Psychologia kryzysu a projektowanie innowacji

Psychologia kryzysu a projektowanie innowacji

31 sierpnia 2020 / online

199 zł netto do 31 sierpnia

Cel

Edpidemia koronowirusa nas zaskoczyła. Znaleźliśmy się w miejscu, w którym część z nas musiała na różnym poziomie przearanżować swój dotychczasowy model funkcjonowania. Stanęliśmy przed wyzwaniem, którego rezultatem jest zmiana sposobu myślenia i działania, by poradzić sobie z kryzysem psychologicznym i ekonomicznym. Musimy szukać możliwości i tworzyć inne modele biznesowe skrojone na nowe czasy.

Zagadnienia poruszone podczas webinaru pozwolą poznać Ci sposób funkcjonowania w biznesie zmienionym przez kryzys i odpowiedzieć sobie na pytania podsumowujące:

  • Czy kreatywność jest możliwa w paradygmacie zarządzania, który opiera się na osiągnięciu maksymalnych korzyści finansowych, co wiąże się z maksymalną optymalizacją kosztów, ograniczaniem zasobów?
  • Czy w takim środowisku kreatywność, innowacyjność jest w ogóle możliwa?
  • Jakiej innowacyjności oczekuje współczesny świat?
  • I jak się do niej przygotować?

Jeśli chcesz się dowiedzieć, w jaki sposób projektować innowacje w czasach kryzysu i jakich kompetencji będziesz potrzebował w procesie zmiany dołącz do webinaru „Psychologia kryzysu a projektowanie innowacji”.


Program

Poniedziałek, 31 sierpnia

10:00 12:00

Psychologia kryzysu a projektowanie innowacji

  • Anna Wróblewska, Założycielka i CEO, Metaphor
  • Magdalena Sękowska, psycholożka, psychoterapeutka, dyrektor Kliniki Uniwersytetu, SWPS
  • Po co nam innowacja? Czym jest kreatywność i innowacyjność z psychologicznego punktu widzenia a czym z biznesowego? 
  • Jaka jest natura procesów innowacyjnych i wyzwalania kreatywności – jakie warunki z psychologicznego i biznesowego punktu widzenia trzeba spełnić, żeby uwolnić procesy twórcze?
  • Czym jest kryzys w psychologii a czym w biznesie?
  • Czy wyjście ze „strefy komfortu”, „stanie na krawędzi” rozwijają kreatywność, wzmacniają szukanie rozwiązań, a może wręcz przeciwnie?
  • Praca indywidualna a zespołowa. Czego bardziej potrzebują procesy twórcze?
  • Czy praca zdalna jest efektywna?
  • Dla kogo zarezerwowana jest kreatywność w organizacjach?
  • Jakimi cechami wyróżnia się kultura organizacji nastawiona na innowację?
  • Pytania & Odpowiedzi
  • 120 min.
online, ,

Prelegenci

  • Anna Wróblewska

    Anna Wróblewska

    Założycielka i CEO Metaphor
    Pierwsza w Polsce konsultantka design thinking oraz Innovation&Design Management. Założycielka i CEO Metaphor, biznesu partnerskiego, który tworzy sieć osób o interdyscyplinarnych kompetencjach, zajmujących się projektowaniem strategii rozwoju, prowadzeniem procesów projektowych i wdrażaniem nowych produktów/ usług w oparciu o metodologię service design thinking, design driven innovation oraz procesów opartych na digitalizacji marketingu i sprzedaży dla firm i instytucji. Autorka i kierowniczka merytoryczna pierwszych w Polsce studiów podyplomowych „Design Management” oraz utworzonych wspólnie z Urzędem Miasta Poznania „Liderzy zmian w mieście” dla urzędników i osób działających na rzecz rozwoju miast (Uniwersytet SWPS).
  • Magdalena Sękowska

    Magdalena Sękowska

    psycholożka, psychoterapeutka, dyrektor Kliniki Uniwersytetu SWPS
    Trenerka, konsultantka, coach. Członkini ITAA (International Transactional Analysis Association), prezeska PITAT (Polskie Integratywne Towarzystwo Analizy Transakcyjnej). W latach 2009-2016 pełniła funkcję Wiceprezydenta EATA 2009-2016 (European Association for Transactional Analysis), członkini EATA. Specjalizuje się w psychoterapii rodzin i psychoterapii indywidulanej, prowadzi szkolenia dla biznesu.

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Magdalena Sokulska
Magdalena Sokulska

Project Manager

Współpraca marketingowa

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

199 zł netto do 31 sierpnia

Zarejestruj się

Partner Merytoryczny