziś >>

Newsletter konferencje.pb.pl
Informacje o konferencjach, warsztatach, webinarach oraz promocjach. 10% rabatu na każde wydarzenie. Dostęp do wiedzy klasy biznes.
ZAPISZ MNIE
×
Newsletter konferencje.pb.pl
autor: Mateusz Stempak
Ostatnia środa miesiąca
Informacje o konferencjach, warsztatach, webinarach oraz promocjach. 10% rabatu na każde wydarzenie. Dostęp do wiedzy klasy biznes.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: [email protected] W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: [email protected] Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej.

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż.

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników.