Recruitment Day

Recruitment Day

15 kwietnia 2021 / Online

Cel

15 kwietnia zapraszamy na piątą edycję konferencji Recruitment Day!

W trakcie konferencji zaproszeni Eksperci działów HR podzielą się swoim doświadczeniem i powiedzą jak uczynić proces rekrutacji optymalnym. Uszyć go na potrzeby danej firmy i znaleźć pracowników, którzy sprawnie odnajdą się w nowym otoczeniu, akceptując jej kulturę organizacyjną. Porozmawiamy o każdym elemencie procesu rekrutacyjnego, wskazując ciekawe doświadczenia i inspirujące rozwiązania. 

Powiemy o przyszłości w świecie HR, o nowoczesnych narzędziach oraz nowatorskich rozwiązaniach wykorzystywanych do prowadzenia efektywnych rekrutacji.

Podczas konferencji, przedstawimy dziewięć wyjątkowych case studies, powiemy m.in. o tym:

  • jakich kompetencji u kandydatów szukamy w nowej rzeczywistości i jak je zdalnie zweryfikować
  • jakie umiejętności rzeczywiście mają znaczenie dla pracodawców
  • jak wybrać odpowiedniego kandydata przy ograniczeniu i braku spotkań face2face
  • jakie programy rozwojowe zastosować w czasie pandemii
  • co robić, aby wynieść Employee Experience w swojej firmie na wyższy poziom
  • jak wspierać zaangażowanie i doświadczenie pracownicze
  • jak spojrzeć na różnorodność szerzej i ciekawej podczas tworzenia kampanii wizerunkowej.


Podczas konferencji zaprezentujemy Państwu liczne case studies, w tym wiele nagrodzonych w konkursie Siła Przyciągania 2020.

Zapraszamy do udziału w V edycji konferencji 15 kwietnia 2021 r., podczas której od początku budujemy społeczność zaangażowanych Ekspertów! 


Do udziału zapraszamy przede wszystkim:

  • Dyrektorów i Managerów ds. Rekrutacji
  • HR Managerów
  • Specjalistów ds. Rekrutacji
  • HR Biznes Partnerów
  • Headhunterów
  • Osób zajmujących się rekrutacją bez względu na stanowisko, jakie zajmują.


Opinie uczestników poprzednich edycji:

"Konferencja dobrze zorganizowana. Sporo inspirujących tematów, a przede wszystkim możliwość posłuchania case study z firm."

"Konferencja ciekawa, dająca możliwość poznania jak radzą sobie inni na rynku pracy. Daje możliwość uzyskania informacji, gdzie jesteśmy na tle innych firm."

"Konferencja była profesjonalna, merytorycznie odpowiednia. Spełniła moje oczekiwania."

"Szkolenie różnorodne, poruszjące tematy bliskie wszelkim działom HR dające podgląd jak radzą sobie inne firmy na rynku w dzisiejszych czasach."

"Doskonałe przygotowanie prelegentów, duża dawka inspiracji i kreatywnych pomysłów oraz rozwiązań, z zaciekawieniem słuchałam poszczególnych wystąpień." 

"Dzień pełen inspiracji, profesjonalne przygotowanie wersji online."

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Aldona Mlonek
Aldona Mlonek

Project Manager

Współpraca

Joanna Czyczuk-Oziębło
Joanna Czyczuk-Oziębło

Marketing Manager - Team Leader

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Online

Patron Medialny