Pricing power w branży dóbr konsumenckich

Pricing power w branży dóbr konsumenckich

Pricing power w branży dóbr konsumenckich
 / 22 marca 2018 / Warszawa

Cel

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszam Państwa na warsztaty "Pricing power w branży dóbr konsumenckich", które odbędą się w Warszawie.

Firmy działające w branży dóbr konsumenckich, na co dzień spotykają coraz więcej wyzwań, które zagrażają stabilności ich przychodów i rentowności:

  • Postępująca konsolidacja rynku i dynamiczny rozwój kanału online
  • Rosnąca pozycja marek własnych
  • Postępująca intensyfikacja akcji promocyjnych
  • Zmiana trendów zakupowych i wzrost znaczenia aspektu convenience
  • Większa przejrzystość cen i ewolucja tzw. „sprytnych konsumentów”
  • Rosnąca rola poza-produktowej wartości oferty.


Skuteczna odpowiedź firm na te i inne wyzwania branży to skuteczna polityka cenowa i profesjonalne zarządzanie cenami. Firmy świadome znaczenia pricingu dla zapewnienia stabilności przychodów i zysków nieustannie doskonalą swoje kompetencje w tym obszarze, przez co wypracowują znaczną przewagę konkurencyjną w stosunku do innych graczy w branży.

Zapraszamy na praktyczny warsztat „Pricing power w branży dóbr konsumenckich”, podczas którego eksperci firmy Simon-Kucher & Partners, firmy powszechnie uznawanej za światowego lidera doradztwa cenowego, podzielą się z uczestnikami swoim doświadczeniem z obszaru efektywnych podejść do przeciwstawiania się aktualnym wyzwaniom w branży dóbr konsumenckich.

Zapraszam do udziału,

Aldona Mlonek
Project Manager



Do udziału w warsztatach zapraszamy przede wszystkim:

  • Prezesów, V-c prezesów, członków zarządu odpowiedzialnych za marketing, sprzedaż, produkty, markę, pricing
  • Dyrektorów sprzedaży, marketingu, produktu, z obszaru zarządzania przychodami, pricingu
  • Managerów ds. marketingu, pricingu, sprzedaży, zarządzania przychodami, marketingu.


O Partnerze

Simon-Kucher & Partners

Globalna firma doradcza specjalizująca się w strategii, marketingu, zarządzaniu cenami (pricing) oraz doskonaleniu sprzedaży (sales excellence). Od 1985 roku firma koncentruje się na pomaganiu firmom w zwiększaniu zyskowności i przychodów (Top Line Power). Obecnie w firmie pracuje ponad 1000 konsultantów w 34 biurach na świecie. Simon-Kucher & Partners jest powszechnie uznawana za światowego lidera doradztwa cenowego (pricing). Ekonomiści i menedżerowie na całym świecie cenią i uznają przywództwo intelektualne firmy Simon-Kucher & Partners w zakresie zarządzania cenami.


Ratunkiem zarządzanie ceną

Pb.pl 2016-09-16

Co druga firma jest zaangażowana w wojnę cenową, a 80 proc. przedsiębiorców odczuwa presję dotyczącą rynkowych stawek.
Coraz silniejsza konkurencja ze strony tanich dostawców, a także większa chęć negocjacji ceny przez klientów — to jedne z powodów rosnącej presji cenowej, która jest widoczna w każdej branży (…)
Co więcej, aż 49 proc. przedsiębiorstw biorących udział w badaniu przyznaje, że są aktywnie zaangażowani w wojnę cenową. Firmom bardzo trudno jest poprawić poziom marżowości — zaledwie sześć na dziesięć firm przyznaje, że udało im się to w ciągu ostatniego roku (…)

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Aldona Mlonek
Aldona Mlonek

Project Manager

Miejsce

Novotel Airport (ul. 1 Sierpnia 1, Warszawa)


Warszawa

Partner