PROGRAMMATIC MARKETING

PROGRAMMATIC MARKETING

PROGRAMMATIC MARKETING
 / 25 lutego 2016 / Warszawa

Cel

Szanowni Państwo,

programmatic marketing to odpowiedź na coraz bardziej widoczną potrzebę wzrostu wydajności, precyzji i efektywności reklamy online. Koncepcja i technologia stojąca za zautomatyzowanym kupowaniem i sprzedawaniem wirtualnych „przestrzeni reklamowych” i „mediów” jest już powszechnie stosowana. Wiele wyzwań pozostaje wciąż w sferze potrzeb praktyków – multichannel, różnorodność urządzeń, wewnętrzna organizacja marek (prestiż i marki premium) czy skala zasięgu vs. jakość. Pojawiają się pytania o rolę kreatywności, czynnika ludzkiego i jakości, gdy w dyskursie dominuje nacisk na bazy danych, analizy i ilość.

Konferencja Programmatic Marketing powstała w odpowiedzi na oczekiwania osób zajmujących się marketingiem.

Jeżeli:

  • zależy Państwu na właściwym wykorzystaniu technologii programmatic,
  • szukają Państwo skutecznych rozwiązań w zakresie wykorzystania różnych kanałów reklamy i programmatic buying,
  • chcą Państwo uzyskać odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania w zakresie przetwarzania danych osobowych w świecie nowych technologii i narzędzi marketingowych,
  • jakie zagrożenia i jakie możliwości płyną z programmatic marketingu,
  • jak mierzyć efektywność poszczególnych działań,

nie może Państwa zabraknąć na konferencji Programmatic Marketing, która odbędzie się już 25 lutego 2015 w Warszawie.

Do zobaczenia podczas konferencji!

Rafał Szary

Project Manager

Gwarantujemy:

  • Wystąpienia doświadczonych ekspertów, opiniotwórczych liderów branży marketingu
  • Praktyczne rozwiązania, które wdrożyć można w swojej pracy już następnego dnia!
  • Formułę warsztatową spotkania – każda z sesji połączona jest z częścią Q&A
  • Integrację i interakcję – stawiamy na spełnienie Państwa oczekiwań – dajemy rozwiązania, doświadczenie i wiedzę, ale również możliwość nawiązania nowych relacji biznesowych
  • Tematy konferencji przygotowane w 100% na podstawie Państwa oczekiwań – to Państwo zdecydowali, jakie tematy poruszymy!

Do udziału w konferencji zapraszamy:
  • CMO, brand managerów, account managerów z branż online i offline
  • przedstawicieli agencji interaktywnych, domów mediowych, sieci reklamowych
  • dyrektorów marketingu i sprzedaży
  • kadrę odpowiedzialną za tworzenie i realizację strategii marketingowej
  • przedstawicieli branży ecommerce i retail odpowiedzialnych za rozwój biznesu
  • osoby zajmujące kluczowe stanowiska w działach sprzedaży, marketingu, promocji
  • wszystkich zainteresowanych tematyka programmatic marketing


Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Rafał Szary

Project Manager

Miejsce

Hotel Polonia Palace


Warszawa

Patron

Patron Medialny