Pricing management

Pricing management

11 ‑ 12 października 2011 / Warszawa, Hotel Hyatt

Pricing management
 / 11 ‑ 12 października 2011 / Warszawa

Cel

W PROGRAMIE M.IN::

  • Jak wdrożenie efektywnej polityki cenowej poprawia wyniki finansowe firmy
  • Co wpływa na wrażliwość konsumentów na ceny i promocje – którą strategię wybrać
  • Jak zarządzać marżą na gwałtownie zmieniającym się rynku surowców
  • Czy ceny w kanale internetowym powinny być niższe niż w realu
  • Jak prawo ogranicza organizację akcji promocyjnych i jaki ma wpływ na ceny

DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ W SYMPOZJUM:

  • Z jednej strony managerowie chcą maksymalizować marże, zwiększać zyski i ostatecznie zwiększać wartość dla akcjonariuszy. Z drugiej zaś strony niewiele przedsiębiorstw koncentruje uwagę na naprawdę skutecznych sposobach osiągnięcia tych celów. Poprawa efektywności polityki cenowej okazuje się być najbardziej skutecznym narzędziem zwiększenia zysków bez konieczności dodatkowych inwestycji.
  • Podczas Sympozjum od zaproszonych praktyków reprezentujących m.in.: Winezja.pl, Unilever, Makro Cash&Carry, ENERGA-OBRÓT SA dowiedzą się Państwo jaką rolę pełni polityka cenowa w działaniach strategicznych firmy, jak zabezpieczyć się przed ryzykiem zmiany cen towarów importowanych, czy i kiedy można sugerować ceny sprzedaży detaliście, jak zgodnie z prawem prowadzić kampanię marketingową grając ceną.
  • Spotkanie wzbogaci dyskusja panelowa z udziałem ekspertów, której tematem przewodnim będzie porównanie polityki cenowej w Internecie i kanałach tradycyjnych.

KTO POWINIEN WZIĄĆ UDZIAŁ:
Sympozjum kierujemy do wszystkich przedstawicieli firm odpowiedzialnych i mających wpływ na politykę cenową w firmie m.in.: pricing managerów, kierowników ds. strategii cenowych, prezesów, członków zarządu, dyrektorów zarządzających, dyrektorów strategicznych, marketingu i sprzedaży, analityków, kierowników w dziedzinie product management, category management, kierowników ds. zakupów, analiz, finansów oraz prawa.

Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat potwierdzający udział w konferencji.

Zapraszam do udziału w Sympozjum
Aneta Stępniak - Project Manager

Szczegółowe informacje:
tel. +48 22 333 97 77
fax +48 22 333 97 78
e-mail: info@informedia-polska.pl

Zapraszamy do współpracy w zakresie Promocji, Reklamy, Sponsoringu:

Dział Sponsoringu
tel. +48 22 333 97 87
fax +48 22 333 97 78
e-mail: sponsoring@informedia-polska.pl

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Miejsce

Hotel Hyatt


Warszawa

Patron Medialny