Pricing: psychologia cen

Pricing: psychologia cen

Pricing: psychologia cen
 / 11 października 2016 / Warszawa

Cel

Czy wiesz, co wpływa na decyzje zakupowe Twoich Klientów? Czy znasz kluczowe zasady pricingu i komunikowania marki poprzez cenę? Zapraszamy do udziału w warsztacie, podczas którego poznasz kluczowe techniki pricingowe, zapoznasz się z zasadami ekonomii behawioralnej, a także psychologii i jej znaczeniu na proces decyzyjny. Gwarantujemy, że zdobytą wiedzę będziesz mógł wykorzystać tak, by wpłynąć na decyzje zakupowe swoich klientów. Zapoznamy Cię z mechanizmami postrzegania cen oraz psychologią ekonomiczną, a przedstawione przykłady pokażą, jak skutecznie wyróżnić swoje produkty właściwie przedstawioną ceną.

Podczas warsztatu dowiesz się:

  • jakie są kluczowe taktyki pricingowe
  • na czym polega wykorzystanie kognitywnych zachowań konsumentów,
  • o mechanizmach behawioralnych, które warunkują podejmowanie decyzji zakupowych,
  • jak opracować cennik, by był on skuteczny,
  • czy można wpływać na akceptację cen swoich produktów czy usług i jak to robić.

Najistotniejsze zagadnienia z zakresu pricingu, które zgłębimy podczas warsztatu:
  • Proces zakupu vs konsument
  • Na czym polega klasyczny model EKB i jakie ma znaczenie w strategii pricingowej?
  • Nieświadome decyzje zakupowe
  • Czym jest paradoks wyboru?
  • Za co klienci płacą chętniej?
  • Cena jakości – jakość ceny
  • Wartość produktu a jego cena
  • Jak właściwie prezentować cenę?
  • Znaczenie końcówek cen: .00, .99, .95
  • Jak komunikować cenę promocyjną?
  • Kognitywne zachowania konsumentów
  • Kluczowe taktyki pricingowe
  • Jakie są postawy wobec pieniądza
  • Etyka pieniądza

Do udziału w warsztacie zapraszamy przede wszystkim:
  • Pricing Managerów
  • Brand Managerów i Product Managerów
  • Dyrektorów i Managerów Marketingu
  • Dyrektorów i Managerów Sprzedaży
  • Specjalistów ds. controlingu oraz finansów
  • Osoby odpowiedzialne za kształtowanie polityki cenowej


Z chęcią odpowiem na pytania dotyczące warsztatu!
Rafał Szary
Project Manager
r.szary@pb.pl



PATRON MERYTORYCZNY: pricingLAB
Jesteśmy firmą consultingową specjalizującą się wyłącznie w PRICINGU. Naszą misją jest zdecydowany wzrost zyskowności naszych klientów poprzez optymalizację cen. Naszych klientów wspieramy poprzez realizację procesów PRICINGOWYCH takich jak: analizy i badania cenowe, monitoringi cenowe, doradztwo w zakresie: strategii cenowych, wyznaczanie optymalnych cen, modeli cenowych oraz skutecznej komunikacji cen. Jesteśmy interdyscyplinarnym zespołem doświadczonych ekspertów w dziedzinie sprzedaży, marketingu, statystyki matematycznej, psychologii oraz ekonomii behawioralnej. Badamy i modelujemy – tak jak w laboratorium – w jaki sposób optymalnie dostosować ceny do postrzeganej wartości produktów i usług oraz do zmieniających się warunków rynkowych i oczekiwań klientów. W pricingLAB wzorujemy się na Good Laboratory Practice (GLP) – metodach pracy stosowanych w laboratoriach badawczych. Cenimy krytyczne myślenie, dbałość o szczegóły, wysoką jakość i odpowiedzialność pracy. Realizujemy nasze projekty dla firm handlowych i usługowych oraz dla startupów w sektorach B2C i B2B. Wierzymy w to, że dzięki naszemu wsparciu nasi klienci rozwijają się z nami, dlatego chętnie dzielimy się najnowszą światową wiedzą z dziedziny PRICINGU. Prowadzimy wykłady na uczelniach biznesowych, prelekcje, szkolenia i warsztaty cenowe. Nasz blog to także źródło aktualnej wiedzy, gdzie warto systematycznie zaglądać.

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Rafał Szary

Project Manager

Miejsce

Hotel Novotel Warsaw Airport (ul. 1 Sierpnia 1, Warszawa)


Warszawa

Patron Merytoryczny

Patron Medialny