Promocja sprzedaży

Promocja sprzedaży

14 ‑ 15 września 2010 / Warszawa, Hotel Le Méridien Bristol

Promocja sprzedaży
 / 14 ‑ 15 września 2010 / Warszawa

Cel

Szanowni Państwo,

Promocje sprzedaży to jedne z popularniejszych technik komunikacji z klientem - umiejętnie zaplanowane i mądrze poprowadzone, mogą skutecznie zachęcić konsumenta do sięgnięcia po konkretny produkt na sklepowej półce.

W dobie coraz większej świadomości zakupowej i wzrastających wymagań klientów, zaprojektowanie ciekawych działań promocyjnych to niełatwe zadanie.

Dobra promocja musi być przemyślana i spójna z całą strategią marketingową produktu: powinna przynosić natychmiastowe wyniki, odbywać się określonym czasie, powodować zmianę percepcji promowanych produktów, tak aby ich wartość znacznie wzrosła. Dla producentów oznacza to coraz większe wyzwania w dotarciu do klientów. Ci bowiem deklarują zmęczenie standardowymi akcjami marketingowymi. Oczekują promocji aktywnych, niestandardowych, dających poczucie indywidualnego podejścia.

Konferencja ”Promocje Sprzedaży”, to wydarzenie, w trakcie którego:

  • Spotkają się Państwo z doświadczonymi praktykami - dzięki ich radom zdobędą Państwo unikalną wiedzę, jak testować działania promocyjne, by nie stracić pieniędzy i czasu na nieudaną kampanię
  • Zaprezentujemy różnice między organizacją promocji w tradycyjnych kanałach dystrybucji a kampaniami z wykorzystaniem nowoczesnych mediów
  • Na przykładzie praktycznych case studies takich firm, jak: Kolporter, Maspex, Hochland, mobijoy, Diageo, Unilever, Dobrawa, Topex dowiedzą się Państwo jak efektywnie przygotować skuteczną akcję promocyjną, by przyniosła wymierną korzyść
  • Uczestnicy Konferencji uzyskają odpowiedź na zasadnicze pytanie: jak poprzez udaną kampanię promocyjną pomóc marce - zarówno nowej, wchodzącej na rynek, jak również marce znanej, ale mającej silną konkurencję
  • Szeroko omówiony zostanie najnowszy raport „Zwyczaje zakupowe Polaków”, przygotowany przez Pentor Research International

W programie m.in :

  • Jak dostosować ofertę promocyjną do potrzeb świadomego klienta
  • Praktyczne i skuteczne metody wspierania sprzedaży nowego produktu
  • Potencjał Internetu i mediów społecznościowych w promowaniu marki
  • Czym skutecznie wspierać sprzedaż i dystrybucję: efektywne planowanie przestrzeni promocyjnej w sklepie
  • Najnowsze trendy w interaktywnej i mobilnej promocji sprzedaży
  • Konkurs, sprzedaż premiowa i gra losowa: aspekty prawne w organizacji akcji promocyjnych
  • Jak skutecznie zarządzać kategorią produktu. CatMan a prawo konkurencji


Kto powinien wziąć udział:

  • Dyrektorzy, management odpowiadający za obszary:
    - marketing
    - sprzedaż
    - promocje
    - trade Mktg
    - customer Mktg
    - supply chain
    - merchandising
    - product management
    - brand management
    - category management
    - POS/ BTL management
  • Specjaliści ds. sprzedaży
  • Przedstawiciele handlowi
  • Managerowie i specjaliści ds. controllingu
  • Managerowie i specjaliści marketingu, współpracujący z działami sprzedaży

Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat potwierdzający udział w Konferencji.

Serdecznie zapraszam Państwa do udziału w Konferencji.
Bartosz Kaczmarczyk - Project Manager

Szczegółowe informacje:
tel.(22) 333 97 77
fax.(22) 333 97 78
e-mail: info@informedia-polska.pl

Zapraszamy do współpracy w zakresie Promocji, Reklamy, Sponsoringu:

Dział Sponsoringu
tel.(22) 333 97 87
fax.(22) 333 97 78
e-mail: sponsoring@informedia-polska.pl

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Miejsce

Hotel Le Méridien Bristol


Warszawa

Brązowy Partner

Patron Medialny