Recruitment Days 2018

Recruitment Days 2018

Cel


Zapraszam do udziału kolejnej edycji!


Drodzy Rekruterzy!

Już 20-21 marca zapraszamy na drugą odsłonę Recruitment Days! Dokładnie rok temu, rozmawialiśmy o Waszych największych wyzwaniach i zmaganiach dnia codziennego. Naszym celem, było abyśmy wspólnie zbudowali społeczność zaangażowanych ekspertów i mamy gorącą nadzieję, że udało nam się go osiągnąć.

W tym roku, pragniemy zabrać w Was w wyjątkową podróż. Pokażemy Wam, jak wygląda nasza najbliższa, technologiczna przyszłość w świecie HR. Będziemy mówić o nowoczesnych narzędziach wykorzystywanych właśnie do prowadzenia efektywnych rekrutacji. Opowiemy o tym, jak zmienia się rola rekrutera, proces rekrutacyjny i "candidate experience" w erze digitalizacji oraz jakie są globalne trendy technologiczne wspierające rekrutację. Innymi słowy… co nowego w świecie HR Tech?

Podczas konferencji, przedstawimy osiem wyjątkowych case studies. Dzięki nim, przekonacie się, że nowoczesne technologie w rekrutacji są nie tylko pomocne, ale i niezbędne do osiągania zamierzonych celów!

Spotkajmy się ponownie podczas kolejnej odsłony Recruitment Days i razem twórzmy technologiczną rewolucję w rekrutacji!


Zapraszam serdecznie!

Magdalena Marczak-Makowska







Kogo spotkasz wśród uczestników?

Poza zaproszonymi inspiratorami, których znajdziesz w zakładce „Prelegenci” z pewnością spotkasz:

  • Dyrektorów i Managerów ds. Rekrutacji
  • HR Managerów
  • Specjalistów ds. Rekrutacji
  • HR Biznes Partnerów
  • Headhunterów
  • Wiele osób zajmujących się rekrutacją bez względy na stanowisko, jakie zajmują.

Dlaczego warto do nas dołączyć?

  • jedyną w swoim rodzaju atmosferę tworzoną przez inspiratorów, Ciebie oraz współuczestników
  • realny wpływ na przebieg spotkania – każde z wystąpień jest na tyle długie, aby dać Ci możliwość zadawania pytań
  • 6 case studies, ale również praktyczny warsztat o wykorzystywaniu nowoczesnych narzędzi w rekrutacji
  • 8 znakomitych inspiratorów, którzy chcą dzielić się tym, co udało im się stworzyć i inspirować Ciebie do działania
  • certyfikat potwierdzający, że jesteś częścią społeczności Recruitment Days 2018

Partnerzy:

HRfactory.pl

HRfactory.pl to pierwszy w Polsce marketplace rekrutacyjny, platforma on-line, dzięki której pracodawcy mogą rozwiązać problemy z rekrutacją korzystając z wiedzy i kontaktów największej społeczności profesjonalnych rekruterów w kraju. W Polsce jest już prawie 9 tys. agencji rekrutacyjnych, a marketplace to sposób na wykorzystanie ich potencjału. Start-up znalazł się w 2017r. wśród 100 najlepszych innowacji w Polsce i 500 w Europie.


<!-- window._adftrack = Array.isArray(window._adftrack) ? window._adftrack : (window._adftrack ? [window._adftrack] : []); window._adftrack.push({ pm: 1011971 }); (function () { var s = document.createElement('script'); s.type = 'text/javascript'; s.async = true; s.src = 'https://track.adform.net/serving/scripts/trackpoint/async/'; var x = document.getElementsByTagName('script')[0]; x.parentNode.insertBefore(s, x); })(); // -->

&amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;lt;p style="margin:0;padding:0;border:0;" mce_style="margin:0;padding:0;border:0;"&amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;gt; &amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;lt;img src="https://track.adform.net/Serving/TrackPoint/?pm=1011971" mce_src="https://track.adform.net/Serving/TrackPoint/?pm=1011971" width="1" height="1" alt="" /&amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;gt; &amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;lt;/p&amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;gt;

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Aldona Mlonek
Aldona Mlonek

Project Manager

Miejsce

Hotel Novotel Airport, ul. 1 Sierpnia 1


Warszawa

Partner

Patron

Patron Medialny