
Przedsiębiorcy jako konsumenci - nowe uprawnienia przedsiębiorców
9 lutego 2021 / Online
199 zł netto do 9 lutego (cena udziału online)
Przedsiębiorcy jako konsumenci - nowe uprawnienia przedsiębiorców
/ 9 lutego 2021 / Online / 199 zł netto Zarejestruj sięCel
Przedsiębiorca traktowany jak konsument? Od 1 stycznia 2021 r. obowiązywać będą nowe zasady ochrony praw przedsiębiorców działających jako jednoosobowe działalności gospodarcze. Przy dokonywaniu zakupów otrzymają oni niektóre uprawnienia konsumentów, nawet gdy czynności te związane są z ich działalnością gospodarczą. Pod pewnym warunkiem - z treści umowy musi wynikać, że zakup nie ma charakteru zawodowego. To duża zmiana prawna, mająca wpływ na regulaminy stosowane przez sklepy, ale także procesy biznesowe i organizację sprzedaży. W trakcie webinaru, pod okiem doświadczonych ekspertów, Anny Kobylańskiej z kancelarii prawnej Kobylańska Lewoszewski Mednis we współpracy ze specjalistą od organizacji procesów, Piotrem Powązką, omówią zmiany pod kątem prawnym oraz procesowym.
Podczas webinaru:
- Szczegółowo omówimy uprawnienia konsumenckie dla przedsiębiorców: rękojmia, ochrona przed klauzulami niedozwolonymi, odstąpienie od umowy
- Przedsiębiorcy jako konsumenci - bliżej przyjrzymy się nowej kategorii w polskim prawie
- Powiemy czego będą dotyczyć zmiany, czy biznes ma się czego obawiać, czy i jak zmieniać umowy w relacjach B2B.
- Przedstawimy wpływ zmian prawnych na sposób prowadzenia sklepu
Program
Wtorek, 9 lutego
Nowe prawa przedsiębiorców. Rozciągnięcie ochrony konsumenckiej na jednoosobowe działalności gospodarcze
- Anna Kobylańska, Adwokat, Wspólnik,, Kancelaria prawna Kobylańska Lewoszewski Mednis sp. j.
- Piotr Powązka, Prezes, Eratrust
- Nowa grupa klientów sklepów – cel i termin wprowadzenia zmian
- Sposób ustalania, czy zakup ma charakter zawodowy dla nowej grupy klientów
- Uprawnienia konsumenckie dla przedsiębiorców: rękojmia, ochrona przed klauzulami niedozwolonymi, odstąpienie od umowy
- Wpływ zmian prawnych na sposób prowadzenia sklepu – zagadnienia operacyjne
Przedsiębiorcy jako konsumenci
- Nowa kategoria podmiotów w polskim prawie
- Czego dotyczą zmiany?
- Czy – i jak zmieniać – umowy w relacjach B2B?
Sesja pytań i odpowiedzi
- Anna Kobylańska, Adwokat, Wspólnik,, Kancelaria prawna Kobylańska Lewoszewski Mednis sp. j.
- Piotr Powązka, Prezes, Eratrust
Prelegenci
-
Anna Kobylańska
Adwokat, Wspólnik, Kancelaria prawna Kobylańska Lewoszewski Mednis sp. j.
Specjalizuje się w doradztwie prawnym w zakresie ochrony danych osobowych, w tym w zagadnieniach prawnych związanych z przepisami unijnego Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych. Posiada też wieloletnie doświadczenie w doradztwie w zakresie prawa nowych technologii, e-commerce oraz ochrony własności intelektualnej. Autorka publikacji z zakresu prawa ochrony danych osobowych i ochrony przed naruszeniem prawa do znaków towarowych w Internecie. Wykładowca w Centrum Własności Intelektualnej im. H. Grocjusza. Sześciokrotnie wyróżniana przez ranking Chambers and Partners: Europe, w kolejnych latach 2012 - 2017, w kategorii Telekomunikacja, Media, Nowe Technologie – Dane Osobowe. -
Piotr Powązka
Prezes Eratrust
Założyciel firmy Eratrust, specjalizującej się w modelowaniu i usprawnianiu procesów, wspieraniu przedsiębiorców w ich automatyzacji oraz zarządzaniu umowami. Ma kilkunastoletnie doświadczenie w zarządzaniu projektami w sektorach finansowym i technologicznym. Pracował m.in. dla Xerox, w którym odpowiedzialny był za optymalizację procesów zarządzania umowami oraz ich tworzenia na poziomie lokalnym i globalnym wraz z analizą ryzyka komercyjnego i finansowego. Wcześniej odpowiadał za zarządzanie kontraktami i procesami oraz analizę biznesową w the Royal Bank of Scotland (dawne ABN Amro). Zarządzał wszystkimi aspektami funkcji usług i katalogów KPI, przygotowywania umów wewnątrzgrupowych oraz podejścia do kwestii prawnych i podatkowych (ceny transferowe) dla rozwijającego się globalnego centrum kompetencyjnego grupy RBS. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Członek International Association of Privacy Professionals (IAPP) oraz członek rady World Commerce & Contracting Association dla Europy Centralnej I Wschodniej, od wielu lat promującego międzynarodowe standardy i najlepsze praktyki umowne i handlowe. Piotr angażuje się w budowanie zrównoważonej wartości biznesowej, propaguje nowe standardy w umowach oraz kulturę ery zaufania i współpracy. Jego publikacje obejmują m.in. tematy cen transferowych, kryptowalut, smart contracts, ochronę danych osobowych czy zarządzanie umowami.
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?
Lata doświadczenia
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..
Profesjonalizm w każdym calu
W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..
Tysiące zadowolonych klientów
Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..
ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT
OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW
MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM
Kontakt
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- konferencje@pb.pl
- PB konferencje
199 zł netto do 9 lutego
Zarejestruj sięPrzeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy